Vásárlási láz, de okosan!

Inlernet
2015.06.15.

Igazi afrikai hőséggel köszöntött be a nyár, és ez azt is jelenti, hogy mindenkinek máris a nyaralás, a hűsítő habok, egy finom lángos, egy ízletes sült hal, egy nagy korsó hűsítő sör, vagy egy hatalmas kehely fagylalt lebeg a szeme előtt, illetve a napozás és pihenés valamelyik vízparton. Ilyenkor még hamarabb menekülünk be a plázák hűvösebb üzletsoraihoz, hogy megmeneküljünk a városi betondzsungelek mindent felperzselő forrósága elől.

Vásárolnunk nyáron is kell, sőt, ilyenkor foglaljuk le a nyaralásainkat, ilyenkor érkezik el az esküvői szezon, a ballagások, diplomaosztók örömteli pillanatai és máris – a szó átvitt értelmében is – főhet a fejünk, hogy hová induljunk, milyen ajándékot vegyünk, hol tartsuk a lagzinkat, vagy éppen milyen méretű bőröndöt vegyünk, amelyet a repülőgép fedélzetére is fel tudunk majd vinni.

Elgondolni könnyű, de megvalósítani ezeket, már nem is olyan egyszerű feladat. Hiszen hány, de hány órát vagyunk képesek eltölteni egy-egy kiszemelt úti cél kiválasztásával, majd jöhet az utazási iroda vadászat, illetve a legkedvezőbb árú repülőjegy foglalásának keserves időszaka. Sokan nem tudják ugyanis, hogy a repülőtársaságok az online foglalási rendszereinkbe egy olyan analitikát építettek be, amely az IP címünk alapján rögzíti, hogy hová, mikor és melyik járattal utaznánk, és ha nem foglalunk azonnal, a következő alkalommal már magasabb árat mutat és ezt minden alkalommal megteszi, ha sokáig döntésképtelenek vagyunk. Persze, arról még nem is tettünk említést, hogy mekkora lutri a kiválasztás, hiszen majd csak a nyaralásunk, vagy az esküvőnk végén derül ki, hogy igazán jól választottunk-e irodát, szervezőt, hotelt, éttermet, kölcsönzőt, szabót, cipőboltot, virágost és sorolhatnánk a végtelenségig.

Miért tennéd ezt, amikor az Inlernet®, egy igazán hatékony Rendszert© dolgozott ki és valósított meg, hogy a vásárlásainkat könnyebbé, gyorsabbá és főleg költséghatékonyabbá tegye!? Hiszen mindannyian jártunk már úgy, hogy bár volt egy előre eltervezett keretösszegünk, de akkor sem tudtunk beleférni, mert ami tetszett, ott éppen nem volt akció, leárazás, nem volt oda törzsvásárlói kártyánk, stb., vagy éppen úgy döntöttünk, „egyszer élünk”, túllépjük a tervezett keretet és máshonnan vonjuk el ezt a plusz összeget. Vannak, akik pedig hitelhez nyúlnak és abból finanszírozzák ezeket a kiadásaikat. Ennek következményeiről, pedig szintén hallottunk már…

Az Inlernet® ezzel szemben egy egyszerű és átlátható keresőplatformon nyújtja szolgáltatásait. Nem kell a forróságban bolyongva keresnünk a legjobb ajánlatot, hogy megkíméljük a családi kasszát, hiszen nálunk az év minden napján és percében kedvezmények tízezrei várnak és nincs más teendőd, mint belépni az Inlernet® honlapjának – www.inlernet.com – Termékpartner-kereső felületére, megadni az általad elképzelt termék, vagy szolgáltatás paramétereit, kiválasztani az országnak azt a területét, ahol vásárolni szeretnél, majd elindítani a szűrőprogramot. Ennél egyszerűbb folyamatot nehéz találni. Azonnal rá is lelsz a hozzád legközelebbi kereskedőkre és nem mellékesen a legnagyobb kedvezményt kínáló vállalkozást találod az első helyen. Termékpartnereink felületein, pedig elolvashatod róluk a releváns információkat, hogy még könnyebben tudj választani és akár e-mailen, vagy telefonon is tudsz náluk érdeklődni a termék, vagy a szolgáltatás részleteiről. Egyszerű, gyors, átlátható, és főleg állandó kedvezményeket biztosít. Nincs lutri, mert az Inlernet- Rendszer© Termékpartnerei valóban állandó kedvezményeket biztosítanak Törzsvásárlóinknak. Lehetőségük van egyedi Inlernetes kedvezményeket nyújtani is és nem utolsó sorban, a legfontosabb, hogy a minőségre is garanciát vállalnak, hiszen Törzsvásárlóink visszajelzése esetén referenseink azonnal felveszik a kereskedővel a kapcsolatot, ha bármilyen problémát tapasztalnak és minőségcsökkenés, gyenge szolgáltatás esetén, akár a Rendszerből© is kikerülhet a Termékpartner. Arra törekszünk referenseinkkel együtt, hogy kizárólag minőségi Termékpartnereket találhass Rendszerünkben© és a lehető legjobb szolgáltatásokat érhesd el, a legjobb áron igénybe véve.

Természetesen mi, akik tudatosan vásárolunk az év minden napján és így tudatosan választjuk Termékpartnereinket, éves szinten óriási összegekhez jutunk, amely hozzásegít bennünket, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatásokat vegyünk igénybe és még több régi vágyunkat elégíthessük ki egy-egy nyaraláskori utazási cél kiválasztásakor is.

„Ennyi az egész?”, kérdezhetnéd. Igen ennyi. Tudatosság, és ha még több bevételre kívánsz szert tenni, akkor a tudatosságra nevelés. Ez a kettő. Nem sok, amit kérünk, viszont annál több, amit kínálunk. Valódi, hosszú távú anyagi biztonság és egy olyan Rendszer©, ahol nem kell vadásznod az akciókra, nincs szükséged kuponokra, csak az elhatározásodra.

Persze, a vásárlási szokásaink ennél sokkal összetettebbek, és ha külön vizsgáljuk a női- és a férfi szokásainkat, rögvest észrevehetjük az alapvető különbségeket is.

Mindannyian tudjuk, hogy döntéseinket ösztöneink vezénylik és ezek igencsak a régmúltból eredeztethetőek. Éppen emiatt, a vásárlási szokásaink is eltérőek, hiszen a férfiak régen vadásztak, a nők pedig közben gondoskodtak a családról és kitartóan gyűjtögették össze a napi betevőt. Miképpen is néz ez ki, a mai „shoppingolási láz” közben?

