Törzsvásárló Vs. törzsvásárló

Inlernet
2015.04.20.

Sokszor találkozunk azzal a helyzettel, hogy egy kereskedő nem érti, hogy mi az igazi különbség egy vásárló, egy törzsvásárló, egy bónuszvadász és egy Inlernetes® Törzsvásárló között. Segítünk! Közhely, de mindannyian vásárolunk és ez korosztálytól független, hiszen az első zsebpénzünk, vagy kissrácként a locsolásért kapott összeget követően, már gyermekként is a vásárlók táborát erősítjük. Azonban az emberek többsége – országhatároktól függetlenül – költségérzékeny és számukra sajnos napi szintű folyamat, hogy vásárlásaik során árgus szemekkel figyelik a termékeken található árcédulákat, hiszen a tudatos vásárlással, azaz a tudatos termékválasztással komoly összegeket tudnak megspórolni. Azonban, ez az árvadászat igencsak időigényes és a másik, sokkal nagyobb problémája, hogy a legalacsonyabb ár, legtöbbször a leggyengébb minőséggel is párosul. Mindannyian „futottunk” már bele olyan helyzetbe, hogy pld. egy olcsóbb árfekvésű ruhadarabot választottunk, majd az első mosás után már a portörlésre szánt darabok közé is került és vásárolhattunk egy újat, miközben a kettő ára már kitette volna a drágább, de minőségben sokkal magasabb színvonalat képviselő terméket. A másik problémát az okozhatja, hogy minél többet keresgélünk az üzletek polcai között, annál biztosabb, hogy besétálunk a kereskedők „csapdájába” és olyan termékek is a kosarunkba kerülnek, amelyeket egyáltalán nem terveztünk megvásárolni. Ennek hatását ugye ecsetelnünk sem kell, hiszen vihetjük boldogan haza az új „szerzeményünket”, ám közben annak megvásárlásával el is veszítettük azt az összeget, amelyet a hosszas keresgélés során meg tudtunk volna takarítani. Nagy lehetőségek nem rejtőznek a vásárlói lét mögött, hiszen vásárolnunk napi szinten szükséges, és ahogy rendszerint javasolni szokták, egyetlen út áll előttünk, a tudatos vásárlás, azaz egy vásárlólistával kezünkben, céltudatosan indulunk a kiszemelt üzletbe és semmilyen reklámfogás által sem hagyjuk magunkat a kitűzött céljainktól eltéríteni. Ezt a csatát azonban a legtöbb vásárló rendszeresen elveszíti, hiszen marketingesek és kommunikációs szakemberek hada dolgozik azon nap, mint nap, hogy ez ne is sikerülhessen nekik. Mi lehet a megoldás? Megszülettek a kedvezményeket kínáló vállalkozások, amelyek összegyűjtik az árengedményt adó kereskedők ajánlatait és limitált időszakon belül kínálnak kiemelkedő (vagy annak tűnő) kedvezményeket. Tudatosan írtuk az „annak tűnő” jelzőt, hiszen pár hónappal ezelőtt robbant ki az a botrány, amely feltárta a bónuszvadász oldalak visszásságait, a megemelt árakból kínált „kedvezményeket”, stb. Mellőzzük az állásfoglalást ezen a téren, de egy biztos: az a vásárló, aki kimondottan a bónuszokra vadászik, az csupán látszat törzsvásárló. Bármennyire is jól érezte magát egy adott helyen, valószínűleg nem fog visszatérni, mert mindig a legnagyobb engedmény alapján választ, és ha ezt nem kapja meg újra, azonnal továbblép. Ez pedig óriási csapda a kereskedőknek is, hiszen a kedvezményeiket elvileg amiatt ajánlják fel, hogy a jövőben még több ügyfél érkezzen hozzájuk, nem pedig azért, hogy akár áron alul kínálják szolgáltatásaikat és mindezzel veszteségeket termeljenek. Mára hazánkban is megjelentek a nyugati kultúrákban régóta bevált kuponos akciók és kedvezmények is, de meg sem közelítik azt a fajta értékesítési rendszert-, és kultúrát, amelyet ezekben az országokban kínálnak. Ugyanis, ott a kuponok által valóban elérhető, hogy akár több bevásárlókocsinyi árut is fizetés nélkül vihessünk haza. Hihetetlennek tűnik, de mégis igaz, és ha a tudományos-, és ismeretterjesztő televíziós csatornák műsorait figyeled, akkor láthatsz is „Kuponvadászok” címmel olyan adást, ahol a vásárlók egymással versenyeznek, hogy melyikkőjük tud nagyobb összeget úgy elkölteni a kuponjai által, hogy a végén ne kelljen, vagy csak szó szerint filléreket kelljen fizetniük a pénztárnál. Ettől azonban mi még nagyon messze vagyunk. Van, aki vagdossa a kuponjait, de a többi terméken – amelyet szintén a kosarába tesz a vásárlása során –, a kereskedő kipótolja a kuponon adott kedvezményt. Ettől függetlenül, mára kiemelkedő sikere van már a Glamour-napoknak és a hölgyek előre takarékoskodnak erre a három napra. Pedig ezek a kedvezmények csak egy-egy termékre és azokra is csak egy-egy üzletben válhatók be. Nem beszélve arról a hazai szokásról, hogy sok kereskedő nem vesz részt a háromnapos eseményen, hanem „fű alatt” használja ki a lehetőséget és úgy tesz, mintha az ő üzlete is része lenne az akciós napoknak, de ezekről így nem is tudunk értesülni. Természetesen kedvezményeket másképpen is elérhetünk, hiszen a különböző cégek a gazdasági világválság kirobbanása óta elárasztottak minket a törzsvásárlói kártyáikkal. Mindegyik más módon, más kedvezményt biztosít, különböző feltételek teljesülése esetén. Pillants bele a pénztárcádba és számold meg, hány darab hasonló kártyával rendelkezel, majd húzd ki a fiókot és nézd meg, hogy ott még mennyi félét találsz, ezt követően pedig el ne felejtsd megszámolni, hogy a családodban összesen mennyi törzsvásárlói kártyával rendelkeztek! Meg fogsz lepődni, hogy milyen sokkal, hiszen nem kerül semmibe, osztják a pénztáraknál, miközben lehet, hogy soha többet nem vásárolunk abban az üzletben, de ha igen, akkor kiderül, hogy nincs nálunk éppen annak az üzletnek a kártyája és máris búcsút mondhatunk a kedvezménynek. Nem hisszük, hogy van olyan ember, aki az összes törzsvásárlói kártyát napi szinten magánál tartja. A kereskedők azt hiszik ez jó számukra és rengeteg törzsvásárlójuk lett, pedig ez egy komoly tévedés és ennek a tévedésüknek költségei is igen tetemes összegekre rúgnak, hiszen az informatikai rendszer – amely kezeli a törzsvásárlók adatait és vásárlásait –, a kártyagyártás, stb. mind, mind kiadást jelentenek a cégnek, miközben úgy adnak kedvezményeket a vásárlóknak, hogy azok jó része, soha többet nem tér vissza abba az üzletbe. Ezek a vásárlók nem valódi törzsvásárlók! A legtöbbször ezt értik meg nehezen a kereskedők és itt érdemes megállnunk egy pillanatra, hogy bemutassuk nekik, hogy mi a különbség a törzsvásárlójuk és egy Inlernetes® Törzsvásárló között. Miért jó nekem, ha Inlernetes® Törzsvásárló vagyok? …mert mentesítem magam a rengeteg felesleges és nem igazán hatékony pénztárcakímélő folyamattól, amelyeket feljebb levezettünk. Hiszen az Inlernet-Rendszer© Törzsvásárlójának nem kell vadásznia az akciókra. Ugyanis az összes Termékpartnernél kedvezményt kap vásárlásait követően, nem beszélve arról a kiemelkedő különbségről, hogy nem egy-egy termékre kapja meg ezt a kedvezményt, hanem az összesre, sőt olyan is lehetséges, hogy egy akciós termékre is érvényesíteni tudja Inlernetes® kedvezményét. Ez pedig óriási különbség! Nem kell keresni a kedvezményes termékeket többé, nem szükséges kivágni a kuponokat (bár megjegyzem, hogy lehetséges, hogy a kivágott kupon kedvezménye mellett is érvényesíthető az Inlernetes® kedvezmény), elegendő egyetlen törzsvásárlói kártyával rendelkeznünk és nem kell napi szinten magunkkal cipelnünk egy egész kollekciót, és ami a legfontosabb különbség, hogy nem pontokat, matricákat, pecséteket gyűjtünk a vásárlásainkat követően, hanem valódi pénzt! Egy törzsvásárlói kártya esetében szokásos eljárás, hogy egy liter üzemanyag (kb. 400 Ft) után jár egy pont, de a beváltásánál, ez általában 100 forintot ér csak, míg az Inlernetes®vásárlások után kapott kedvezmények esetében 100 Ft, az 100 forintot is jelent a felhasználásakor és akkor még az Inlernet-Rendszer© kínálta egyéb lehetőségekről nem is beszéltünk!

