VÁSÁRLÁSI LÁZ, DE OKOSAN!

Inlernet

Még nem köszöntött be a tavasz, így ilyenkor még hamarabb menekülünk be a plázák melegebb üzletsoraihoz, hogy megmeneküljünk a dermesztő hideg utcák elől.

Vásárolnunk ilyenkor is kell, sőt, ilyenkor foglaljuk le a nyaralásainkat, ilyenkor érkezik el a húsvéti szezon, sokaknak a névnap, vagy születésnapja és azok örömteli pillanata és máris – a szó átvitt értelmében is – főhet a fejünk, hogy hová induljunk, milyen ajándékot vegyünk, hol tartsuk a lagzinkat, vagy éppen milyen méretű bőröndöt vegyünk, amelyet a repülőgép fedélzetére is fel tudunk majd vinni.

Elgondolni könnyű, de megvalósítani ezeket, már nem is olyan egyszerű feladat. Hiszen hány, de hány órát vagyunk képesek eltölteni egy-egy kiszemelt úti cél kiválasztásával, majd jöhet az utazási iroda vadászat, illetve a legkedvezőbb árú repülőjegy foglalásának keserves időszaka. Sokan nem tudják ugyanis, hogy a repülőtársaságok az online foglalási rendszereinkbe egy olyan analitikát építettek be, amely az IP címünk alapján rögzíti, hogy hová, mikor és melyik járattal utaznánk, és ha nem foglalunk azonnal, a következő alkalommal már magasabb árat mutat és ezt minden alkalommal megteszi, ha sokáig döntésképtelenek vagyunk. Persze, arról még nem is tettünk említést, hogy mekkora lutri a kiválasztás, hiszen majd csak a nyaralásunk, vagy az esküvőnk végén derül ki, hogy igazán jól választottunk-e irodát, szervezőt, hotelt, éttermet, kölcsönzőt, szabót, cipőboltot, virágost és sorolhatnánk a végtelenségig.

Miért tennéd ezt, amikor az Inlernet®, egy igazán hatékony Rendszert© dolgozott ki és valósított meg, hogy a vásárlásainkat könnyebbé, gyorsabbá és főleg költséghatékonyabbá tegye!? Hiszen mindannyian jártunk már úgy, hogy bár volt egy előre eltervezett keretösszegünk, de akkor sem tudtunk beleférni, mert ami tetszett, ott éppen nem volt akció, leárazás, nem volt oda törzsvásárlói kártyánk, stb., vagy éppen úgy döntöttünk, „egyszer élünk”, túllépjük a tervezett keretet és máshonnan vonjuk el ezt a plusz összeget. Vannak, akik pedig hitelhez nyúlnak és abból finanszírozzák ezeket a kiadásaikat. Ennek következményeiről, pedig szintén hallottunk már…

Az Inlernet® ezzel szemben egy egyszerű és átlátható keresőplatformon nyújtja szolgáltatásait. Nem kell a hidegben bolyongva keresnünk a legjobb ajánlatot, hogy megkíméljük a családi kasszát, hiszen nálunk az év minden napján és percében kedvezmények tízezrei várnak és nincs más teendőd, mint belépni az Inlernet® honlapjának – www.inlernet.com – Termékpartner-kereső felületére, megadni az általad elképzelt termék, vagy szolgáltatás paramétereit, kiválasztani az országnak azt a területét, ahol vásárolni szeretnél, majd elindítani a szűrőprogramot. Ennél egyszerűbb folyamatot nehéz találni. Azonnal rá is lelsz a hozzád legközelebbi kereskedőkre és nem mellékesen a legnagyobb kedvezményt kínáló vállalkozást találod az első helyen. Termékpartnereink felületein, pedig elolvashatod róluk a releváns információkat, hogy még könnyebben tudj választani és akár e-mailen, vagy telefonon is tudsz náluk érdeklődni a termék, vagy a szolgáltatás részleteiről. Egyszerű, gyors, átlátható, és főleg állandó kedvezményeket biztosít. Nincs lutri, mert az Inlernet-Rendszer© Termékpartnerei valóban állandó kedvezményeket biztosítanak Törzsvásárlóinknak. Lehetőségük van egyedi Inlernetes kedvezményeket nyújtani is és nem utolsó sorban, a legfontosabb, hogy a minőségre is garanciát vállalnak, hiszen Törzsvásárlóink visszajelzése esetén referenseink azonnal felveszik a kereskedővel a kapcsolatot, ha bármilyen problémát tapasztalnak és minőségcsökkenés, gyenge szolgáltatás esetén, akár a Rendszerből© is kikerülhet a Termékpartner. Arra törekszünk referenseinkkel együtt, hogy kizárólag minőségi Termékpartnereket találhass Rendszerünkben© és a lehető legjobb szolgáltatásokat érhesd el, a legjobb áron igénybe véve.

