A KORREKTSÉG, MINT ÉRTÉKMÉRŐNK

Inlernet

5. KORREKT

„A korrektség ma már nem divat, de még mindig népszerű.”, - tartja egy magyar közmondás. Maximálisan egyetértünk ezzel a gondolattal, hiszen életünk során - sajnos - sokszor szembesülünk ennek ellenkezőjével.

Valójában, milyen keveset halljuk manapság ezt a kifejezést. Pedig a középkorban a lovagok becsületéről, szavatartásáról legendák keringtek, vagy, hogy ne menjünk olyan messzire, nagyapáink korában a korrekt magatartás az úriemberek ismérve volt, azonban mindezek ellenére lassan mégis a múlt ködébe vész. A korrektség anno természetes érték volt, ma már ritka kincs. Éppen ezért fontos, hogy ezt az értéket őrizzük, hiszen hitelességünk alapját képezi. Az Inlernet® esetében üzletről beszélünk és abban a korban, amikor a körbetartozások jobban jellemzők, mint a korrekt partneri viszonyok, pláne óvnunk kell ezt az értékünket. Saját üzletünket, vállalkozásunkat építjük, azaz a jövőnket, és ezt egyféleképpen tudhatjuk biztonságban, ha az üzleti kapcsolataink megóvására mindig óriási hangsúlyt helyezünk. A magyar gazdaságban eluralkodott állapotokat közgazdászaink nemrég, egy gazdasági fórumon úgy jellemezték: „A hazai „business ethics” szóösszetétel elég árnyalt, azaz – az üzleti életben, ami gazdaságos-, és jövedelmező, az nem mindig etikus, illetve ami etikusnak látszik, az nem mindig gazdaságos és jövedelmező.”. Mi az Inlernetnél® úgy véljük, ennek az ellentmondásnak a megoldása olyan egyszerű, mint a Nap. Az üzleti etikának, az üzleti korrektségnek ugyanis egyetlen követelménye van: ez pedig a következetesség! „Számunkra a korrektség azt is jelenti, hogy akkor is a jót cselekedjük és a helyes utat járjuk, amikor senki sem figyel bennünket és erről az útról sosem térünk le.”

Éppen ezért az Inlernet® egyik alapelve az üzleti korrektség, az adott szó minden körülmény közötti megtartása és a pontos elszámolás. Nincs annál jobb referencia, sikeresebb marketing, mint Törzsvásárlóink-, és a Termékpartnereink elégedettsége és lojalitása. A hosszú távú, gyümölcsöző üzleti kapcsolatnak pedig emellett szerves és fontos része a folyamatos, teljes körű tájékoztatás is. Kérlek, látogasd meg az Inlernet®honlapjának „Letöltések” menüpontját és ajánld ezt partnereidnek is, hiszen akár Törzsvásárló, akár Termékpartner vagy, itt minden információt megtalálsz az Inlernet-Rendszer© működéséről! Büszkék vagyunk arra, hogy az Inlernet® indulása óta eltelt közel kettő és fél évben, amit ígértünk, azt mindig be is tartottuk, és partnereink 100%-ig biztosak lehetnek abban, hogy ez a jövőben is így lesz. Az Inlernet® célja ugyanis, hogy a „Világ legmegbízhatóbb cége” kitüntető cím birtokosa legyen!

Az üzleti életben a legfontosabb dolog a korrektség és a kölcsönös bizalom, amennyiben ezt egyszer is figyelmen kívül hagyja valaki, azonnal tapasztalni fogja, hogy a híre olyan sebesen kap szárnyra, mint a futótűz. Onnantól kezdve már mindegy, hogy mennyire jó üzletet kínál, mert az emberek eleve szkeptikusak-, és bizalmatlanok lesznek Vele szemben. Pontosan ezek miatt a legnagyobb érték: az emberek közti hosszú távú bizalom, s csupán másodlagos dolog: a tényleges üzleti ajánlat.

Az Inlernet® azonban nem csak

-       a precíz és pontos elszámolás,

-       az ígéretei betartása,

-       a következetes magatartás,

-       az átlátható-, és folyamatos kommunikáció

miatt folytat korrekt üzleti magatartást, hanem, amiatt is, mert minden érdeket, nézőpontot figyelembe vesz, megvizsgál és kizárólag ezeket követően hozza meg döntéseit, fejleszti Rendszerét©. Tekintettel arra, hogy valójában nem létezik gép az ember nélkül, úgy végképp nem létezhet közösség a tagjai nélkül, márpedig mi egy közösséget, egy Törzsvásárlói Közösséget építünk, ahol az emberek, Törzsvásárlóink mindegyike fontos szerepet tölt be.

Emlékeim között őrzöm az előző rendszerből annak a csepeli vendéglátóhely pincérének cselekedetét, aki a számla kiegyenlítésekor – mikor kértem, hogy kerekítsen – 22 forintnál is rendre 100 forintból próbált visszaadni. Nemrég egy cukrászdában, pedig visszaadták a borravalót, hogy köszönik, de nem fogadják el és mindezt ezekkel a szavakkal: „Számunkra az igazi borravaló az, ha elégedetten távozik és legközelebb is hozzánk tér be.” Ugye, Te is érzed a különbséget? Számodra melyik a szimpatikusabb, a korrektebb üzleti magatartás? Melyik vendéglátóhelyre látogatsz legközelebb is szívesen és főleg… melyiket fogod másoknak is ajánlani? Az erkölcsi tartás, a tisztességes üzleti magatartás mellett ezek is legalább olyan fontos momentumok.

Hasonló „apróságok” miatt sem elhanyagolható feladatunk, hogy a jövő generációinak továbbadhassuk azt a szakmai, erkölcsös indíttatást, amit az Inlernet® képvisel. El kívánjuk sajátíttatni a közösséggel azokat az etikai magatartás-formákat, amelyek továbbra is átláthatóvá, ellenőrizhetővé teszik Rendszerünket, ezzel pedig érdemleges garanciát nyújtunk arra, hogy az Inlernettel® mindig az üzleti korrektség és a megbízhatóság szélesebb útján közlekedhetnek.

http://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/22254/pics/14470676516600284_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?