Miért éri meg Inlernetes® Termékpartnernek lenni? …mert az Inlernetes® Törzsvásárlók, valódi, nagybetűs TÖRZSVÁSÁRLÓK, a kereskedő által feltételezett saját törzsvásárlóival szemben. És itt érkeztünk el az egyik legfontosabb érvünkhöz, amely rávilágít erre az óriási különbségre. A kereskedő a saját törzsvásárlóinak kínál kedvezményeket, mindezt azért, mert rendszeresen nála vásárolnak, és háláját ezzel tudja kifejezni számukra. Azonban ebben az esetben „kannibalizmust” folytat, hiszen abból a forgalomból ad kedvezményt, ami egyébként is az üzletében csapódna le. Nem mellékesen pedig az általa valódi törzsvásárlói nem hűséges törzsvásárlók, akik nagyon könnyen elcsábíthatóak és rendszeresen el is csábulnak. Hiszen amikor elmegyünk egy olyan üzletbe, ahol az előbb említett kereskedő terméke is megtalálható, akkor van, hogy már csak időhiányában is leemeljük azt a terméket és máris nem a kereskedő üzletébe vittük a forgalmat. Ha pedig a kereskedő mindenkinek ad törzsvásárlói kártyát, aki betér akár csak egyszer is az üzletébe, azzal csak a kiadásait növeli és valós forgalomnövekedése nem fog származni belőle. Ezzel szemben az Inlernetes® Törzsvásárló tudatos vásárló, azaz rendszeresen az Inlernetes® Termékpartnereknél végzi el vásárlásait, hiszen tisztában van vele, hogy náluk egységesen minden termékre érvényesítheti a kedvezményeit, nem kell kuponokkal, akciókkal bajlódnia és nem kell bevásárló listát sem írnia, hiszen mint már említettük, minden termékre jár az Inlernetes® kedvezmény! Törzsvásárlóink tudják, hogy a Rendszerbe© befolyt kedvezményeik mekkora visszatérítéseket képesek generálni és emiatt válnak valóban hűséges és lojális Törzsvásárlókká. Ez minden kereskedő álma! Nem beszélve arról, hogy a kereskedőnek nincsen a Rendszerhez© való csatlakozással kapcsolatos kiadása. Kedvezményt kizárólag a valós forgalom után kell megfizetnie, nem kell humánerőforrást elvonnia, hogy különböző utalványok szigorú adminisztrációs feladatait ellássák, szükségtelen ezzel kapcsolatosan plusz jutalékokat megfizetnie, nincs szállítási, biztonságtechnikai feladat, hiszen az Inlernet® Online utalvány, minden utalvánnyal szemben könnyen kezelhető, gyors, kényelmes, biztonságos, kezelési költségektől mentes és a vásárlás pillanatában a kereskedő rendelkezésére áll. Tudjuk, ez az utóbbi érvünk, szintén az egyik kiemelkedő erősségünk! Az Inlernetes® vásárlás a jövő választása és azoknak szól, akik képesek változtatni vásárlási szokásaikon annak érdekében, hogy ezzel a döntésükkel és az Inlernet-Rendszer© nyújtotta további lehetőségek kihasználásával, meg tudják teremteni anyagi biztonságukat és függetlenségüket. Ez nem egy olyan változtatása életünknek, amelyet komoly energiák, erőfeszítések, kiadások, stb. árán tudnánk csak teljesíteni. Ez az anyagi boldogulásunk legkönnyebb formája, és aki elhivatott, tudatos Inlernet® Törzsvásárló, az pontosan ismeri már ennek előnyeit és lehetőségeit. Valós vásárlói és ezzel bevételi forgalomnövekedés a Termékpartnereknél, kölcsönös előnyök biztosítása, mindkét fél teljes megelégedésére. Mi ilyen partnereket keresünk a jövőben is, akik megértik a jövő üzenetét és képesek egy kis változtatást tenni életük egy pontján annak érdekében, hogy egy hatalmas változás következzen be egész életüket tekintve. Jó Inlernetes® vásárlást és egyre növekvő forgalmat és bevételt kívánunk, kínálunk!

2015.04.18. Inlernet Nap összefoglaló

Inlernet
2015.04.19.

Kedves Törzsvásárlóink és Termékpartnereink! Kattintsanak IDE és tekintsék meg a 2015.04.18-án megtartott Inlernet® Nap összefoglalóját! További sikeres munkát és ehhez jó vásárlást kíván az Inlernet®!

Meghívó az Inlernet Info LIVE-ra

Inlernet
2015.04.16.
Kattintson IDE és tekintse meg a következő Inlernet® Info LIVE meghívóját! Éljen a lehetőséggel és hívja meg az ismerőseit, lehetséges Termékpartner jelölteket!

Dönts szabadon és szabad leszel!

Inlernet
2015.04.13.