Alapvető különbség, hogy a nők számára elengedhetetlen, hogy a vásárlás egy közösségi élmény legyen. Ezért szeretnek barátnőkkel, vagy családtagokkal együtt vásárolni, még akkor is, ha legtöbbször ezek a pillanatok a férfi partnerek hosszas várakozásával telnek. Nem ritka pillanat az üzletsorok előtti korlátnak támaszkodva várakozó férfiak sora. Fontos számukra, hogy az eladók segítőkészek és kedvesek legyenek, ne csak ellássák információval és végül kiszolgálják őket. Szeretnek több dolgot kipróbálni, felpróbálni és a tapasztalataik alapján eldönteni, hogy mit szeretnének venni. Fontos számukra az is, hogy másnak mi a véleménye, nézze meg miképpen áll rajtuk az a cipő, kosztüm, vagy éppen fürdőruha. Persze, sokszor éppen elegendő az is, ha csak ott van valaki és igazán nem a véleménye számít – mert már eldöntötték, hogy melyiket fogják megvenni, de a döntésbeli felelősség megosztásában van a partnerre szükségük.

Vásárlásaik során a hölgyek legtöbbször szem előtt tartják mások érdekeit is. Olyan ételeket vásárolnak, amelyet a család apraja-nagyja szeret, vagy abban az esetben is a kosárba kerül egy, s más a szeretteinek, ha kifejezetten maguknak mentek el valamit vásárolni. Sokkal könnyebben nyílik meg náluk a pénztárca, vagy éppen nehezebben záródik be és ugyanez az oka annak is, hogy a marketingszakemberek tömege a hirdetéseikkel és az akcióikkal pontosan a hölgyeket célozza meg, és egy reklámújság tartalmának is csak töredéke szól a férfi vásárlókhoz.

A férfi vásárlók legnagyobb része azonban merőben másképpen működik.  A férfiak munkának, illetve egy megoldandó feladatnak tekintik a vásárlást, amelynek két célja van: minél gyorsabban, minél több információt szerezni arról, amit keresnek és ez időszak alatt az emberi kapcsolatok másodlagosak számukra, és sokkal kevésbé fontos az, hogy milyen az eladó. A másik, hogy minél gyorsabban eljussanak a pénztárig és végezzenek ezzel a feladattal. Mindezt nem azért teszik így, mert idegesíti őket a vásárlás, hanem amiatt, mert egy férfi számára a tökéletes és hatékony feladatmegoldás része a feladatok gyors, minél rövidebb időn belüli teljesítése is.

A férfiak a legtöbb esetben kizárólag csak azt veszik meg, amire éppen szükségük van. Nagyon ritka jelenség az, hogy egy férfi elindul fekete bőrcipőt venni és közben, egy hirtelen gondolattól vezérelve farmert és inget is vásárol hozzá, mert ezek sokkal jobban fognak passzolni az új cipőhöz – egy öltözethez passzoló zokniról nem is beszélve – és kiemelve azt a tényt, hogy mennyivel ritkábban fordul meg a fejükben az, hogy párjuknak is vásároljanak valamit. A férfiak legtöbbjét ugyanis fárasztja a vásárlás, az üzletsoroknál tapasztalható tömeg, a sorban állás, és ha megfelelő a méret, általában az első helyen megvásárolják azt a bizonyos fekete cipőt.

A nők, ezzel szemben imádják a bevásárlóközpontokat, pontosan azért, mert az életükhöz szükséges összes dolgot megtalálják egy helyen, ráadásul a különböző üzletek ajánlatai között válogathatnak, amiket tesztelnek és fel is próbálnak. Fontos részlet számukra a gazdaságos vásárlás. Ez annak is köszönhető, hogy több időt szánnak erre, így megtalálják az ugyanolyan jó minőségű, ám olcsóbb termékeket, a szezonális akciókat – így takarékoskodnak…illetve takarékoskodnának. Ugyanis épp a „gyűjtögetés” ösztöne miatt, olyan dolgokat is megvesznek rendszeresen, amelyekre nincs is szükségük, vagy legalábbis nem feltétlenül kellene rá pénzt költeni. Ezáltal, sokuk éppen az akciók bűvöletében élve veszíti el a mértéket és vásárol sokkal többet, mint amelyet tervezett. Hiszen most annyira jó áron elérhető, veszünk belőle három darabot is, vagy más színekben is… És milyen jó lesz ez majd jövőre a lányunknak ez a kis blúz – majd addigra belenő –, pedig addigra már más lesz már a divat és tudjuk jól, sohasem fogja felvenni.

Természetesen férfit is találunk hasonló attitűddel, aki megveszi a negyvenedik régi magnót is, amit gyűjt, vagy még három úszót a horgászboltban. De a férfiak esetében, inkább a „kóros” gyűjtőkre jellemzőek ezek a pillanatok.

A férfiak a kisebb üzleteket sokkal jobban kedvelik. Áttekinthetőbb számukra a kínálat, kevesebb a vásárló, vagy nézelődő és sokkal jobban körülhatárolhatóak a célpontok. Ők sokkal jobban ragaszkodnak a már jól bevált boltjaikhoz, nehezükre esik váltani és egy-egy üzlet megszűnésekor nehezen szoknak át egy másik kereskedő üzletébe. Még abban az esetben is ugyanazon a helyen vásárolnak, ha tudják, hogy kicsit drágábban jutnak hozzá a kiszemelt termékekhez. A férfiak mindig a megszokott minőségre hajtanak. Míg egy nő, a családi kiszerelésű kávét veszi meg, addig a férfi még akkor is a kedvenc kávéját helyezi a bevásárlókosárba, ha az jelentősen drágább és még abban az esetben is ugyanazt cselekszi, ha egyáltalán nincs nagy különbség a két termék minősége között. A legérdekesebb azonban, hogy a nemek különböző vásárlási szokásai ellenére is – pont ezek miatt az „apró” technikák miatt –, a pénztárnál szinte ugyanakkorra összeget mutat a két nem számlája, akár ruhákról, akár élelmiszerekről legyen is szó.

Ezek alapján is látható, a vásárlási láz mindkét nemet képes ledönteni a lábáról és a legjobb ellenszere a családi kassza értékmegőrzésének a tudatos vásárlás, amelyben az Inlernet® verhetetlen partner és segítség. Mindkét félnek lehetősége van ugyanis a szokásaikat folytatni, de minden esetben legalább olyan helyen teszik mindezt, ahol állandó kedvezmények várják őket és már több tízezer Törzsvásárló is tesztelte ezeket az üzleteket.

Használd te is bátran és napi szinten az Inlernet® Termékpartnereit és teremts értéket minden vásárlásod által, egy jobb és sikeresebb, jobban prosperáló jövő érdekében!

Meghívó a születésnapi Inlernet Napra és Referens Képzésre

Inlernet
2015.06.14.

Kedves Törzsvásárlónk! Kattintson az Inlernet® gombra és tekintse meg a következő Inlernet® Nap meghívóját!

Hasznos információk, gyakorlati tanácsok, újdonságok, stratégiák! Várjuk csapatával együtt! Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja vásárlásai során, kívánunk Önnek és kedves családjának sok örömteli vásárlást és értékteremtést! Inlernet® Worldwide törzsvásárlói ügyfélszolgálat

Hallgass a sikeredért!

