AZ IGAZSÁG PILLANATA

Inlernet

Az Inlernet® filozófiájának egyik alappillére, hogy a hazai kis- és középvállalkozásokat támogassa, napról-napra bővülő törzsvásárlói körének vásárlási forgalma által. Már egy ilyen, többszázezres létszámú törzsvásárlói közösség is milliárdos forgalmakat képes generálni ebben a szegmensben, ami pár éven belül, alapjaiban képes átrendezni a piaci erőviszonyokat.

Hihetetlennek találod ezt a kijelentést? Pedig nem az!

Talán, úgy véled, a multinacionális vállalatok lobbyereje és financiális háttere akkora erőt képvisel, amellyel szemben egy kiskereskedőnek esélye sincsen. Van is benne igazság, hiszen nagyobb volumenben tudja beszerzéseit intézni, így sokszor kedvezőbb árakat tud elérni. Azonban ennek van egy árnyoldala is, mert nem is olyan feltételrendszert állít a beszállítói felé, mint egy kiskereskedő, akinek esélye sincs 180, vagy még annál több napos késedelemmel fizetni a termékekért. Így viszont, hamarabb jut pénzéhez a beszállító, ami a likviditási problémáit nagyban javítja, sőt, egy komoly rendelési mennyiség esetén, meg is oldhatja. És nem beszéltünk még a polcpénzről, a határidőkről és a szigorú szerződési feltételekről sem. De számunkra nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy egy kiskereskedő is hatalmas erőt tud képviselni az Inlernet-Rendszer© használata révén. És ez, megkérdőjelezhetetlenül így van!

Gondold csak végig!

Amennyiben minden kiskereskedőnk ugyanazoktól a beszállítóktól rendelné áruit, akkor nagyobb kedvezményeket és könnyebb fizetési kondíciókat tudna elérni? Naná, hogy IGEN! Hiszen, összeadódnak a forgalmak és tulajdonképpen, egy olyan rendszer előnyeit élvezhetnék, mintha az egyik élelmiszerlánc franchise partnerei lennének! Sokkal kiszámíthatóbbak lennének a forgalmak, tervezhetőbbek a bevételek és motiválóbb a növekedés. Csak össze kell fogni és kihasználni a Rendszer© kínálta lehetőségeket! Olyan esély áll a Termékpartnereink rendelkezésére, amely alapjaiban képes megváltoztatni a kereskedő-beszállító viszonyt és egy mindkét fél számára, hosszú távú és gyümölcsöző együttműködés képét festi eléjük.

Csak ennyi?

Nem, dehogy! Ennél sokkal több, amit kínálunk, hiszen az Inlernet-Rendszer© használatával egy Termékpartnerünk nem csak valódi és hosszú távon hűséges Törzsvásárlókra tehet szert, nem csak forgalmát növelheti, hanem olyan kedvezményben részesítheti régi és új Törzsvásárlóit, amelyet különben egyszerűen nem tudna megtenni és ráadásul azokban az üzletekben lecsapódó forgalomból is képes részesedni! Ez az aprónak tűnő részlet, pedig hatalmas bevételeket képes számukra generálni, csak egyszer segíts nekik ebben, ülj le velük, vedd elő a plajbászt és a papírost és kicsit mélyüljetek el a számok birodalmában! Nem fog előfordulni olyan, hogy egy igazi kereskedő, aki bevétel centrikus, ne értené és érezné meg azonnal, hogy milyen esélyt kapott az élettől.

Idáig jól hangzik, ugye?

Pedig még csak most jön a java! Hiszen a beszerzéseit is lebonyolíthatja az Inlerneten® keresztül és kiadásai igencsak szép csökkenési mutatóval fognak rendelkezni, miközben a bevételei meredeken emelkednek majd felfelé. Számoljatok! Nézzétek át, honnan végzi a beszerzéseit és mennyiért, kínálj alternatívát számukra, legalább egy árajánlat bekérés erejéig, hiszen senki sem a pénze ellensége! Persze, mondhatod, hogy ez mind szép és jó, így elméletben, de az emberek akkor sem mennek vásárolni a kiskereskedőkhöz és kizárólag csak a multikat részesítik előnyben.