Üzletet építünk, bizalmat építünk, jövőnket építjük, gyermekeink jövőjét építjük. Ezek azonban egyedül nem sikerülhetnek, társak szükségesek hozzá, még pedig a legjobbak. De kik a legjobbak, és ha végre megtaláltuk őket, akkor miképpen győzzük meg őket arról, hogy csatlakozzanak hozzánk, hogy együtt építsük fel jövőnket. Hiszen energiáinkat, tudásunkat, képességeinket összerakva hatékonyságunk megsokszorozódik és a céljainkhoz vezető út, amelyet végig kell járnunk, rövidebb ugyan nem lesz, de hogy gyorsabban eljutunk a célig, az biztos. Az elmúlt években, nemzetközi szinten, 42 különböző pszichológiai kutatást végeztek el, amelybe több mint 22 000 embert vontak be, majd egy tanulmány keretében összegezték eredményeit és az így nyert tapasztalatokat. Kiderült általa, hogy a meggyőzés területén létezik egy olyan módszer, amely bármilyen eszköznél, technikánál hatásosabb. Persze, mindannyiunknak vannak praktikái, tanfolyamokon is tanulhatjuk őket, vagy akár könyvekből is elsajátíthatunk néhányat, de a kutatások szerint egyetlen egy biztos út létezik ahhoz, hogy rávegyünk valakit valamire. Ez pedig az, hogy azt a technikát alkalmazzuk, amely lényege, hogy "...de szabadon döntesz". Bárki képes ezt a technikát alkalmazni, pont ez a szép és jó benne. Ha ez így van, akkor miért nem ezt használja mindenki? Mert sokaknál megfigyelhető, hogy legyőzi őket az egójuk és a türelmetlenségük, hogy azt, amit helyesnek gondolnak, minden erejükkel sulykolják a másikba. Mindezt olyan erővel, hogy még ha jó is az, amit átadni szeretnének, a másik fél végül mégis elmenekül. Ennek még egy fokkal rosszabb változata, amikor annyira sem kíváncsi az illető, hogy megpróbálja megérteni a másik felet, sőt nem is akarja, mert kizárólag csak a saját céljai lebegnek a szeme előtt és nem érdekli, a másiknak mi lenne a jó, hogy ő mit szeretne, neki mik a céljai, milyen a helyzete, az életkörülményei, vagy éppen, milyen anyagi szituációban él. Így pedig nem megy. Vagyis, sajnos működik, hiszen nap, mint nap tapasztaljuk tisztességtelen emberek hasonló hozzáállását, de ez legfeljebb csak rövid távú siker lehet! Ezek az úgynevezett „Putyilov gyárak”, mint Katalin cárnő idejében, hogy lássa, minden rendben van az ő birodalmában. Papírmasé falakat húztak és mögötte szalmával tüzeltek, hogy úgy nézzen ki, mintha a távolban jól működő üzemek, gyárak sorakoznának és jólét uralná a vidéket. Erre azonban nincs szükség, és szerencsére ma már az emberek is egyre érzékenyebbek az ilyen helyzetekben. A hosszú távú gondolkodás és építkezés esetén egy járható utad van, a „…de szabadon döntesz” technika alkalmazása. Amikor felsoroljuk érveinket, átadjuk a pontos információkat, nem „szidolozzuk” a történetet, hanem pro-kontra sorakoztatjuk fel az információinkat. Azonban mondókánk végén egy elemet mindig hozzáfűzünk, hogy a döntés az ő kezében van, azt tesz és úgy, ahogy jónak látja, azaz, szabadon dönt és cselekszik. Nem helyezünk rá nyomást, nem zaklatjuk telefonhívásokkal, email, vagy SMS üzenetekkel. Megadjuk számára a szabadság és a szabadon döntés lehetőségét, amely sokkal több eredményt jelent, mint bárki is gondolná. Milyen apróságnak tűnik ugye? Pedig a tanulmány szerint is nagyot hibázik az, aki lebecsüli ennek eredményeit, ugyanis a több mint 22 000 ember bevonásával elkészített kutatás során kiderült, ez a módszer megduplázza az esélyünket, hogy az illető úgy döntsön, ahogy mi szeretnénk! Ezt az eredményt pedig ki ne szeretné elérni!? Milyen érdekes, hogy bár tanuljuk, és azt nevelik belénk szüleink is, hogy mindig az egyenes út a rövidebb és végeredményét tekintve a könnyebb is, de sokan mégis a kiskapukat, a kerülőutakat választják. Hagyd meg a szabad akaratomat, adj át nekem minden információt olyan pontosan, ahogy csak lehetséges, mutasd be az előnyeit, de a hátrányait is, hiszen erre is kíváncsi leszek, sőt erre leszek, csak igazán kíváncsi! Láttasd velem a jövőt, a hozzá vezető úttal együtt, készíts hozzá tervet is, hogy mennyi idő alatt érhetek el a végére és mikor fogom megtapasztalni az első eredményeket! Azonban azt se felejtsd ki, hogy mindez mivel jár, mennyi munka és energia befektetés szükséges hozzá, milyen anyagi erőforrásokat kell előteremtsek ehhez és mindez, miért jó nekem és a családomnak. A tisztességes, őszinte hozzáállás mindig kifizetődő, sőt hosszú távon csak az igazán gyümölcsöző! Olyan kert, amely onnantól kezdve örökösen terem. Persze ehhez kapálgatni, locsolgatni, ápolni kell, de ha jó gazdája vagy kertednek, azaz saját kis közösségednek, ha annak mikroklímáját kellemessé alakítod, amely elősegíti a termékenységet, a kis rendszered szó szerint csodákra lesz képes. Sok bölcs mondta már, ha nem tetszik a világ és változtatni szeretnél rajta, akkor először változtass magadon, szépen lassan, egyre nagyobb fokozatba kapcsolva. Utána kezd el kialakítani a mikrokörnyezetedet és az azt körülölelő klímádat és meglátod a jó, a szép, a tiszta dolgok gyorsan másolódnak és egyre többen vágynak majd arra, hogy melléd telepedjenek a tábortűzhöz. Persze, a pionírok dolga mindig nehezebb kicsit, hiszen ki szeret tüzet rakni, hozzá fát gyújtani, majd hasogatni? No, de ki ne szeretne a már lobogó tűz lángjánál, egy jó társaságban melegedni, ücsörögni!? Milyen egyszerű is az élet! Csak mi bonyolítjuk túl, sokszor. ,,A jó közösségnek mindig hatalmas ereje van. Segít a bajban, kitart a rosszban, örül veled a sikernél és van, kivel megoszd az élményeidet. Mert ez is nagyon fontos! A csúcson ugyanis sosem jó egyedül lenni! Mert sosem tudhatod, hogy nem lesz-e majd szükséged valakire, aki a hónod alá nyúl és átkarolva le is segít onnan, ha bajba kerülnél. Az Inlernet® megadja neked ezt a kellő szabadságot, kínál neked egy egyedülálló lehetőséget, mindezt egy olyan közösségben, amelynek minden egyes tagja egymást segíti, ahol a kölcsönös előnyök maximális kihasználására épül a Rendszer©. Amikor egy ilyen lehetőség kapujának kulcsa van a kezedben, akkor hidd el, nincs szükség mágusokra, nagy szónokokra, egyszerű, tiszta és pontos információ átadásával olyan eredményeket tudsz elérni, amelyek nagyságrendekkel változtatják meg életedet. Nem mellékesen mindezt térítésmentesen és kockázat vállalása nélkül, ami szintén ritka érték! Becsüld meg és élj a lehetőséggel! Sikeres leszel-e? Ez számunkra nem kérdés. Igen, az leszel és azzal, hogy a Törzsvásárlói Közösség tagja lettél már nyertél, hiszen, akár minden vásárlásod után visszatérítésekben részesülhetsz. Kiszámoltad már, hogy ha mindent az Inlernet-Rendszer© Termékpartnereinél vásárolsz, akkor egy év alatt mekkora megtakarítást érhetsz el? És ugye azt sem kell elmesélnem, hogy a Rendszer©, még hány lehetőséget kínál neked a jövedelmed megtöbbszörözésére?! Csak rajtad múlik, csak a Te kezedben van a döntés, mi csak megmutatjuk a lehetőséget, több célhoz vezető utat és a többi a Te dolgod. Amennyiben azt teszed, amit javasoltunk, amit tanítottunk, amennyiben folyamatosan használod a Rendszert©, azaz vásárlásaidat az Inlernet Termékpartnereinél végzed el, tapasztalni fogod, igazat mondunk. Nem találsz még egy olyan rendszert, ahol ilyen szintig menően nincs kockázatod, ahol ekkora szabadságot, ekkora rugalmasságot enged a rendszer, ahol ekkora bevétel-növekedést tudsz elérni, ennyi idő alatt! Ez A RENDSZER© és a sikerhez vezető út kapujának kulcsát a kezedbe adtuk. Használd azt a kulcsot és lépj be a kapun, majd indulj el az úton, a szabadság útján!

