TÖRZSVÁSÁRLÓKAT SZERETNÉK!

Inlernet

Elsuhant az autó a Baross utcában. A következő még egy sarokra, így gyorsan át tudtunk sietni a túlsó oldalra. A sarkon hentesüzlet várta tárt ajtókkal vásárlóit. Nagyon régi üzlet, emblematikus pontja a VIII. kerületnek, amely már gyermekkorunkban is ugyanígy várta nap, mint nap a vásárlókat. Igaz, akkor még más világ volt és a törzsvásárló kifejezés is valódi lojalitást takart, hiszen a termetes hentesmester névről ismerte a háziasszonyok sorát és Őt is nevén szólította minden betérő. Megeresztett egy - két pajzán viccet a hölgyeknek, akik pironkodva, de persze mosolyogva fogadták, majd „Lajoskám egy kis dagadót kérnék”, vagy „Lacikám egy kis marhalábszárat vinnék az uramnak, tudja az a kedvence” felkiáltással folytatták a beszélgetést. Igen, akkor még volt idő a beszélgetésekre, a vásárló lelkének kiszolgálására is. Persze néhanapján a protekciósoknak pacal, vagy velős csont is jutott a pult mélyéről a titkos virágnyelven fogalmazott kommunikációt követően. Más világ volt. Ha ezek a falak mesélni tudnának a VIII. kerület ismert figuráiról, akik időről, időre betértek ide egy-egy sült kolbászra, vagy tarjára ebédidőben. De annak idején a gyárak éjszakai műszakjából hazatérők is itt töltötték fel komoly fizikai munkát követően a lemerült energiaraktáraikat a kalóriabomba reggelijeikkel és csak áradt ki az utcára is a kolbász, a mustár és a friss kenyér illata.

Elmúlt egy korszak, megfakultak a porták színei, kopott a csempe és ma már csak két henteslegény áll a hajdani nagy dicsőségre még emlékező húspultok mögött, ahol hajdanán nyolc henteslegény is alig bírta a vásárlók rohamát. És mégis ismerték név szerint a betérőket, mégis mosolyogtak minden vásárlóra. Mi változott az óta? A helyszín ugyanaz, a bolt ugyanaz, a berendezés is ugyanaz…csak a forgalom kisebb, a hentesek mások, no és a lehetőségek…

Mindig is szerettünk belépni egy hentes üzletbe, hiszen a friss, szépen feldolgozott és ízlésesen elrendezett húspultok látványának és a kampókon sorban lógó sonkák, kolbászok, szalonnák és szalámik sokaságának van valami fura, magával ragadó hangulata és főleg mennyei illata, amelyre nagyot nyelünk és aztán már szinte maguktól nyílnak a pénztárcák.

Köszöntünk. Halk válasz. „A főnökurat keresnénk, vár bennünket.”

Szólnak neki. Kilép a raktár homályából és szigorúan közli, hogy kerüljük meg az üzletet és a hátsó bejáraton jöjjünk vissza. Megtesszük.

Bevezet minket a feldolgozó helyiségbe, ahol se székkel, se mással nem kínál bennünket, hanem szigorú ábrázatát egy percre sem feloldva közli, hogy gyorsan elő a farbával, mert nem ér rá beszélgetni és olyannyira fonja karba kezét, hogy egy polip is megirigyelné. Ennél elzárkózóbb magatartással ritkán találkozni. Elmondjuk kik vagyunk, honnan érkeztünk és milyen céllal. Be sem tudjuk fejezni, mert azonnal félbeszakít bennünket és közli, őt nem érdekli semmilyen törzsvásárlói kör, ismeri az összeset, vannak neki saját törzsvásárlói és ad is nekik 10% kedvezményt, így köszöni, ennyi… Már csak azt nem mondta, hogy viszontlátásra, az ajtó maguk mögött van, kitalálnak maguktól is.

Elutasító és teljesen bezárt testtartásából és testbeszédéből egy másodpercre sem bontakozik ki, miközben hanyagul dől a pultnak.

Megkérdezzük: „Mondhatunk még valamit?” Bólint.

Mint említette az előbb, vannak törzsvásárlói és ad is számukra 10% kedvezményt. Ha a mi Törzsvásárlói Közösségünk ingyenes az Ön üzlete számára, és teljesítenie is csak a valós vásárlói forgalom után kell, amelyet mi tudunk Önöknek generálni, akkor érdekli? Válasza határozott nem.

Nem adjuk fel.