Természetesen mi, akik tudatosan vásárolunk az év minden napján és így tudatosan választjuk Termékpartnereinket, éves szinten óriási összegekhez jutunk, amely hozzásegít bennünket, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatásokat vegyünk igénybe és még több régi vágyunkat elégíthessük ki egy-egy nyaraláskori utazási cél kiválasztásakor is.

„Ennyi az egész?”, kérdezhetnéd. Igen ennyi. Tudatosság, és ha még több bevételre kívánsz szert tenni, akkor a tudatosságra nevelés. Ez a kettő. Nem sok, amit kérünk, viszont annál több, amit kínálunk. Valódi, hosszú távú anyagi biztonság és egy olyan Rendszer©, ahol nem kell vadásznod az akciókra, nincs szükséged kuponokra, csak az elhatározásodra.

Persze, a vásárlási szokásaink ennél sokkal összetettebbek, és ha külön vizsgáljuk a női- és a férfi szokásainkat, rögvest észrevehetjük az alapvető különbségeket is.

Mindannyian tudjuk, hogy döntéseinket ösztöneink vezénylik és ezek igencsak a régmúltból eredeztethetőek. Éppen emiatt, a vásárlási szokásaink is eltérőek, hiszen a férfiak régen vadásztak, a nők pedig közben gondoskodtak a családról és kitartóan gyűjtögették össze a napi betevőt. Miképpen is néz ez ki, a mai „shoppingolási láz” közben?

Alapvető különbség, hogy a nők számára elengedhetetlen, hogy a vásárlás egy közösségi élmény legyen. Ezért szeretnek barátnőkkel, vagy családtagokkal együtt vásárolni, még akkor is, ha legtöbbször ezek a pillanatok a férfi partnerek hosszas várakozásával telnek. Nem ritka pillanat az üzletsorok előtti korlátnak támaszkodva várakozó férfiak sora. Fontos számukra, hogy az eladók segítőkészek és kedvesek legyenek, ne csak ellássák információval és végül kiszolgálják őket. Szeretnek több dolgot kipróbálni, felpróbálni és a tapasztalataik alapján eldönteni, hogy mit szeretnének venni. Fontos számukra az is, hogy másnak mi a véleménye, nézze meg miképpen áll rajtuk az a cipő, kosztüm, vagy éppen fürdőruha. Persze, sokszor éppen elegendő az is, ha csak ott van valaki és igazán nem a véleménye számít – mert már eldöntötték, hogy melyiket fogják megvenni, de a döntésbeli felelősség megosztásában van a partnerre szükségük.

Vásárlásaik során a hölgyek legtöbbször szem előtt tartják mások érdekeit is. Olyan ételeket vásárolnak, amelyet a család apraja-nagyja szeret, vagy abban az esetben is a kosárba kerül egy, s más a szeretteinek, ha kifejezetten maguknak mentek el valamit vásárolni. Sokkal könnyebben nyílik meg náluk a pénztárca, vagy éppen nehezebben záródik be és ugyanez az oka annak is, hogy a marketingszakemberek tömege a hirdetéseikkel és az akcióikkal pontosan a hölgyeket célozza meg, és egy reklámújság tartalmának is csak töredéke szól a férfi vásárlókhoz.

A férfi vásárlók legnagyobb része azonban merőben másképpen működik.  A férfiak munkának, illetve egy megoldandó feladatnak tekintik a vásárlást, amelynek két célja van: minél gyorsabban, minél több információt szerezni arról, amit keresnek és ez időszak alatt az emberi kapcsolatok másodlagosak számukra, és sokkal kevésbé fontos az, hogy milyen az eladó. A másik, hogy minél gyorsabban eljussanak a pénztárig és végezzenek ezzel a feladattal. Mindezt nem azért teszik így, mert idegesíti őket a vásárlás, hanem amiatt, mert egy férfi számára a tökéletes és hatékony feladatmegoldás része a feladatok gyors, minél rövidebb időn belüli teljesítése is.