Tudatosan vásárolni

Inlernet
2015.04.07.

Egy újabb ünnepen vagyunk túl és egy újabb alkalmon, amelyet megelőzően vásárlók hada özönli el az üzleteket, bevásárlóközpontokat, hogy bevásároljanak a húsvéti vacsorához, legyen elegendő alapanyag a locsolóknak szánt sütemények elkészítéséhez, és persze szeretteink se maradjanak ajándékok nélkül. Igaz ez a vásárlási roham meg sem közelíti a karácsonyi vásárlási láz szintjét, de azért igencsak megnyomja a ceruzát a kereskedők elszámolásakor, akik az év eleji ínségesebb időszakot követően, ilyenkor végre mosolyogva hajthatják álomra fejüket. Azonban a hasonló időszakok jellemzően azt is eredményezik, hogy ha nem figyelünk, sokszor olyan termékek is kerülnek a kosarunkba, amelyekre semmi szükség és csak később fogjuk a fejünket, hogy miért is vásároltuk meg őket. Ezt tudatos vásárlással és gondolkodással egyszerűen megelőzhetjük és nem is szükséges hozzá nagy tudomány. Mielőtt útra kelünk készítsünk bevásárló listát, amely segít bennünket abban, hogy a lehetőségekhez mérten a legkevésbé kóboroljon figyelmünk más, felesleges termékek felé! Nem véletlenül, használtuk a „lehetőségekhez mérten” kifejezést. Ugyanis a vásárlók manipulálása mára egy művészi szintre emelt ágazattá nőtte ki magát. Sokszor bosszankodunk, hogy kedvenc és megszokott üzletünket miért rendezték át, miért van minden máshol, mint ahol megszoktuk és miért kell hosszú perceket bolyonganunk a polcsorok között, mire megtaláljuk a keresett terméket. Ez az időszakonkénti átrendezés, pedig csak a legalapvetőbb technika, hiszen egy rutinosan vásárló személy, már célirányosan közlekedik az üzletben, nem tekint semmi másra, hanem határozott elképzeléssel és céllal megy a – már a boltba lépés előtt – kiválasztott termékhez, majd távozik. Ezt pedig egy átrendezett üzletben képtelen megtenni, felborul a” haditerv” és máris kivetették rá a hálót a bolt marketinges „halászai”, hiszen óhatatlanul fog belefutni olyan termékekbe, amelyek megvásárlását egyáltalán nem tervezte.  Elég csak egy kis darab csoki is ahhoz, hogy az összes vásárló által plusz megvásárolt termékek hatalmas többletbevételt eredményezzenek. És ne legyenek illúzióink, hogy a haditerv nem működik, elég csak hozzá mélyen magunkba néznünk. A kiindulási pont a termékek átrendezése, aztán maguknak a bútoroknak, polcsoroknak, termékszigeteknek az áthelyezése. Innentől azonban finomodik a technika. A legalapvetőbb termékek: a tejtermékek és a pékáruk. A legtöbb üzletben pontosan emiatt szoktak a legmesszebbre kerülni egymástól, hogy közben, minél hosszabb utat kelljen a vásárlónak megtennie és bőséges lehetőség adódjon az elcsábítására. A következő lépés a termékszigetek elhelyezése, hogy minduntalan belefusson az ember és vessen rá egy pillanatnyi figyelmet, hiszen mindannyian tudjuk, egy ilyen szigetre általában olyan termékek kerülnek, amelyek akciósak. Általában! De miután a tudatalattinkban a szigetekkel kapcsolatosan az akciós jelző ragadt meg, sokszor választunk innen terméket, abban a hitben, hogy kedvezőbb az ára, miközben lehet, hogy éppen jóval drágább. Következik a termékek polcokon történő elrendezése.  Egyáltalán nem mindegy, hogy mit hova helyeznek el és milyen magasságba. Mi az, ami a női-, ami a férfi- és ami egy gyermek szemének magasságában foglal helyet. Alapvetően fontos ez a szempont egy új termék elhelyezésénél is és ezért fizetnek a kereskedők eltérő polcpénzeket az üzletek tulajdonosainak. Az utóbbi évtizedekben egy teljes iparág szakosodott arra, hogy a megfelelő kommunikációs eszközök használatával manipulálja a vásárlókat és befolyásolja döntéseiket. A tudatos reklámeszközök áradata azonban idővel megtanított bennünket a tudatos védekezésre, így az utóbbi években a reklámok hatékonysága folyamatosan csökken. A mai technológia éppen emiatt, azonban a régi, bár bevált módszereknél már sokkal kifinomultabb eszközökhöz nyúl. Az illatmarketing az egyik legújabb és leghatékonyabb úgynevezett in-store marketing eszköz, amely óriási sikerrel hódít az egész világon. Aromákat már az ókorban is alkalmaztak a környezet hangulatosabbá tételére és a gyógyításra. Az illatmarketing az egyik legfontosabb, eddig ezen a marketing területen kevéssé kihasznált érzékszervünkre, a szaglásunkra gyakorol hatást. Az illatok ugyanis azonnali érzelmi reakciót váltanak ki, pszichikailag és fizikailag közvetlenül hatnak szervezetünkre és tudatalatti döntések meghozatalára ösztönöznek. Ennek oka, hogy az illatinformációt agyunknak az a része fogja fel, amely inkább érzelmi, semmint racionális reakciót vált ki. Memóriánkhoz erősen kötődik a szaglásunk, ennek köszönhetően az emlékeket minden érzékelhető hatás közül az illat idézi fel a legjobban. Tudatalatti kötődést teremt, asszociációkat vált ki, így alakul ki kapcsolat a közvetlen környezet, a tárgyak és főként az emberek között. Dr. Anja Stöhr a németországi paderborni egyetem kutatója Japánban és az Egyesült Államokban vizsgálta a légtér-illatosítás sikerének okait. Kutatásai kimutatták, hogy erős összefüggés van a kellemes illatok és a pozitív vásárlói élmények között.

  • 15,9 %-kal nőtt a vásárlóknak a boltban átlagosan eltöltött ideje
  • 14,8 %-kal nőtt a vásárlási szándékuk
  • 6 %-kal nőtt a forgalom a vizsgált időszakban