Inlernet
2015.06.08.

Életünket a történeteink változtatják meg. No és mások történetei. Már, ha egyáltalán érdeklődünk irántuk, vagy hajlandók vagyunk meghallgatni és nem csak folyamatosan a saját történetünket mesélésével vagyunk elfoglalva és kizárólag csak az érdekel bennünket, hogy a miénket ismerjék meg, miközben mi nem vagyunk se nyitottak, sem érdeklődők mások történetei iránt.

Sikeres szeretnél lenni?

Akkor tanulj meg hallgatni, legyél nyitott a világra, figyelj és gyűjtsd össze a számodra fontos információkat! Aki a mai világban nem tanul, annak nincs jövője, ez már köztudott, de a tanulás nem csak azt jelenti, hogy leülünk egy könyv mellé és magolunk, mint a gyengébb képességű diák az iskolában, hanem az, hogy csak hallgatunk és figyelünk és ezzel óriási mennyiségű információt vagyunk képesek összegyűjteni.

Emlékszel még múlt heti blog bejegyzésünk hentesmesterére és a régen komoly üzleti sikereket elért hús-hentesáru üzletére? Bízunk benne, hogy igen, ha mégsem, akkor kezd a mai olvasást ezzel a bejegyzéssel és utána térj vissza sorainkhoz!

Most már érted miről beszélünk. Ahhoz, hogy sikeresen tudj megszólítani egy kereskedőt, nem elég neked tudnod, hogy ez egy jó lehetőség számára, hanem rá kell erre ébresztened. Igen, ébresztened, nem pedig a torkán lenyomnod az ajánlatot! Az emberek szeretnek maguk dönteni sorsukról és hálásak azért, ha ehhez minden információt – pro-kontra – a rendelkezésükre bocsátanak. Jusson eszedbe hányszor tetted le a telefont egy-egy telesales hívás közben, hány alkalommal köszönted meg – vagy még azt sem – és zártad a „kapukat” egy talán tényleg gyümölcsöző együttműködés lehetősége előtt?

Talán jobb is, ha nem tudjuk, de a telesales munkatárs bizonyára sokkot kapna, ha kiderülne, hogy tulajdonképpen ügyfelei nagy részét megnyerhette volna, amennyiben érdekli az is, hogy ők mit szeretnének, számukra mi a megfelelő, mire is lenne a leginkább szükségük az adott pillanatban. De ehelyett, csak „tolta” a betanult marketingszöveget az eladásra kívánt termékről-szolgáltatásról és az elveszített potenciális ügyfeleket leírták annak az adatnak tekintetében, hogy átlagosan a hívások 10%-a lesz csak sikeres. De mennyi lehetett volna, ha nem csak beszélünk, hanem beszélgetünk, illetve hallgatva beszélgetünk.

Bizonyára kerültél már olyan helyzetbe, hogy egy beszélgetést követően boldogan köszönték meg neked a találkozót és mondták, hogy milyen rég beszélgettek ennyire jót. Pedig nem értetted, hiszen nem is beszélgettetek, mert szinte kizárólag csak Ő beszélt és mesélt a találkozótok legvégig. Éppen ez a lényeg! Amennyiben hagyjuk az embereket beszélni és meg is hallgatjuk, no és persze halljuk-értjük is, amit mondanak, kapuk sorai nyílnak meg előttünk. Az emberek ugyanis vágynak egy igazán jó beszélgetésre, arra, hogy valaki kíváncsi legyen rájuk, meghallgatja és megérti Őket. És ezt a figyelmet meghálálják. Csupán annyi elegendő volt ahhoz, hogy a teljes elzárkózottsággal minket fogadó hentes kinyíljon kicsit és hajlandó legyen befogadni az információt, amiért odamentünk, és ami pedig pont számára jelentett megoldást és menekülő utat a forgalom fellendítése érdekében, hogy figyeltünk régen, amikor Laci bácsi elárulta a hamis tatár bifsztek receptjét. Az élet és a siker apróságokból tevődik össze, mint egy puzzle, de ahogy a játék során, az életben is figyelnünk kell, koncentrálni, memorizálni és vágyni arra, hogy kirakjuk a képet. Észre kell, hogy vedd ezeket az apró, de jelentős dolgokat és meg kell halld, majd elraktároznod ezeket a piciny információmorzsákat, mert ezekben a morzsákban rejlik jövőd sikerének titka!

Válassz ki egy kereskedőt és menj el az üzletébe! Vizsgáld meg messziről az üzletét, majd menj át azt utcának arra az oldalára ahol található és menj egyre közelebb hozzá! Figyelj minden apróságra, de pont ezért kell messziről indítanod! Hány, de hány értékesítő követi el azt a hibát, hogy meg sem nézi a környező üzleteket, és ha a kereskedő rákérdez, ott süllyed el azonnal szégyenében, mert még azt sem tudja, hogy a szomszéd üzlet is ugyanabban a piaci szegmensben tevékenykedik.

De ha ezt nem tudod, akkor hogy tudnál azzal érvelni, hogy miért pont hozzá tértél be és miért nem a szomszédba, vagy, hogy semmi gond, akkor átmész a szomszéd kereskedő üzletébe az ajánlatoddal.

Ahogy közeledsz, úgy fogsz egyre több dolgot észrevenni:

  • milyen a környék, milyen üzletek vannak a közelében, van-e parkolási lehetőség
  • milyenek a kirakatok és a bejárat
  • igényes-e a dekoráció, vagy zsírfecnin üzennek a járókelőknek az utcán
  • kopott-e az üzlet berendezése, vagy modern, frissen felújított, kialakított, igényes
  • tiszta-e az üzlet
  • sok vevő van-e benne, vagy kong az ürességtől
  • megfelelő-e az áruválaszték, vagy gyatra és Te sem mennél oda vásárolni
  • milyen árképzéssel dolgoznak
  • kedvesek-e az eladók, ismerik-e az eladásra kínált termékek ismertetőit, tulajdonságait
  • milyen eszközökkel tudnak a vásárlók fizetni
  • egyedül van-e az eladó, vagy többen vannak, vagy maga a tulajdonos az eladó
  • van-e házhozszállításuk, üzemeltetnek-e webshopot, saját honlapot
  • van-e saját törzsvásárlói rendszerük

Ez csak néhány a sok kérdés közül, amely felmerül benned, ahogy egyre közelebb és közelebb érsz a bolthoz, és akkor az első látogatást megelőző információgyűjtésről még nem is beszéltünk.

Egy jó értékesítő, a logótól, a cég színein keresztül, minden apróságot igyekszik feltérképezni. A kereskedő honlapjáról, közösségi oldaláról, hihetetlen mennyiségű információt kapunk ahhoz, hogy minden helyzetben feltaláljuk magunkat. De ez ugyanúgy vonatkozik arra is, hogy a konkurenciájukat is nézzük meg, hiszen akkor látjuk igazán, hogy a kiválasztott kereskedő körülbelül hol helyezkedik el az adott piaci szegmensben.