Ez azonban, NEM IGAZ!

És pont emiatt ragadtunk ma billentyűt és adtuk írásunk címének: „Az igazság pillanata”

Még egyszer ki kell emelnünk: A MULTIKRA VONATKOZÓ KIJELENTÉS, NEM FEDI A VALÓSÁGOT!

Az emberek igenis használják és szeretik a kis- és középvállalkozások üzleteit, amelyek sokkal emberközpontúbbak, ahol már ismernek bennünket, ahol sokkal jobban bízhatunk a minőségben. Miután, ez a „multi használat” elmélet gyökeret vert sokakban, így utánajártunk, hol is az igazság ezen a téren. Szerencsére nem kellett sokáig keresgélnünk, hogy rátaláljunk az egyik legnagyobb közvélemény-kutató reprezentatív felmérésének eredményére, amely pontosan ezt a témakört járta körül.

No de lépjünk kicsit vissza ehhez az időben és kezdjük a vásárlói szokások történetének legelején! A bevásárlóközpontok és hipermarketek hazai elterjedését megelőzően, Magyarország lakosai a kis üzletekben vásároltak élelmiszert, hiszen a rendszerváltozásig a Csemege közértlánc volt szinte az egyetlen nagyobb szereplője az élelmiszer piacnak.

A plázák hazai megjelenésekor a felnőtt lakosság 55 százaléka a kis boltokban vásárolt élelmiszert, 30 százaléka a nagyobb kínálatot biztosító nagy élelmiszer-áruházakba ment szívesebben, 15 százalék pedig inkább a többféle árufélét forgalmazó, lassan terjedő szupermarketeket látogatta. Az egyes településtípusok között, természetesen jelentős eltérések adódtak, hiszen a települések eltérő infrastrukturális fejlettsége – hány darab nagy élelmiszer-áruház, vagy esetleg szupermarket található a kisebb településeken –, ezt merőben befolyásolta.

A helyzet, a Plázák megjelenésével változott ugyan, de mégsem olyan arányban, ahogy a hiedelem tartja!

A felgyorsult világban az emberek többségének, sokkal fontosabb lett, hogy mindig legyen otthon elegendő ennivalója, mint hogy mindig frisset egyen, vagy főzzön. A válaszadók kétharmada nyilatkozta azt, hogy ritkábban vásárolnak élelmiszert, de akkor nagyobb mennyiséget tesznek a kosárba mindenből, hogy hosszú ideig elegendő legyen és csak fele ennyien állították azt, hogy mindig csak annyit vásárolnak, amennyi a következő pár napra elegendő. Meglepő eredmény, de nem a nők és az idősebbek szeretnek a biztonság kedvéért alaposan bespájzolni élelmiszerből – ez éppen a férfiak és a fiatalabbak körében jellemzőbb és a magasabb végzettségűek is az átlagosnál nagyobb arányban részesítik előnyben az alkalmankénti, nagyobb mennyiségű élelmiszer beszerzését.

Azonban a legmeglepőbb, hogy ennek ellenére sem a multiknál teszik ezt meg, hanem a kisebb üzletekben és a felmérés ráadásul még a vasárnapi boltbezárás előtt készült, ami szintén a kiskereskedőknek hagyott egy kiskaput a vasárnapi nyitva tartásra. Beismerjük, az eredmény az erős hiedelem miatt tényleg meglepő, azonban, ha higgadtan végiggondoljuk, teljesen logikus a végeredmény.