Az aromatechnológia marketingszerepe azért is forradalmi jelentőségű, mert míg a normál aeroszolok nehéz, nedves és nagyméretű (50 mikron) részecskéket fújnak a levegőbe, addig az erre a célra használt készülékek mindössze 1 mikron méretű nano-illatrészecskéket bocsátanak ki. A mikrorészecskék szárazak, könnyen terjednek és órákig képesek lebegni a légtérben, emellett nem hagynak nyomot semmilyen felületen. Szintén évezredekre visszanyúló a zene áldásos hatása életünkre, így ezt a területet is újra felfedezték a marketingszakemberek és ezt hívják zene marketingnek. Minden nap, minden egyes pillanatában, az összes kereskedő és az összes márka a fogyasztók figyelméért küzd. Már rég túlléptünk azon a szinten, hogy a márkák a minőség, vagy szolgáltatás szintjén versenyeznek és régóta kevés, ha egy márka már csak kizárólag a vizuális megjelenésre épít. Olyan márkák építésén fáradoznak, amelyhez a vásárlóik érzelmileg is kötődni tudnak. Mondanunk sem kell ugye, hogy ilyen márka például az Apple. A megkülönböztetés régi eszköze a látásunkra fókuszált, azonban az előbb említett szaglás mellett, ma már ugyanolyan kiemelt szerepet tölt be ebben a hallás is. Mára, egyre több brand ismerte fel, hogy márkája sokkal több annál, amit a szemünk lát! Ezen márkák legtöbbje azonban a felismerést követően azzal a problémával szembesül: hogy jó, de hogyan is hangozzon a márkám? A kidolgozandó zenei márkaprofil, amely majd egyedi megkülönböztetést ad számukra egy másik érzékszerven keresztül is, tökéletesen összehangolható a már meglévő grafikai arculattal. Az ilyen módon elkészült és használt zenei profil, hozzáértéssel összeállított válogatás számos területen, mint rádió és televízió reklámokban, instore zeneként, hívásvárakoztató zeneként, weboldalakon, rendezvényeken is használható. A zenei motívumok, stílus, hangulat pedig ugyanúgy hatással lesz a vásárlóra, mint az illat esetében. A vizualizáció, azonban továbbra is elsőrendűen fontos és mára a márkaépítés és a vásárlásra ösztönző manipuláció új szintjére lépett. Az új eszköz neve, szemkamerás vizsgálat. Önkéntes vásárlók kapnak egy olyan szemüveget, amelyek infravörös kamerával rendelkeznek és rögzítik a vásárló minden szemmozgását. Milyen irányba, milyen vonalat leírva és az egyes termékeken, azoknak mely részein, mennyi időt eltöltve pihen meg tekintetük. Ezeket az adatokat kielemzik, és ennek alapján rendezik be az üzletet, készítenek el, írnak ki egy feliratot és helyeznek el termékeket, reklámokat. A vásárló szeme, egy nagyon gyors pásztázó mozgással „tapogatja” le a polcok tartalmát és a termékeket. A szemkamerás vizsgálat tulajdonképpen a szem követésének vizsgálata, annak rögzítése, ahova a legtöbbet nézett a vásárló. Mivel a szemünk akaratunkon kívül is mozog, meg lehet állapítani, hogy a termék csomagolásának, vagy éppen egy hirdetésnek melyik részlete ragadja meg a figyelmet. Sokszor lehetünk tanúi annak, hogy egy hirdetésben nem azt nézi a vásárló, amit a reklámozó szeretett volna, ezzel a módszerrel azonban ez korrigálható, sőt tökéletesíthető. A szemekre irányított infrakamerákból és számítógépből álló rendszer képes követni és rögzíteni a szem mozgását, ami egy tudatalatti folyamat eredménye, és amit ingerek irányítanak. Ezt a mozgást rögzíti a kamera mögötti számítógép. Nézésünk ugyanis nem folyamatos, filmszerű, hanem másodpercenként 5-20 pásztázó ugrást követő pillantások sora. Az ugrások idején valójában semmit sem látunk. Elkülönül az idegrendszeri és a tudati nézés. Az idegrendszerünk 5-12 „fixációs” ponttal a tudatunk előtt jár. Pillantásaink jelentős részéről nincs is tudomásunk, csak a kb. fél másodperces, vagy annál hosszabb pillantásokra emlékezünk. Ráadásul sokkal „figyelmetlenebbek” vagyunk, ha közben valamilyen finommotoros tevékenységet végzünk, pl. egérhasználat, gépelés, stb. Bizonyos elemek ezért generálnak garantáltan figyelmet, míg más információk elvesznek. Nők figyelmének jellemzői:

  • sokkal jobban érdeklődnek a szöveges információ iránt, többet időznek ezeknél, és kimondottan érdeklődnek a részletek, az „apró betűk” iránt
  • képi anyagoknál, inkább áttekintő stratégia jellemzi őket
  • szöveges anyagoknál inkább fókuszált stratégia jellemző rájuk

Férfiak figyelmének jellemzői:

  • figyelmüket sokkal jobban megragadják a grafikus elemek, a szövegből pedig inkább csak a nagybetűs részek
  • „szemérmetlenebbek”
  • képi anyagoknál inkább fókuszált stratégia jellemzi őket
  • szöveges anyagoknál inkább áttekintő stratégiát követnek

Folyamatosan tapasztalhatjuk, hogy a minket körülölelő és életünkre egyre nagyobb hatással lévő technológia, milyen őrült tempóban fejlődik. Mobilalkalmazások és programok sora van segítségünkre és az online vásárlásnak hála, már a határok sem gátolnak ebben bennünket, sőt hétvégén és éjjel sem kell szünetet tartanunk, ha valamilyen termék iránt égető vágyat éreznénk. Az egyik legkifinomultabb eszköz a fogyasztói érzelmek megismerésének területére fókuszál és az EEG-alapú, agykéregi aktivitással kapcsolatos, érzelmi reakciókra vonatkozó adatokat vizsgálja egy úgynevezett „neuroheadset”-en keresztül. Ráadásul a neuro-fejhallgatót integrálták a szemkamerával és így, minden érzelmi reakció összekapcsolhatóvá vált azzal, hogy a vizuális figyelmünk hova fókuszál egy adott időpontban, vagyis pontosan megállapítható, hova nézett a tesztelő, amikor az agy egy bizonyos módon reagált. Pontosan megállapítja az adott termékről alkotott érzelmi megnyilvánulásainkat és dönt, hogy kosárba kerül-e, vagy sem. Talán ijesztő ez a fajta technológiai fejlődés és hatása mindennapjainkra és gondolatainkra, de azért vannak pozitív vonatkozásai a vásárlókra vonatkozóan is. Hiszen az online életünk „nyomon követése” során összegyűjtött adatok alapján, már kevesebb spamet kapunk, célzottan azok az információk és reklámok találnak meg bennünket, amelyek iránt valóban érdeklődünk. A tudatosság és a tudatos vásárlás bevásárló listák „titka” láthatóan lassan nem sokat ér. Azonban az Inlernet-Rendszer© általi tudatos döntéseink és vásárlásaink, szintén új dimenziót nyitottnak meg a vásárlók érdekében. Hiszen itt nem kell figyelnünk az aktuális akciókat, kedvezményeket, a sorok közé tolt termékszigeteket, hanem nyugodtan sétálhatunk a bevásárló listánkkal, vagy akár nélküle is! Az Inlernet-Rendszer© és Termékpartnerei biztosította kedvezmények ugyanis állandóak és ezáltal, megkímélik energiáinkat az akcióvadászattól. A Rendszer© használata által, pedig olyan többletbevételre tehetsz szert, amely feleslegessé teszi a bevásárló lista használatát is. Modern, korszerű és hihetetlenül egyszerű módja annak, hogy megteremtsd anyagi biztonságodat és annak is, hogy kedved szerint tölthesd tele a bevásárlókocsidat. Az Inlernet® a modern technikát és technológiát arra használja, hogy minden partnerünk kihasználhassa a Rendszer© nyújtotta kölcsönös előnyöket. Vásárolj tudatosan Te is az Inlernettel® és teremts értéket általa!

Meghívó az Inlernet Napra és Referens képzésre 2015.04.18.

Inlernet
2015.04.05.
Kedves Törzsvásárlóink és Termékpartnereink! Kattintsanak IDE és tekintsék meg a következő Inlernet® Nap meghívóját! Inlernet® Nap = tudás, érték, motiváció! Várjuk szeretettel Önöket!

2015.03.21. Inlernet Nap összefoglaló

Inlernet
2015.03.31.

Kedves Törzsvásárlóink és Termékpartnereink! Kattintsanak IDE és tekintsék meg a 2015.03.21-én megtartott Inlernet® Nap összefoglalóját! További sikeres munkát és ehhez jó vásárlást kíván az Inlernet® Worldwide AG!

„Carpe Diem”, de tekints a jövőbe!

Inlernet
2015.03.30.