Amikor ezzel megvagyunk:

  • csak akkor kérjünk időpontot
  • ne késsünk, de jóval korábban se érkezzünk
  • ne öltözzük alul, de túl sem a tárgyalópartnerünket
  • hangosan és érthetően köszönjünk, a beosztottaknak is
  • határozott, nem túl erős, de végképp nem gyenge kézfogással üdvözöljük a tárgyalópartnerünket
  • ne bonyolítsuk túl a megbeszélést és ne feledjük, a tárgyalópartner nem fogja hiányolni azt, amit kihagyunk, hiszen az információknak mi vagyunk a birtokában
  • ne sokkoljuk millió, bonyolult információval, csak lépésenként haladjunk, és ha látjuk, hogy nyitott, akkor lépjünk csak tovább
  • érezzük, hogy mikor elegendő az információ, mert könnyen elérhetjük, hogy már azt érzi az általunk kapott információk által, hogy Ő, vagy a beosztottai ezt már képtelenek lesznek elvégezni
  • ismerjük az Inlernet-Rendszer© működését, technikai megoldásait, hol találja meg az összes számára fontos információt
  • mondjuk el, hogy ingyenes a csatlakozás és csak a valós forgalmat követően szükséges teljesítenie
  • tájékoztassuk, hogy a valóban komoly forgalomnövekedéshez neki is tennie kell (webiroda információk feltöltése képpel is, egyedi akciók, folyamatos kommunikáció)

Lehet, hogy elsőre soknak tűnik, de hidd el, villámgyorsan beépül a szokásaidba és egyszerű, de a profikra jellemző rutinná válik! És itt a másik fontos pont. Válj profivá, hogy ne azt kelljen mondanod, mint John McClane hadnagy az FBI ügynökeinek a „Drágán add az életed” című mozifilmben: „Sajnos a profik, ma a másik oldalon vannak…”

Állj Te a profik oldalán és csinálj úgy, mint a legsikeresebb értékesítők. Hallgass és figyelj!

És ha ezt képes vagy megtenni, a siker a szárnyai alá fog venni és a kereskedők is azt fogják érezni minden egyes alkalommal, hogy milyen jó megbeszélésük volt, azt fogják érezni, hogy valóban megoldást kínálsz nekik és pont arra a problémára, ami őket érinti és, hogy veled szívesen működnének együtt.

Mert ne feledd! Azokban a pillanatokban a kereskedők Téged és nem az Inlernetet® választják! Te vagy az Inlernet® arca és annak alapján ítélik meg a céget is, hogy Te milyen felkészült és figyelmes vagy. Amennyiben Te nem vagy hiteles, nem fogják megérteni, hogy miért jó nekik csatlakozni, akármennyire is ez legyen számukra és vállalkozásuk számára az évszázad üzlete és lehetősége. Amennyiben igen, akkor meg fogják érteni és onnantól már meg fogod tapasztalni a valódi passzív jövedelemforrás előnyeit. Ezért a pillanatért és a siker érzéséért pedig megéri hallgatni és figyelni mások történeteire.

Sok sikert kívánunk ezen az úton!

"Váljunk zöldekké" akció!

Inlernet
2015.06.04.

Kedves Törzsvásárlónk! Kattintson az Inlernet® gombra és tekintse meg a "Váljunk zöldekké" akciónkat!

Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja vásárlásai során, kívánunk Önnek és kedves családjának sok örömteli vásárlást és értékteremtést! Inlernet® Worldwide törzsvásárlói ügyfélszolgálat

Törzsvásárlókat szeretnék!

Inlernet
2015.06.01.

Elsuhant az autó a Baross utcában. A következő még egy sarokra, így gyorsan át tudtunk sietni a túlsó oldalra. A sarkon hentesüzlet várta tárt ajtókkal vásárlóit. Nagyon régi üzlet, emblematikus pontja a VIII. kerületnek, amely már gyermekkorunkban is ugyanígy várta nap, mint nap a vásárlókat. Igaz, akkor még más világ volt és a törzsvásárló kifejezés is valódi lojalitást takart, hiszen a termetes hentesmester névről ismerte a háziasszonyok sorát és Őt is nevén szólította minden betérő. Megeresztett egy - két pajzán viccet a hölgyeknek, akik pironkodva, de persze mosolyogva fogadták, majd „Lajoskám egy kis dagadót kérnék”, vagy „Lacikám egy kis marhalábszárat vinnék az uramnak, tudja az a kedvence” felkiáltással folytatták a beszélgetést. Igen, akkor még volt idő a beszélgetésekre, a vásárló lelkének kiszolgálására is. Persze néhanapján a protekciósoknak pacal, vagy velős csont is jutott a pult mélyéről a titkos virágnyelven fogalmazott kommunikációt követően. Más világ volt. Ha ezek a falak mesélni tudnának a VIII. kerület ismert figuráiról, akik időről, időre betértek ide egy-egy sült kolbászra, vagy tarjára ebédidőben. De annak idején a gyárak éjszakai műszakjából hazatérők is itt töltötték fel komoly fizikai munkát követően a lemerült energiaraktáraikat a kalóriabomba reggelijeikkel és csak áradt ki az utcára is a kolbász, a mustár és a friss kenyér illata.

Elmúlt egy korszak, megfakultak a porták színei, kopott a csempe és ma már csak két henteslegény áll a hajdani nagy dicsőségre még emlékező húspultok mögött, ahol hajdanán nyolc henteslegény is alig bírta a vásárlók rohamát. És mégis ismerték név szerint a betérőket, mégis mosolyogtak minden vásárlóra. Mi változott az óta? A helyszín ugyanaz, a bolt ugyanaz, a berendezés is ugyanaz…csak a forgalom kisebb, a hentesek mások, no és a lehetőségek…

Mindig is szerettünk belépni egy hentes üzletbe, hiszen a friss, szépen feldolgozott és ízlésesen elrendezett húspultok látványának és a kampókon sorban lógó sonkák, kolbászok, szalonnák és szalámik sokaságának van valami fura, magával ragadó hangulata és főleg mennyei illata, amelyre nagyot nyelünk és aztán már szinte maguktól nyílnak a pénztárcák.

Köszöntünk. Halk válasz. „A főnökurat keresnénk, vár bennünket.”

Szólnak neki. Kilép a raktár homályából és szigorúan közli, hogy kerüljük meg az üzletet és a hátsó bejáraton jöjjünk vissza. Megtesszük.