A férfiak a legtöbb esetben kizárólag csak azt veszik meg, amire éppen szükségük van. Nagyon ritka jelenség az, hogy egy férfi elindul fekete bőrcipőt venni és közben, egy hirtelen gondolattól vezérelve farmert és inget is vásárol hozzá, mert ezek sokkal jobban fognak passzolni az új cipőhöz – egy öltözethez passzoló zokniról nem is beszélve – és kiemelve azt a tényt, hogy mennyivel ritkábban fordul meg a fejükben az, hogy párjuknak is vásároljanak valamit. A férfiak legtöbbjét ugyanis fárasztja a vásárlás, az üzletsoroknál tapasztalható tömeg, a sorban állás, és ha megfelelő a méret, általában az első helyen megvásárolják azt a bizonyos fekete cipőt.

A nők, ezzel szemben imádják a bevásárlóközpontokat, pontosan azért, mert az életükhöz szükséges összes dolgot megtalálják egy helyen, ráadásul a különböző üzletek ajánlatai között válogathatnak, amiket tesztelnek és fel is próbálnak. Fontos részlet számukra a gazdaságos vásárlás. Ez annak is köszönhető, hogy több időt szánnak erre, így megtalálják az ugyanolyan jó minőségű, ám olcsóbb termékeket, a szezonális akciókat – így takarékoskodnak…illetve takarékoskodnának. Ugyanis épp a „gyűjtögetés” ösztöne miatt, olyan dolgokat is megvesznek rendszeresen, amelyekre nincs is szükségük, vagy legalábbis nem feltétlenül kellene rá pénzt költeni. Ezáltal, sokuk éppen az akciók bűvöletében élve veszíti el a mértéket és vásárol sokkal többet, mint amelyet tervezett. Hiszen most annyira jó áron elérhető, veszünk belőle három darabot is, vagy más színekben is… És milyen jó lesz ez majd jövőre a lányunknak ez a kis blúz – majd addigra belenő –, pedig addigra már más lesz már a divat és tudjuk jól, sohasem fogja felvenni.

Természetesen férfit is találunk hasonló attitűddel, aki megveszi a negyvenedik régi magnót is, amit gyűjt, vagy még három úszót a horgászboltban. De a férfiak esetében, inkább a „kóros” gyűjtőkre jellemzőek ezek a pillanatok.

A férfiak a kisebb üzleteket sokkal jobban kedvelik. Áttekinthetőbb számukra a kínálat, kevesebb a vásárló, vagy nézelődő és sokkal jobban körülhatárolhatóak a célpontok. Ők sokkal jobban ragaszkodnak a már jól bevált boltjaikhoz, nehezükre esik váltani és egy-egy üzlet megszűnésekor nehezen szoknak át egy másik kereskedő üzletébe. Még abban az esetben is ugyanazon a helyen vásárolnak, ha tudják, hogy kicsit drágábban jutnak hozzá a kiszemelt termékekhez. A férfiak mindig a megszokott minőségre hajtanak. Míg egy nő, a családi kiszerelésű kávét veszi meg, addig a férfi még akkor is a kedvenc kávéját helyezi a bevásárlókosárba, ha az jelentősen drágább és még abban az esetben is ugyanazt cselekszi, ha egyáltalán nincs nagy különbség a két termék minősége között. A legérdekesebb azonban, hogy a nemek különböző vásárlási szokásai ellenére is – pont ezek miatt az „apró” technikák miatt –, a pénztárnál szinte ugyanakkorra összeget mutat a két nem számlája, akár ruhákról, akár élelmiszerekről legyen is szó.

Ezek alapján is látható, a vásárlási láz mindkét nemet képes ledönteni a lábáról és a legjobb ellenszere a családi kassza értékmegőrzésének a tudatos vásárlás, amelyben az Inlernet® verhetetlen partner és segítség. Mindkét félnek lehetősége van ugyanis a szokásaikat folytatni, de minden esetben legalább olyan helyen teszik mindezt, ahol állandó kedvezmények várják őket és már több tízezer Törzsvásárló is tesztelte ezeket az üzleteket.

Használd te is bátran és napi szinten az Inlernet® Termékpartnereit és teremts értéket minden vásárlásod által, egy jobb és sikeresebb, jobban prosperáló jövő érdekében!

http://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/25872/pics/14579864626388468_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?