12.            JÖVŐORIENTÁLT

Sokszor halljuk azt a latin mondást, amely Horatiustól származik: „Carpe Diem!”. Általában úgy fordítják, „Élj a mának!”, nem pedig a valós értelmezésében, hogy „Ragadd meg a napot!”. Pedig, ahogy az életben, úgy ebben az esetben sem mindegy, hogy a pontos tartalom mit is takar.

Tíz emberből kilenc, csak az „Élj a mának!” - fordítást ismeri és leginkább csak úgy értelmezi, hogy használj ki minden pillanatot, szórakozz és hajszold a materiális élvezeteket. Ez pedig egy eléggé hedonista félrefordítása a „Carpe Diemnek!”. Ezzel szemben a pontos, „Ragadd meg a napot!” - fordítás, sokkal inkább azt jelenti, hogy minden napodnak legyen meg az értelme, ragadj meg minden lehetőséget és élj velük a jövőd érdekében és emellett élvezd is ki a napok minden egyes pillanatát.

Mint mindig, ebben az esetben is a részletekben rejtőzik a lényeg és az Inlernet® is pontosan ezért építette fel Rendszerét© ennyire alaposan, részletekbe menő körültekintéssel, hiszen egy hosszú távú üzlet csak akkor működhet biztonságosan, és valóban hosszú távon, ha azt alaposan előkészítve, aprólékos részletességgel építették fel stabilra a tulajdonosai. Az Inlernet® célja pedig határozottan ez, hogy maximális alapossággal, jövőorientáltan tervezze és építse az Inlernet-Rendszert©, hogy egyre több ember élvezhesse azt a független-, és kiegyensúlyozott életet, amelyre oly sokan vágynak.

Ragadd meg Te is a napot és élj az Inlernet-Rendszer© nyújtotta előnyökkel, hiszen az Inlernet® is megragadta a piac kínálta lehetőséget és általa a piacon található legjobb lojalitás programot kínálja Termékpartnereinek, kiemelkedő kedvezményeket Törzsvásárlóinak s nem utolsósorban egy egyedülálló, kiemelkedő üzleti lehetőséget is biztosít.

Mai felgyorsult világunkban az a hozzáállás, hogy ne foglalkozz azzal, mi lesz majd holnap, már működésképtelen. Senki sem engedheti meg magának, hogy ne foglalkozzon jövőjével, gyermekei jövőjével. Felelősséggel kell tekintenünk a jövőbe és az Inlernet-Rendszer© biztosítja számunkra azokat az eszközöket, amelyek segítségével fenntartható és biztonságos jövőképet tudunk kialakítani magunk s szeretteink számára.

Az Inlernet® minden fejlesztése hosszútávra szóló előnyöket biztosít partnerei számára, amely tervezhetővé teszi egész életünket, de még utódaink életét is. Folyamatosan elemezzük környezetünket, piacunkat, meghallgatjuk a visszajelzéseket, új fejlesztéseket keresünk, megvizsgáljuk és kipróbáljuk azokat, majd az egészet az Inlernet® olvasztótégelyében egy olyan tökéletes eleggyé formáljuk, amely továbbra is biztosítani képes azt a lépéselőnyt, amellyel az Inlernet-Rendszer© rendelkezik. Elképesztő háttérmunka folyik ennek érdekében, hiszen az informatika, a marketing, a személyes kapcsolatok, a folyamatos innováció, az egyedi ötletek és megvalósítások mind-mind óriási energiákat és az év mind a 365 napján maximális koncentrációt kívánnak.

Az Inlernet®, azonban bár a mában él, de a jövőbe tekint és minden egyes elemét úgy építi fel a Rendszernek©, olyan előrelátással, olyan precízséggel, hogy az a jövő technológiáival is kompatibilis és kiegészíthető legyen. Partnereink láthatják, hónapról-hónapra komoly fejlesztések történnek és ezek mind annak érdekében, hogy az országhatárokon átívelő előnyök biztosítása mellett a legjobb és legnagyobb Törzsvásárlói Közösséget építhessük fel.

  • Saját, egyedülálló fizetőeszközünk van, hiszen az Inlernet® Online-utalvány már számos esetben bizonyította, hogy a legegyszerűbb és 100%-os biztonságú fizetőeszköz, amely a jövőben is jelentős szerepet kap mindennapi vásárlásaink során.
  • Rövidesen saját, Inlernet® dombornyomott MasterCard®-dal rendelkezünk.
  • Egyedi Inlernet® Mobil Applikáció, amely az Inlernet® Online-utalvánnyal történő fizetést is támogatja.
  • Legmagasabb a jutalék kifizetés. Hiszen az Inlernet® minden reálisan és a vállalat biztonságos működéséhez megfelelően szétosztható árengedményt visszaad a Törzsvásárlóinak. Ennek köszönhetően pedig a jövőben is az Inlernet® lesz az a cég, ahol a legmagasabb jövedelmeket, a lehető leggyorsabban lehet elérni!
  • Olyan egyedülálló és innovatív weboldalt készítettünk, amelyet még a legprofibb online marketinggel foglalkozó szakemberek sem láttak, hiszen ilyen honlap idáig még nem létezett a világon! Ez már valóban a jövő technológiája. Sok mindenre büszkék lehetünk a zseniális Inlernet-Rendszerben©, de ezzel a fejlesztésünkkel is fényévekre megelőztük a piac más szereplőit.

Egy vállalkozás jövőbeli sikereit nagymértékben határozza meg az a vállalkozói kultúra, amely körülveszi őt. A kultúra ugyanis bizonyított hatással van a fejlődésre/fejlettségre és a versenyképességre egyaránt. A kutatók három fő faktort azonosítottak:

  • Fejlesztés vs. Status quo orientáltság
  • Versengés vs. Kooperáció
  • Tekintélyelvűség vs. Független kultúra

A fejlettség/versenyképesség mutatószámaira pozitív hatású a jövő-, és teljesítmény orientáltság, a bizonytalanságkerülés és az intézményi kollektivizmus.

Ha ezekre a pontokra rátekintesz, azonnal rájössz az Inlernet® kiemelkedő sikerének titkára, ugyanis pontosan így működik! Teljesítményorientáltan, bizonytalanság kerülően, kollektív együttműködésben.

A hatalmi távolság ugyanis negatív hatást produkál. Magyarország és a Közép- és Kelet Európai klaszter országai status quo orientáltak, versengőek és tekintélyelvűek. A jövő- és teljesítmény orientáltságuk, bizonytalanság kerülésük, intézményi kollektivizmusuk rendre negatív irányba tér el a világátlagtól és nagy hatalmi távolságuk is gyengébb fejlettséget és versenyképességet valószínűsítenek.

Tisztán látható, hogy kultúránk ellenére az Inlernet® egy igazán kiemelkedő lehetőség, egy hosszú távon is sikeresen működő üzleti modell. Az Inlernetnek® nem kell fejlesztés-orientálttá válnia és/vagy tekintélyelvűségüket megőrizve kooperatív stratégiákat követni, illetve nem szükséges versengő értékrendje mellett független értékrendre váltani. Az Inlernet® ugyanis pontosan így, ezeknek az értékeknek figyelembevétele mellett működik.

Közösségi szemlélet, szabadság, rugalmasság, biztonság, teljesítményorientáltság. Ezért vagyunk mi a legjobbak. Az a vállalat, amelynek Rendszere© jövőbemutató és céljai megkérdőjelezhetetlenül minden fél előnyeit szolgálják.