Bevezet minket a feldolgozó helyiségbe, ahol se székkel, se mással nem kínál bennünket, hanem szigorú ábrázatát egy percre sem feloldva közli, hogy gyorsan elő a farbával, mert nem ér rá beszélgetni és olyannyira fonja karba kezét, hogy egy polip is megirigyelné. Ennél elzárkózóbb magatartással ritkán találkozni. Elmondjuk kik vagyunk, honnan érkeztünk és milyen céllal. Be sem tudjuk fejezni, mert azonnal félbeszakít bennünket és közli, őt nem érdekli semmilyen törzsvásárlói kör, ismeri az összeset, vannak neki saját törzsvásárlói és ad is nekik 10% kedvezményt, így köszöni, ennyi… Már csak azt nem mondta, hogy viszontlátásra, az ajtó maguk mögött van, kitalálnak maguktól is.

Elutasító és teljesen bezárt testtartásából és testbeszédéből egy másodpercre sem bontakozik ki, miközben hanyagul dől a pultnak.

Megkérdezzük: „Mondhatunk még valamit?” Bólint.

Mint említette az előbb, vannak törzsvásárlói és ad is számukra 10% kedvezményt. Ha a mi Törzsvásárlói Közösségünk ingyenes az Ön üzlete számára, és teljesítenie is csak a valós vásárlói forgalom után kell, amelyet mi tudunk Önöknek generálni, akkor érdekli? Válasza határozott nem.

Nem adjuk fel.

„Elegendő forgalma van akkor ezek szerint az üzletének, ezt jó hallani, igaza van. Köszönjük, hogy fogadott bennünket!” Felcsattan: „Már hogy lenne elegendő, hiszen anno itt kezdtem a pályafutásomat és akkor még nyolcan álltunk a pultban.” Megjegyezzük: „Tudjuk, ezért is jöttünk. És mert anno itt mesélte el Laci bácsi, hogy a Tatár beefsteaket nem csak bélszínből lehet elkészíteni, hanem marhanyakból is, csak jól be kell pácolni pár napra, míg szép barna színe nem lesz, utána ledarálni és senki sem érzi meg a különbséget. Szegény ember tatárja.” Kikerekedik a szeme, hogy ismerjük a boltját és első ízben enged a morcos tekintete kicsit, majd meg is mozdul és pózt vált.

Folytatjuk: „Más törzsvásárlói rendszerekkel ellentétben, a mienk ingyenes mindkét fél részére és a kölcsönös előnyökön alapul. Mint említettük kizárólag a valós, plusz forgalom után kell csak megfizetnie a kedvezményeket. Hiszen most azoknak adja a 10%-ot, akik különben is Önhöz járnának vásárolni, igaz?” Bólint, és kicsit enged kibogozhatatlannak tűnő karfonásán.

„A mi Törzsvásárlóink, azonban valós forgalomnövekedést jelentenek és ebben az esetben már van értelme lemondani a bevétele egy részéről, hiszen ha Önt nem érdekli a lehetőség, elmegyünk a másik henteshez- tudja itt két sarokkal feljebb, ahol anno még Kovács Béla bácsi legendás üzlete állt. Az a sok tízezer vásárló, akik Törzsvásárlói rendszerünk tagjai, pedig oda fognak járni vásárolni. Ugyanis mi figyelünk a konkurenciára is és egy piaci szegmensben 15%-al több kereskedő nem csatlakozhat rendszerünkbe, hogy valódi forgalmat tudjunk számukra generálni és egy adott területen sem lehetnek egymás melletti üzletek, hogy ne rontsák egymás forgalmát.” Ennél a pillanatnál leengedi karját, majd gyorsan újra keresztbe fonja, csak már lazán.

„Természetesen – folytatjuk –, ahhoz, hogy sikeresen tudjuk a vásárlói forgalmát növelni, számunkra is segítség szükséges.” Látjuk, nem érti, de egyre jobban figyel. „Arra gondolunk, hogy bizonyára szokott egyedi akciókat is hirdetni?” Tágra nyílt szemmel bólint. „Gondolok itt Márton napra, amikor a liba a sláger, karácsonyra, amikor a hal, a pulyka, húsvétra, amikor a sonka, a tojás, stb.”  Látjuk, ez tetszik neki és először áll meg velünk szemben karba tett kéz és hanyag pultnak dőlés nélkül. „Amennyiben ezeket a kiemelt akciókat kommunikálja Törzsvásárlóink felé, akkor ezeket az egyedi magasabb kedvezmény-százalékokat meg tudjuk hirdetni és kategóriákkal több potenciális vásárlójelölthöz tudjuk eljuttatni, mint Ön a boltban kihelyezett, papírlapra ráírt kedvezménnyel.”

„És ehhez mire van szükségünk?”, kérdezi érdeklődve. Elmondjuk, de nagyon csalódottan közli, hogy nincs internet kapcsolat a boltban. Mellette fekszik a pulton egy Samsung Galaxy telefon, így halkan megjegyezzük, hogy ahogy mi látjuk, pedig van Internet elérhetőségük… Látjuk, végképp nem érti és bizonygatja, még sima analóg telefonvonaluk sincs a társasház lakóinak „kedvessége” miatt és felemelve okostelefonját mutatja, hogy ezt használják rendelésfelvételre is. Ránézünk mosolyogva, hirtelen nem érti, majd elmosolyodik és káromkodik egy cifrát… Nevetünk… Elmondjuk, hogy van egy mobil applikációnk, amely segítségével ugyanúgy, mint egy POS terminállal tudják rögzíteni a vásárlásokat és mindezt interchange fee és banki költségek felszámítása nélkül. Ez szemmel láthatóan tetszik neki. Meg is értjük!

Elmeséljük az online utalványunk hasznosságát, az előre elutalt vásárlási összegek lehetőségét, a saját online marketingfelületét, az akár több üzletének egyenkénti rögzítési és könyvelés lehetőségeit, másodperc alapú elszámolásunkat, a következő napon történő utalásunkat, stb.

Hentesünket mintha kicserélték volna. Érdeklődővé, aktívvá válik és kérdésekkel kezd el bombázni bennünket, pedig még mennyi minden információt nem is osztottunk meg vele.

Elmondjuk, hogy lehetősége van – az időközben kiderült – havi 100 000 forintos üzemanyagköltségeinek csökkentésére, lehetőség van számára is a Termékpartnereink kedvezményeit igénybe venni a vállalkozásával kapcsolatos beszerzéseinél és ajánlatot tehet a Termékpartnereink éttermei számára is, nagyobb mennyiségű húsáru kiszállítására. Szemmel láthatóan felvillanyozódott és látszik, gondolkodása vállalkozó módra váltott és máris pörögtek a gondolatok a fejében, máris osztott-szorzott kalkulált és főleg mosolygott.

Csak ebben a pillanatban osztottuk meg vele, hogy ha a jelenlegi törzsvásárlóinak ajándékoz Inlernet® Törzsvásárlói Kártyát, akkor annak milyen kihatásai vannak vállalkozása és saját maga számára, hiszen a Törzsvásárlók költéseiből is részesedik.