Hol is vásárolunk pékárut? Jellemzően a kisebb pékségekben és csak vészhelyzet esetén a multiknál, ahol mindenki tudja már jól, hogy milyen minőséget képviselnek ezek a termékek. A tejboltok forgalma is egy erős hanyatlás után, nagyon szépen visszaerősödött, ahogy az egészségtudatos táplálkozás szerepe egyre nagyobb jelentőséget kapott és egyre többen vásárolnak házi tejet, vajat, egyéb tejtermékeket. Ugyanez a helyzet a zöldség-gyümölcs boltokkal is. Nem a külföldről érkező, útközben, vagy raktárakban érlelt termékeket vásároljuk szívesebben, hanem a hazai, sokkal finomabb paradicsomot, epret, dinnyét, paprikát és még hosszan sorolhatnám, illetve előszeretettel látogatjuk a bio-termelői piacokat. Ugyanez a helyzet a hentesboltnál, ahol szeretjük nevén szólítani a hentest, hogy „Bélám, annak a karajnak, azt a szép darabját vágja már le nekem!”, s azt is tudjuk, hogy nincs átcímkézve a termék és nem is a felvágott végét rejti a zsírpapír. Ugye milyen más az illata egy hentesüzletnek, vagy a piacon a hentes standnak és ezzel szemben a multik húsáru pultjainak?

Használjuk a multikat, de inkább azokat a termékeket vásároljuk meg ott, amelyekből hosszú távra spájzolunk be, vagy nagyobb mennyiségre van szükségünk.

Ahogy a felmérés készítőit, úgy minket is meglepett, hogy a különböző termékek közül tisztító- és tisztálkodó szereket (*46%) vettek jóval gyakrabban csakis élelmiszer-áruházban, kávét és teát (*37% Vs 39%) pedig nagyjából ugyanannyian vettek nagyobb boltokban, mint kisebb üzletekben. A többi, a kérdőívben szerepelt termék közül, minden esetben, a kis üzletek előnye tapasztalható. Különösen a tej, a tejtermékek (*17%), a kenyér és péksütemények (*14%), zöldség-gyümölcs (*13%), édesség (*20%), égetet szesz (*9%), sör (*12%), üdítő italok (*24%) és a húsáruk (*26%) esetében egyaránt. *A zárójelben szereplő adatok jelzik az élelmiszer-áruházak forgalmát az adott termékekre vetítve.

És akkor, még nem is beszéltünk a szolgáltatások tömkelegéről, autógumi cserékről, utazási irodákról, papír-írószer boltokról, stb., stb..

Higgyünk jobban Termékpartnereikben és támogassuk Őket még jobban, mert akkor fognak tudni Ők is még nagyobb kedvezményt biztosítani számunkra! Teremtsünk valódi értéket Törzsvásárlókból és Termékpartnerekből álló közösségünk tagjainak, hogy egy könnyebb, boldogabb és sikeresebb életet élhessünk egymás szempontjait figyelembe véve és támogatva! Mert, együtt valóban sokkal könnyebb és sokkal sikeresebbek is leszünk! Szánjunk elegendő időt Termékpartnereinkre, megismertetve velük az Inlernet-Rendszer© kínálta lehetőségek széles tárházát. Számoljunk, kérdezzünk, majd számoljunk nekik újra, azaz, inkább számoltassuk Őket, hogy saját szemükkel láthassák, mit is érhetnek el és mindezt mennyi idő alatt válthatják valóra! Mert nem meggyőzni kell az embereket, hanem megmutatni, megláttatni velük a lényeget, azaz az egyedülálló, egyszerűen kivitelezhető lehetőséget, amely sikeréért, megéri azt a kevés energiát erre fordítani és tapasztalni fogod, az eredmény nem fog elmaradni.

Jó Inlernetes® vásárlást kívánunk a tavasz legforróbb napjaiban is és ne feledd, az Inlernet® az a Közösség, amely Törzsvásárlójaként egy fürdőruhában, minden fizetőeszköz nélkül is képes vagy vásárolni! Itt az idő, hogy segíts ennek kiépítésében, hogy mielőbb, a parton ülve, vidáman és gondtalanul kortyolhasd a hűsítőd, vagy fogyaszthasd el a jól megérdemelt nyaraláskor kötelező lángosodat!

http://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/26828/pics/14616296944750927_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?