12 olyan érték, amelyet belevéstünk az Inlernet® alapkövébe:

  1. Különlegesen lendületes
  2. Megbízható
  3. Meglepően zseniális
  4. Pontos és precíz
  5. Korrekt
  6. Stabil
  7. Fejlődő és megújuló
  8. Emberbaráti
  9. Rugalmas
  10. Nyitott
  11. Céltudatos
  12. Jövőorientált

Értéket teremtünk, ahogy a szlogenünk is mondja – Teremtsen értéket vásárlásaival –, emellett pedig a jövőorientáltságunk, a közösség ereje, a kölcsönös előnyök figyelembevétele zsinórmértéket tartjuk szemünk előtt.

Emiatt is vagyunk a legjobbak, ezeknek köszönhetően sikeresek partnereink és ezért is jó az Inlernet® Törzsvásárlói Közösségének tagja lenni.

Okosan és céltudatosan a siker útján

Inlernet
2015.03.23.

11.                 CÉLTUDATOS Hallottál már a S.M.A.R.T. (Smart = Okos) célokról? S.M.A.R.T.

  • Specific –                 Különleges
  • Measurable –            Mérhető
  • Achievable –             Elérhető
  • Relevant –                Lényeges
  • Time-bound –           Időszerű

Talán már használtad is őket céljaid megfogalmazásakor? Ez a céltervezés legsikeresebb rendszere, de a szisztéma figyelembevétele ellenére is előfordul, hogy egyeseknél tökéletesen működik és el is érik az általa megfogalmazott célokat, míg másoknak ez mégsem sikerül.

Ez a miatt fordul elő, mert vannak, akiknek a bal (realitás, számok) - és vannak, akiknek a jobb agyféltekéjük (képzelet, érzelem) a domináns. A SMART célok pedig tisztán racionálisan felépített bal agyféltekés gondolkodással megfogalmazott célok, amelyek egy érzelmi beállítottságú jobb agyféltekés személy számára komoly problémát okoznak. Ők ugyanis nem szeretnek mindent a legapróbb részletekig megtervezni, megfogalmazni, inkább hallgatnak megérzéseikre, nagyobb a kreativitásuk, gyorsabban reagálnak a változásokra. Mégis vannak közöttük is sikeresek. Sőt, a legkiemelkedőbb sikereket elérők! Hogyan csinálják akkor?

Nekik picit más úton kell járniuk. Gondoljuk csak végig! A világ legkiemelkedőbb teljesítményei, ugyanis nem tisztán csak SMART célok voltak!

Nem volt SMART cél, a világ felfedezőinek utazása, az sem, hogy repüljünk, vagy hogy leszálljunk a Holdra, és az sem, hogy egyszerűen csak leugorjunk szabadeséssel az űrből. Ezeknél a céloknál a harmadik (Achievable - Elérhető) rész egyáltalán nem teljesült. Ugyanis ezek a célok annak idején még nem voltak reálisak, lehetetlen álmoknak tűntek. Miképpen lehettek mégis a legsikeresebbek? Úgy, hogy ezeket a merész álmokat világos célokká kellett alakítaniuk ahhoz, hogy megvalósíthatókká váljanak.

Az Inlernet® is mert hatalmasat álmodni, azonban ismerve az említett problémákat, ötvözte a SMART célok racionális gondolkodását, a jobb agyféltekés gondolkodás kreativitásával és érzelmi megközelítésével. Ebből született meg az egyedülálló Inlernet-Rendszer©, ami ennek köszönhetően, patikamérleg szinten kiegyensúlyozott elemek sokaságából adódik össze és vált tökéletessé.

Neked már nem kell semmi mással foglalkozni, mint hogy a lehető legkönnyebb úton érd el céljaidat és minden energiádat saját üzleted felépítésére és csapatod támogatására fordítsd. Mindegy, racionális, vagy érzelmi beállítottságú vagy, mi elvégezzük helyetted mind a két terület feladatait, hogy számodra, már kizárólag a céltudatos megvalósítás és a siker öröme maradjon.

Az Inlernet® céltudatosan, már megalapításának pillanatában lefektette azokat az alap- és jövőbeli céljait, amelyeket tervszerűen és következetesen, ezekre fókuszálva valósít meg. Ugyanis legfontosabb céljaink, hogy jelentős mértékben tudjuk javítani Törzsvásárlóink életkörülményeit, Termékpartnereink piaci kilátásait és közös környezetünket egyaránt, illetve, hogy a világ legnagyobb törzsvásárlói közösségét hozzuk létre.

Szlogenünk is emiatt szól így: „Teremtsen értéket vásárlásaival!” Sokan nem értik még hogyan lehetséges mindez, de Törzsvásárlóink már ismerik „titkunkat”, hogy ezt miképpen vagyunk képesek megvalósítani csupán azzal, hogy napi vásárlásainkat az Inlernet-Rendszer© használatával végezzük el.

Ismételjük át, az Inlernet-Rendszer© miért SMART - OKOS, azaz mitől:

Egyedi, saját fejlesztések és megoldások, a legjobb lojalitás programot kínálva partnereinek. Maximális rugalmasság, egyedülálló jutalékrendszer. Kiemelkedő jövedelem a vásárlások által.

  • Measurable – Mérhető

Saját webirodájában mindenki pontosan, másodperc alapú elszámolással nyomon követheti vásárlási forgalmát, jutalékait, csapata forgalmát, stb. Eredményes munkáért, arányos elismerés.

  • Achievable – Elérhető

Ingyenes, mind a Törzsvásárlóknak, mind a Termékpartnereknek. Nemzetközi szinten, határokon átívelő vásárlói kedvezmények és üzletépítői lehetőségek. Az év 365 lebonyolítható egy vásárlás az online üzletágnak és az Inlernet® Online-utalványnak köszönhetően.

  • Relevant – Lényeges

Anyagi biztonságot és függetlenséget teremt, a teljes rugalmasság és szabadság biztosítása mellett. Ilyen könnyen és ilyen összegből, nem tudsz máshol egy saját vállalkozást elindítani!

  • Time-bound – Időszerű

Fogyasztói társadalomban élünk, de a vásárlók legnagyobb százaléka ár érzékeny és keresi az akciókat, kedvezményeket, amelyek az Inlernetnél az év minden napjának, minden percében várják. Saját vállalkozás felépítése esetén előgondoskodás a nyugdíjas évekre, illetve gyermekeink, családunk számára. A mindennapi vásárlások által a világ hátrányosabb helyzetű régióinak támogatása és környezetünk védelme, környezet- és egészségtudatosságra nevelése.

És ez csak a SMART része, hiszen az Inlernet® egyik legfontosabb értéke és különlegessége, hogy nem ígér, hanem bejelent, nem felvázol, hanem megvalósít, nem másol, hanem saját kreativitást és fejlesztéseket talál ki és hoz létre. Ezáltal Törzsvásárlóink pontosan tudják, hogy folyamatosan kemény munka folyik a háttérben annak érdekében, hogy minden partnerünk a lehető legtöbbet hozhassa ki a saját üzlete felépítéséből. Nem kell kérdezzenek, mert tapasztalják, hogy hónapról hónapra új és meglepő bejelentésekkel készülünk, amelyek mind-mind partnereink munkájának elősegítésére irányulnak.

Aki az Inlernet-Rendszert© választja, az az egyszerűség és a zsenialitás mellett, a hosszú távú biztonságot és az anyagi függetlenséget is választja.

Mi pedig azért dolgozunk, hogy céltudatosságunk és befektetett energiáink, Törzsvásárlóink és Termékpartnereink, azaz egész Közösségünk sikereiben térüljenek meg!

Nyitottság a fejlődésre

Inlernet
2015.03.16.

10.               NYITOTT

Szeretjük, ha a velünk szemben álló beszélgetőpartnerünk nyitott, hiszen így sokkal könnyebb a kommunikáció, gyorsabban megismerhetjük, vidámabb hangulatú a beszélgetés és még a percek is olyan gyorsan illannak el, hogy legtöbbször észre sem vesszük.