Mi már nem is beszéltünk, csak ő. „Rendben uraim. Beszélek a tulajdonostársammal, elmesélem neki, mikről beszéltünk és megköszönném, ha újra, már vele együtt kiegészülve leülnénk és megbeszélnénk a pontos részleteket, hogy megköthessük a szerződést Önökkel!”

Ezeket a pillanatokat szeretjük.

Amikor úgy búcsúzhatunk el és léphetünk ki egy kereskedőtől, hogy látjuk arcán az örömöt, amely egy jó üzlet megkötését nyugtázza, a megkönnyebbülést, hogy nem került neki mindez semmibe és a reményt, hogy a forgalma – amennyiben Ő is aktív közreműködő –, akkor kategóriákkal kevesebb költséggel képes extra profitot termelni vállalkozása számára.

Ez a mi feladatunk, kötelességünk és küldetésünk. Megtalálni a megfelelő, elhivatott és tisztességes Termékpartnereket és a tudatosan vásárló, igazi Törzsvásárlókat és egy lebonthatatlan hidat emelni közéjük. Kölcsönösség. Ez a kulcsszó.

Amennyiben tájékozódunk a leendő Termékpartnerünkről, annak helyzetéről, múltjáról, stb., meghallgatjuk Őt és minden energiánkkal arra fókuszálunk, hogy Őt segítsük, mi a számára legmegfelelőbb megoldás, akkor a siker – mint látható – nem marad el.

Az Inlernet® célja a mai multiktól hemzsegő világunkban a kis- és középvállalkozásokat támogatni, ehhez Törzsvásárlóinkat tudatos vásárlásra tanítani és a két felet összekötni és érdekeltté tenni ebben, márpedig az Inlernetnél® erre minden feltétel adott.

Több ezer Termékpartnerrel rendelkezünk, és csak vásárolnunk kell náluk. Termékpartneri Referenseinknek, pedig valódi kapcsolatot kialakítani velük, megérteni és megtanulni mi a problémája, a célja és ebben miképpen tud segítségre lelni nálunk. Mert mindenre van megoldás! De a sikeres forgalomnövekedéshez a Termékpartnernek is szükséges aktivizálnia magát és kihasználnia az Inlernet® által nyújtott lehetőségeket és felületeket.

Jelenleg, a több ezer Termékpartnerünk egy része inaktív.

Azonban ez egy óriási, jelenleg kiaknázatlan érték és csak arra vár, hogy aktivizáljuk őket. Ezek a kereskedők már ismerik az Inlernet® működését, nem kell elölről kezdeni mindent, és általuk a leggyorsabban lehet új kereskedőkre szert tennünk lakókörnyezetünkben. Rendes esetben Referenseink feladata ezt megtenni és ne felejtsük el, hogy bárkinek lehetősége van megszerezni ezt a jogosultságot, amennyiben elvégzi a Termékpartneri Referens képzést, például június 27-én szombaton a Lurdy Rendezvény- és Konferenciaközpontban, az Inlernet® Nap végén, és ott mindjárt egy vizsgát is tesz!

Mostantól viszont, ennek a „Váljunk zöldekké!” akciónak keretében, hogy minden Termékpartnerünk zöldre válhasson a keresőben, minden egyes Törzsvásárlónknak (nem csak a Referenseinknek), aki aktivizál egy régi, jelenleg inaktív Termékpartnert, a jövőbeli vásárlási forgalom után járó jutalékon felül, Termékpartnerenként 2500 forint bónuszt fizetünk a motiváció fokozása érdekében.

Élj Te is ezzel a lehetőséggel és tegyél szert plusz jövedelemre, amelyet követően egy valós passzív jövedelemben is részesedsz, hiszen a Termékpartneri státusz fennmaradásáig vagy jogosult a vásárlási forgalom után számodra járó jutalékra!

Törzsvásárlókat márpedig szeretnének a kereskedők, nekünk pedig csak oda kell mennünk hozzájuk és segíteni nekik ebben!

Jó Inlernetes® vásárlást kívánunk!

Tájékoztatás az Inlernet-Rendszerben történő vásárlás menetéről

Inlernet
2015.05.25.

Tisztelt Törzsvásárlónk!

Az elmúlt hetekben úgy tapasztaltuk, hogy egyes információkat sajnálatos módon tévesen értelmezett néhány Törzsvásárlónk és a jövőbeli félreértések elkerülése érdekében, szeretnénk tájékoztatni az Inlernet-Rendszerben© történő vásárlás menetéről és annak az ÁSZF-ben meghatározott pontjairól!

Az Inlernet-Rendszerbe© mindkét fél (Törzsvásárló és Termékpartner) térítésmentesen, saját akaratából csatlakozik, minden esetben elfogadva annak jogi szabályzatait (ÁSZ és mellékletei, szerződés).

Törzsvásárlóink, ezt követően jogosultak használni az Inlernet-Rendszer© szolgáltatásait és jogosultak a visszatérítésekre a Termékpartnereinknél történő vásárlásaik után. Termékpartnereink, pedig kizárólag az Inlernet® Törzsvásárlók által generált forgalmuk alapján kötelesek teljesíteni a visszatérítéseket tartalmazó befizetéseiket. Amennyiben nem készpénzes vásárlás történik, hanem Online-utalványos fizetés, abban az esetben a Termékpartnernek nincs utalási, csak kiszolgálási kötelezettsége, ugyanis a Törzsvásárló Webirodájában az utalvány megrendelés pillanatában megjelenik a vásárlása után járó visszatérítés összege.

Kiemeljük, hogy az Inlernet® minden esetben haladéktalanul elutalja és a múltban is elutalta a Törzsvásárlóink által megrendelt Online-utalványok ellenértékét. Szintén haladéktalanul jóváírta az ilyen esetekben járó visszatérítéseket. A készpénzes vásárlások esetében ez a folyamat a Termékpartner utalását követően tud megtörténni. Annak érdekében, hogy ez a leggyorsabban történhessen meg, szoktuk javasolni Termékpartnereinknek és Referenseiknek, hogy a termékpartneri Inlernet® számlájukat előre töltsék fel egy minimális összeggel. Így a jóváírás a Törzsvásárlók felé a készpénzes vásárlás Rendszerbe© történő rögzítésekor azonnal megtörténik.

Szeretnénk kihangsúlyozni, hogy az Inlernet® maximális körültekintéssel választja ki Termékpartnereit - termékpartneri Referenseinket is kimondottan képezzük erre - és el is várja Tőlük a maximális és tisztességes kereskedői magatartást és ugyanazt a pontos és haladéktalan fizetési magatartást, amelyet maga az Inlernet® is folytat feléjük és Törzsvásárlói felé. Ennek elmaradása esetén az Inlernet®, ahogy a múltban, úgy az utóbbi esetben is azonnal fellép, hogy megakadályozza a Termékpartner további szerződésszegését és felszólítja a követelések teljesítésére.