„Elegendő forgalma van akkor ezek szerint az üzletének, ezt jó hallani, igaza van. Köszönjük, hogy fogadott bennünket!” Felcsattan: „Már hogy lenne elegendő, hiszen anno itt kezdtem a pályafutásomat és akkor még nyolcan álltunk a pultban.” Megjegyezzük: „Tudjuk, ezért is jöttünk. És mert anno itt mesélte el Laci bácsi, hogy a Tatár beefsteaket nem csak bélszínből lehet elkészíteni, hanem marhanyakból is, csak jól be kell pácolni pár napra, míg szép barna színe nem lesz, utána ledarálni és senki sem érzi meg a különbséget. Szegény ember tatárja.” Kikerekedik a szeme, hogy ismerjük a boltját és első ízben enged a morcos tekintete kicsit, majd meg is mozdul és pózt vált.

Folytatjuk: „Más törzsvásárlói rendszerekkel ellentétben, a mienk ingyenes mindkét fél részére és a kölcsönös előnyökön alapul. Mint említettük kizárólag a valós, plusz forgalom után kell csak megfizetnie a kedvezményeket. Hiszen most azoknak adja a 10%-ot, akik különben is Önhöz járnának vásárolni, igaz?” Bólint, és kicsit enged kibogozhatatlannak tűnő karfonásán.

„A mi Törzsvásárlóink, azonban valós forgalomnövekedést jelentenek és ebben az esetben már van értelme lemondani a bevétele egy részéről, hiszen ha Önt nem érdekli a lehetőség, elmegyünk a másik henteshez- tudja itt két sarokkal feljebb, ahol anno még Kovács Béla bácsi legendás üzlete állt. Az a sok tízezer vásárló, akik Törzsvásárlói rendszerünk tagjai, pedig oda fognak járni vásárolni. Ugyanis mi figyelünk a konkurenciára is és egy piaci szegmensben 15%-al több kereskedő nem csatlakozhat rendszerünkbe, hogy valódi forgalmat tudjunk számukra generálni és egy adott területen sem lehetnek egymás melletti üzletek, hogy ne rontsák egymás forgalmát.” Ennél a pillanatnál leengedi karját, majd gyorsan újra keresztbe fonja, csak már lazán.

„Természetesen – folytatjuk –, ahhoz, hogy sikeresen tudjuk a vásárlói forgalmát növelni, számunkra is segítség szükséges.” Látjuk, nem érti, de egyre jobban figyel. „Arra gondolunk, hogy bizonyára szokott egyedi akciókat is hirdetni?” Tágra nyílt szemmel bólint. „Gondolok itt Márton napra, amikor a liba a sláger, karácsonyra, amikor a hal, a pulyka, húsvétra, amikor a sonka, a tojás, stb.”  Látjuk, ez tetszik neki és először áll meg velünk szemben karba tett kéz és hanyag pultnak dőlés nélkül. „Amennyiben ezeket a kiemelt akciókat kommunikálja Törzsvásárlóink felé, akkor ezeket az egyedi magasabb kedvezmény-százalékokat meg tudjuk hirdetni és kategóriákkal több potenciális vásárlójelölthöz tudjuk eljuttatni, mint Ön a boltban kihelyezett, papírlapra ráírt kedvezménnyel.”

„És ehhez mire van szükségünk?”, kérdezi érdeklődve. Elmondjuk, de nagyon csalódottan közli, hogy nincs internet kapcsolat a boltban. Mellette fekszik a pulton egy Samsung Galaxy telefon, így halkan megjegyezzük, hogy ahogy mi látjuk, pedig van Internet elérhetőségük… Látjuk, végképp nem érti és bizonygatja, még sima analóg telefonvonaluk sincs a társasház lakóinak „kedvessége” miatt és felemelve okostelefonját mutatja, hogy ezt használják rendelésfelvételre is. Ránézünk mosolyogva, hirtelen nem érti, majd elmosolyodik és káromkodik egy cifrát… Nevetünk… Elmondjuk, hogy van egy mobil applikációnk, amely segítségével ugyanúgy, mint egy POS terminállal tudják rögzíteni a vásárlásokat és mindezt interchange fee és banki költségek felszámítása nélkül. Ez szemmel láthatóan tetszik neki. Meg is értjük!

Elmeséljük az online utalványunk hasznosságát, az előre elutalt vásárlási összegek lehetőségét, a saját online marketingfelületét, az akár több üzletének egyenkénti rögzítési és könyvelés lehetőségeit, másodperc alapú elszámolásunkat, a következő napon történő utalásunkat, stb.

Hentesünket mintha kicserélték volna. Érdeklődővé, aktívvá válik és kérdésekkel kezd el bombázni bennünket, pedig még mennyi minden információt nem is osztottunk meg vele.