Mégis, amikor nekünk kellene nyitottnak lenni, azt is érezzük, hogy a nyitottságunk miatt történhet valami rossz, vagy valaki visszaélhet ezzel a helyzettel. A nyitottság ugyanis nem csupán egy érzés; hanem egy lehetőség is. Ezért zárulnak be az emberek, mert amikor kinyitják egy barát előtt az „ajtót”, az ellenség is beléphet rajta. Sok ember emiatt inkább bezárkózik és végül legtöbbször még a barátoknak sem nyílik meg. Így viszont az életük, nem tud kellőképpen fejlődni.

A nyitottság ugyanis nem az önfeladás, hanem a kiteljesedés kulcsszava, mert nyitottá az válhat, aki ismeri saját értékeit, erényeit és hiányosságait egyaránt, ezáltal pedig közösségek erősödhetnek meg.

Az Inlernet® tisztában van ezekkel az értékekkel és nyitottságának célja az átláthatóság mellett a kiteljesedés és az Inlernet® Közösség erősítése. A hátterében tevékenykedő, egymás iránt nyitott szakemberek nap, mint nap a lehető legkreatívabban igyekeznek részt venni a vállalat munkájában, hogy közös sikereink egyre nagyobb eredményeket érjenek el és ezek még nagyobb kreativitásra hangoljanak bennünket. Bárkinek lehet ugyanis olyan előremutató ötlete, javaslata, amelyet a Közösség minden tagja az előnyére tud majd felhasználni a későbbiekben.

A transzparencia és a nyitottság az a két érték, amelyek ha közösen nyilvánulnak meg, a bizalom teljesen más minőségét képesek megvalósítani. Az Inlernet® nyitottságára jellemző az is, hogy ingyenesen kipróbálható, úgymond „open source”, aminek az a lényege, hogy az érdeklődők, nyugodtan, minden kötöttség nélkül ismerhessék meg az Inlernet-Rendszert© és ha tetszik nekik, akkor terjesszék, ajánlják tovább, vagy akár adjanak ötleteket ők is.

Az Inlernet® kommunikációja éppen azért nyitott és transzparens, hogy nagyon sok lehetőséget tudjunk adni a betekintésre, hogy kellően megtapasztalhassa az érdeklődő, tényleg az Inlernet-Rendszer© kínálja a legtöbb és legjobb lehetőségeket és magától jöjjön rá, hogy ebben a Rendszerben© szeretné felépíteni saját vállalkozását. Ugyanilyen nyitottság jellemzi Törzsvásárlóink fejéből - olykor spontán - kipattant ötletek meghallgatását, áttekintését és utána a Rendszerbe© ágyazását is. Az Inlernet® ugyanis nyitott arra, hogy ha vannak megoldással egybekötött javaslataid, azokat meghallgassa, minden aspektusból megvizsgálja és ha integrálható az Inlernet-Rendszerbe©, akkor ezzel nagyon sokat segítesz a Közösségnek és saját csapatodnak egyaránt.

A rugalmasság, adottság és a tanulható képességek együttese, azonban a gyors változás képessége különböző mértékben adatott meg mindannyiunk számára. Ezért is fontos a nyitottság, hogy merj a jövőbe tekinteni, merd kipróbálni a legújabb technológiákat, merj úttörő lenni és merj akár újra beülni az iskolapadba is, hogy fejlődhess, és ezáltal, még sikeresebb lehess.

Sokan rájöttek már, miért fontos ez a fajta nyitottság és az élethosszig tartó tanulás (Life Long Learning), azonban sokan a változások ellenére sem tudatosították még magukban ennek jelentőségét. A folyamatos tanulásnak pedig vonatkoznia kell a technológiára, a folyamatokra, a termékekre, az emberi kapcsolatokra, a kommunikációra, a vezetéstechnikákra és az érdekérvényesítésre egyaránt. Ennek azonban csak egy része tanulható az iskolákban, a többihez élettapasztalat szükséges. Az Inlernet® pedig rendelkezik ezzel a tapasztalattal és éppen ezt a folyamatot elősegítendő nyitott partnerei és a világ felé, hogy az összes tudást ötvözve támogassa Törzsvásárlóit és Termékpartnereit, hogy folyamatosan legyenek ellátva a legújabb információkkal és egyaránt rendelkezésükre álljanak a legkorszerűbb technológiák is. Képzéseinken, a legjobb előadókon keresztül igyekszünk a széles spektrumot átfogó ismeretanyagokat átadni.

A befektetett munka energiája mindig megtérül, de legtöbbször ennek eredményét csak később láthatjuk, nem akkor, amikor az energiánkat arra fordítjuk. Ez egy természetes folyamat. Bizonyos folyamatoknak megvan a ciklikussága és csak egymást követő sorrendben jöhetnek létre. A Tuckman elmélet szerint: „Egy csapat életútjának négy szakasza van, mielőtt a maximális teljesítményt elérhetnék: Viharos, Alakuló, Normalizálódó, Együttműködő (Storming, Forming, Norming, Performing)”. Sokszor erre nincs idő, hiszen hamarabb kell, vagy szeretnénk eredményt elérni, minthogy kialakulhatnának a csapaton belüli szükséges munkaviszonyok. Pedig ez fontos része a sikernek, mert ha nem vagyunk nyitottak meghallgatni és meghallani a tanácsokat, amelyek értékes tapasztalatokon alapulnak, ha nem hagyjuk meg az „érési” időt, az elvárásainkkal túlzott és felesleges stressz alá helyezzük magunkat és csapatunkat és akkor ez összességében alacsonyabb teljesítményt is jelenthet.

Azonban ez nem jelenti azt, hogy a túlzottan gyors munkatempó feltétlenül rossz is! Ugyanis hasonló helyzetben az emberi képességek is fejlődnek, új, hatékonyabb kommunikációs formákat tanulnak a csapattagok, tisztábban képviselik saját érdekeiket, tisztelettudóbban fordulnak társaikhoz, egyszóval alkalmazkodnak a felgyorsult élet követelményeihez. Márpedig ahogy egy mondás tartja: „Amíg a munkavállaló a munkáját elvégzi, kezeljük felnőttnek!” és az Inlernet® annak is tekinti és a legnagyobb örömöt jelenti, amikor átadhatjuk számukra a munkájuk eredményeit megillető elismeréseiket. Ezért éri meg keményen dolgozni, mert a közös siker, mindig többet ér az egyén eredményeinél, ehhez pedig nagyfokú nyitottság szükséges.

Engedjük, hogy jöjjön a nyitottság fuvallata, amely kisöpri a rossz beidegződést, engedjük, hogy kisüthessen lelkünkben a Nap és fogadjunk mindent szívesen! Amint egyszer ráhangolódtál, hogy nyitott szívvel és elmével élj, sosem zárul be a lelked többé. Erre azonban kell egy kis időt szánnod, és Neked kell elérned ezt a fajta nyitottságot, máskülönben újra visszazárul lelked kapuja.

Mert a gondolkodás olyan, mint az ejtőernyő, akkor jó, ha nyitott. A sok nyitott színes ejtőernyő, pedig képes eltakarni akár a borús égboltot is. Látni fogod, hogy a nyitott lét óriási kincs, amelyet értelmetlenül elveszítenél, ha bezárod magad előtt életed kapuját és ez a kincs olyan, amilyet senki sem vehet el tőled.

Mert minél inkább olyan nyitott vagy, mint az Inlernet®, minél inkább megosztod ezt a képességet másokkal, annál nagyobbra nő ez a közös kincsünk!

Ezeket a cikkeket olvastad már?