Sajnálatos módon az elmúlt két évben második alkalommal fordult elő, hogy olyan Termékpartnerrel kötöttünk szerződést, aki nem tartotta be Törzsvásárlóink felé vállalt kötelezettségeit, de szeretnénk azt is kiemelni és tudatosítani, hogy ezért nem hibáztathatják az Inlernetet®! Mi, minden, a részünkről a szerződésben vállalt kötelezettségeinknek és lehetőségeinknek haladéktalanul eleget tettünk és teszünk a jövőben is, hiszen Rendszerünk© a kölcsönös előnyök kihasználása alapján működik és ennek alapfeltétele a bizalom, a tisztességes üzleti magatartás és partnereink érdekeinek védelme, amely számunkra kötelező érvényű.

Szerződéskötéskor, maximális bizalommal fordulunk Termékpartnereink felé és nem látható előre és nem is várható el az Inlernettől®, hogy előre lássa, hogy a későbbiekben milyen probléma, vagy nehézség merülhet fel majd egy-egy Termékpartnerünknél, pláne abban az esetben, ha ezt megelőzően, mindannyiunk teljes megelégedésére, pontosan és hiánytalanul szolgálta ki Törzsvásárlóinkat.

Meg kívánjuk említeni, hogy az ÁSZF betartása mindegyik fél kötelezettsége és alapvető érdeke. Az Inlernet® betartotta és betartja az ÁSZF rendelkezéseit, így még a Törzsvásárlóinak érdekében sem vállalhat fel olyan kötelezettségeket, amelyek a Termékpartnereket terhelik, ez ugyanis a Rendszer© anyagi biztonságát fenyegetné, amelynek folyamatos biztosítása minden Törzsvásárlónk legfontosabb érdeke.

Az Inlernet®, a Rendszerbe© befizetett vásárlási-utalvány foglalók felhasználhatóságára vállal 100%-os garanciát! Ezt azt jelenti, hogy Törzsvásárlóink, vásárlásaik során bármikor, bármilyen körülmények között, az ÁSZF szabályozásával megegyező módon használhatják fel azokat.

Kérjük, vegye figyelembe az alábbi, az Általános Szerződési Feltételekben található hivatkozásokat:

"5.13. Az Inlernettel®, vagy az Inlernet®-Cégcsoport bármelyik társaságával szemben, abban az esetben sem jogosult fellépni Törzsvásárló, amennyiben a Termékpartner szolgáltatása, teljesítése nem szerződésszerű, vagy az lehetetlenül. Törzsvásárló tudomásul veszi, hogy az adott termékértékesítés és/vagy szolgáltatásnyújtás tekintetében jogviszony kizárólag közte és a Termékpartner között jön létre. Ezen okra is tekintettel, amennyiben a Termékpartner hibásan teljesít, nem teljesít, egyéb szerződésszegést követ el, úgy ezen okok miatt a fenti érvényességi időtartamon belül sem jogosult Törzsvásárló az utalvány összegét visszakövetelni, vagy az utalvány kicserélését, más Termékpartnerre történő kiállítását igényelni, vagy bármely egyéb igénnyel fellépni az Inlernettel®, vagy az Inlernet®-Cégcsoport bármelyik társaságával szemben."

"5.17. Az Inlernet® nem vállal jog- és kellékszavatosságot azokért a termékekért és szolgáltatásokért, amelyeket Törzsvásárlók a Termékpartnerektől vesznek igénybe az Inlernet-Rendszeren© keresztül. E termékekért és szolgáltatásokért a Termékpartnerek vállalnak szavatosságot az általános szabályok szerint. Törzsvásárló tudomásul veszi, hogy Termékpartner áruértékesítése, vagy szolgáltatásnyújtása vonatkozásában kizárólag a Termékpartner és Törzsvásárló között jön létre szerződéses jogviszony, ezen kétoldalú jogviszonynak az Inlernet® nem válik alanyává, vagy résztvevőjévé semmilyen jogalap, vagy jogcím szerint.

Törzsvásárló elfogadja, hogy Termékpartner szerződéses kötelezettsége megszegése esetén Törzsvásárló bármiféle igényt kizárólag Termékpartnerrel szemben támaszthat. Törzsvásárló a hibás teljesítésből eredő igénye vonatkozásában elsősorban a Termékpartnerrel, ha ez nem járna sikerrel, akkor a Termékpartner termékpartneri Referensével köteles egyeztetni. Törzsvásárló áruértékesítésből, vagy szolgáltatásnyújtásból eredő, Termékpartnerrel szemben támasztott igényét semmilyen jogcímen nem jogosult az Inlernet® felé továbbhárítani, vagy közvetlenül az Inlernettel® szemben ezen igény érvényesítése érdekében bármely módon fellépni. Törzsvásárló tudomásul veszi, miszerint az Inlernet® nem jogosult eljárni a Törzsvásárló és a Termékpartner között létrejött áruértékesítési, vagy szolgáltatás igénybevételére irányuló megállapodás vonatkozásában érvényesítendő kellék-, vagy jogszavatossági ügyekben. Törzsvásárló nem követelheti az Inlernettől® a hibás teljesítésből eredő, Termékpartnerrel szembeni igényekben való közvetítési, illetve mediációs eljárásokban való részvételt, tanúskodást, egyéb irányú nyilatkozattételt."

Szeretnénk egy példával is szemléltetni az Inlernet® helyzetét és szerepét:

Amennyiben Ön egy online aukciós portálon terméket vásárol egy ott hirdető eladótól és valami probléma merül fel a vásárlás során, akkor abban az esetben sem a felületet biztosító társaság a hibás! Jelen esetben az Inlernet® is kizárólag a reklámfelületet és a fizetési eszközt biztosította a jogügyletben, amelyet minden esetben maradéktalanul is teljesít mindkét fél felé. Az Inlernet® a sajnálatos esetben is 100%-osan ellátta szerződéses kötelezettségét!

Mint már többször is hangsúlyoztuk az Inlernet® nem a Sodexo-val és az OMV-vel állt szerződéses kapcsolatban, hanem egy utalványforgalmazó Termékpartnerrel, amely többek között a Sodexo és az OMV utalványok kereskedésével is foglalkozik. Az Inlernet® tudomást szerzett róla, hogy az említett társaság pénzügyi nehézségekkel szembesült, ezért a Termékpartner üzlet tevékenységét haladéktalanul felfüggesztette, továbbá többször is felszólította, hogy minél előbb rendezze tartozásait, azonban ezt a felmerült pénzügyi problémái miatt, az első megbeszélésünkön vállalt határidőn belül nem tudta teljesíteni.

Miután az Inlernet® több ezer kereskedővel áll kapcsolatban, a nagy számok törvénye alapján, sajnálatos módon előfordulhat, hogy a Termékpartner átmeneti, vagy végzetes anyagi problémákkal szembesül, de ennek kivédésére az Inlernet® – a fentebb már említett, a Rendszer© működésének biztonságát védő okokból – nem adhat biztosítékot Törzsvásárlóinak.