Elmondjuk, hogy lehetősége van – az időközben kiderült – havi 100 000 forintos üzemanyagköltségeinek csökkentésére, lehetőség van számára is a Termékpartnereink kedvezményeit igénybe venni a vállalkozásával kapcsolatos beszerzéseinél és ajánlatot tehet a Termékpartnereink éttermei számára is, nagyobb mennyiségű húsáru kiszállítására. Szemmel láthatóan felvillanyozódott és látszik, gondolkodása vállalkozó módra váltott és máris pörögtek a gondolatok a fejében, máris osztott-szorzott kalkulált és főleg mosolygott.

Csak ebben a pillanatban osztottuk meg vele, hogy ha a jelenlegi törzsvásárlóinak ajándékoz Inlernet® Törzsvásárlói Kártyát, akkor annak milyen kihatásai vannak vállalkozása és saját maga számára, hiszen a Törzsvásárlók költéseiből is részesedik.

Mi már nem is beszéltünk, csak ő. „Rendben uraim. Beszélek a tulajdonostársammal, elmesélem neki, mikről beszéltünk és megköszönném, ha újra, már vele együtt kiegészülve leülnénk és megbeszélnénk a pontos részleteket, hogy megköthessük a szerződést Önökkel!”

Ezeket a pillanatokat szeretjük.

Amikor úgy búcsúzhatunk el és léphetünk ki egy kereskedőtől, hogy látjuk arcán az örömöt, amely egy jó üzlet megkötését nyugtázza, a megkönnyebbülést, hogy nem került neki mindez semmibe és a reményt, hogy a forgalma – amennyiben Ő is aktív közreműködő –, akkor kategóriákkal kevesebb költséggel képes extra profitot termelni vállalkozása számára.

Ez a mi feladatunk, kötelességünk és küldetésünk. Megtalálni a megfelelő, elhivatott és tisztességes Termékpartnereket és a tudatosan vásárló, igazi Törzsvásárlókat és egy lebonthatatlan hidat emelni közéjük. Kölcsönösség. Ez a kulcsszó.

Amennyiben tájékozódunk a leendő Termékpartnerünkről, annak helyzetéről, múltjáról, stb., meghallgatjuk Őt és minden energiánkkal arra fókuszálunk, hogy Őt segítsük, mi a számára legmegfelelőbb megoldás, akkor a siker – mint látható – nem marad el.

Az Inlernet® célja a mai multiktól hemzsegő világunkban a kis- és középvállalkozásokat támogatni, ehhez Törzsvásárlóinkat tudatos vásárlásra tanítani és a két felet összekötni és érdekeltté tenni ebben, márpedig az Inlernetnél® erre minden feltétel adott.

Több ezer Termékpartnerrel rendelkezünk, és csak vásárolnunk kell náluk. Termékpartneri Referenseinknek, pedig valódi kapcsolatot kialakítani velük, megérteni és megtanulni mi a problémája, a célja és ebben miképpen tud segítségre lelni nálunk. Mert mindenre van megoldás! De a sikeres forgalomnövekedéshez a Termékpartnernek is szükséges aktivizálnia magát és kihasználnia az Inlernet® által nyújtott lehetőségeket és felületeket.

Jelenleg, a több ezer Termékpartnerünk egy része inaktív.

Azonban ez egy óriási, jelenleg kiaknázatlan érték és csak arra vár, hogy aktivizáljuk őket. Ezek a kereskedők már ismerik az Inlernet® működését, nem kell elölről kezdeni mindent, és általuk a leggyorsabban lehet új kereskedőkre szert tennünk lakókörnyezetünkben. Rendes esetben Referenseink feladata ezt megtenni és ne felejtsük el, hogy bárkinek lehetősége van megszerezni ezt a jogosultságot, amennyiben elvégzi a Termékpartneri Referens képzést.

Ennek a „Váljunk zöldekké!” akciónak keretében, hogy minden Termékpartnerünk zöldre válhasson a keresőben, minden egyes Törzsvásárlónknak (nem csak a Referenseinknek), aki aktivizál egy régi, jelenleg inaktív Termékpartnert, a jövőbeli vásárlási forgalom után járó jutalékon felül, Termékpartnerenként 2500 forint bónuszt fizetünk a motiváció fokozása érdekében.

Élj Te is ezzel a lehetőséggel és tegyél szert plusz jövedelemre, amelyet követően egy valós passzív jövedelemben is részesedsz, hiszen a Termékpartneri státusz fennmaradásáig vagy jogosult a vásárlási forgalom után számodra járó jutalékra!

Törzsvásárlókat márpedig szeretnének a kereskedők, nekünk pedig csak oda kell mennünk hozzájuk és segíteni nekik ebben!

Jó Inlernetes® vásárlást kívánunk!

http://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/25570/pics/14569970481287244_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?