Az érintett Termékpartnerek elismerik felelősségüket, sőt a hétvégi Inlernet® Napon személyesen is tájékoztatást adtak, illetve kiemelték, hogy Ők hibáztak, nem pedig az Inlernet® és sajnálják, elnézést kérnek azért, hogy mind Törzsvásárlóinknak, mind az Inlernetnek® problémákat okoztak.  Bízunk benne – és az érintett Termékpartnerekkel történt egyeztetések során azokat az információkat kaptuk –, hogy minden energiájukkal azon vannak, hogy mielőbb rendeződjenek pénzügyi problémáik és az elmaradt utalványok kiszállításai megtörténjenek, hogy újra kiérdemelhessék Törzsvásárlóink bizalmát.

Termékpartnerünk azt az információt adta, hogy minden érintett Törzsvásárlónkkal fel fogják venni a héten a kapcsolatot és egyeztetnek a feléjük álló elmaradásukról.

Kérjük, a kiszállítás pontos időpontjáról és módjáról ismételten érdeklődjön a Termékpartnertől:

Kedvezmények Háza (3%): Telefon: +36-30-556-7991 Email: kedvezmenyekhazakft@gmail.com 2330 Dunaharaszti, Széchenyi István köz 6. Előmegrendelések (6%) esetén: Clear Business Kft: Telefon: +36-20-394-0220 Email: clearbusinessteamkft@gmail.com 2330 Dunaharaszti, Széchenyi István köz 6. Infinity 88 Caffeshop Kft: Telefon: +36-20-571-3872 Email: infinity88@gmail.com és inlernetvasarlo@gmail.com 2000 Szentendre, Bükkös part 41. Tisztelt Törzsvásárlónk!

Ahogy a múltban, úgy a jövőben is azon leszünk, hogy lehetőség szerint ne fordulhassanak elő hasonló esetek és mindannyiunk megelégedésére működhessen Rendszerünk©!

Kérjük megértésüket és további jó vásárlást kíván az Inlernet®!

Lépjünk a jövőbe!

Inlernet
2015.05.18.

2015. március 15-től az üzletek döntő többségének már tilos a vasárnapi nyitva tartás, sőt az újabb szabályozásoknak köszönhetően, már az örökségvédelmi területeken is zárva kell tartani az üzleteknek és a nyári idegenforgalom időszakában, a kiemelt nyaralóhelyeken sem nyithatnak ki a kereskedők.

Óriási ellenálláshullámot gerjesztettek ezek a döntések, azonban vizsgáljuk meg, hogy milyen hatása van ezeknek az Inlernetes® vásárlásainkra!

Az Inlernet® alapfilozófiája éppen az, hogy a hazánkra jellemző vásárlási kultúrába egy új színt hozzon, és erősítse azt a tendenciát, amelyet a múlt heti írásunkban is kiemeltünk, hogy a multinacionális cégeknél történő vásárlási forgalom növekedése megállt, és újra elkezdtek emelkedni a kis- és középvállalkozásoknál elköltött összegek. Az Inlernetnek® pedig ez a kiemelt célja és így, a vasárnapi boltbezárások képesek pozitív hatást elérni Termékpartnereinknél.

Tudjuk, a vásárlótömeg nagy része elutasítja a vasárnapi boltbezárást, de az Inlernetes® Törzsvásárlók tudatos vásárlási szokásai merőben elkülönülnek néhány általános vásárlói szokástól és ezt kell erősítenünk, kihasználnunk, hogy Törzsvásárlóink még nagyobb forgalmat tudjanak generálni a kis- és középvállalkozásoknál, hogy sokkal sikeresebb vállalkozást tudjanak felépíteni. Ez pedig mindannyiunknak jó, hiszen az Inlernet-Rendszeren© keresztül történő vásárlások során, egy olyan helyzetet teremtünk, amely mindkét fél – Törzsvásárló és Termékpartner – esetében a kölcsönös előnyök figyelembevétele mellett zajlik. Ilyet pedig a piaci környezetben nem sokat találunk, hiszen a kereskedők profitorientáltak, a vásárlók pedig a legnagyobb százalékban a kedvezményekre fókuszálnak.

A vasárnapi zárva tartások, azonban hatással vannak az online vásárlások tendenciájára is és így ez szintén fontos számunkra. Az online vásárlásé a jövő, márpedig mi a jövőt építjük, így ezen a területen is előre kell lépnünk! Termékpartneri Referenseink feladata, hogy minél több és jobb online kereskedőt-webshopot csatlakoztassanak az Inlernet-Rendszerhez©, hogy számukra is biztosítani tudjuk annak előnyeit. Számukra és vállalkozásaik töretlen fejlődéséhez ugyanolyan fontos egy folyamatosan növekvő és hűséges törzsvásárlói bázis kialakítása, márpedig nálunk ezt készen kapják. Ahogy emelkedik az online vásárlások piaca, legalább olyan tendenciával vagyunk képesek mi is növelni az online üzletekben elköltött vásárlásokra fordított összegeket. Egy ilyen nagy számú törzsvásárlói közösségnél, mint az Inlernet®, ez óriási összeg. Nem kell folyamatosan marketingre költeniük, elég, ha Törzsvásárlóinkra koncentrálnak, feléjük is kommunikálnak, aktivitásokat hoznak létre és esetenként kiemelt Inlernetes akciókkal keresik meg őket. Hihetetlen és az online piac esetében még kiaknázatlan erő rejtőzik Közösségünkben és ezt az erőt, közösen tudjuk céljaink elérésére fordítani.

Csak rajtunk múlik, milyen kereskedőkkel rendelkezünk, kiket szólítunk meg, milyen piaci szegmensekből, milyen százalékokkal és náluk mekkora forgalmat generálunk. A feladatunk nem csak a Termékpartnerek megszólítása, hanem a vásárlási forgalmuk növelése is. Hiszen mi tudatos Törzsvásárlók vagyunk és ismerve az Inlernet-Rendszer© nyújtotta lehetőségek széles tárházát, azt is tudjuk, hogy a Termékpartnereinknél a Rendszeren© keresztül elköltött összegek fogják megteremteni számunkra a jövőbeli anyagi biztonságunkat, azt a stabil hátteret, amelyet unokáink is élvezhetnek majd.

Vizsgáljuk meg azonban, hogy a vasárnapi boltbezárások milyen hatással vannak vásárlási szokásainkra és ezen belül is, az online vásárlásainkra, hiszen előrelépni csak akkor tudunk, ha jól ismerjük piacunkat, annak szereplőit, környezetét és az ahhoz kapcsolódó szabályozásokat, azokat befolyásoló döntéseket.

A GKI Digital ugyanis lakossági felmérést végzett az interneten vásárló felnőtt lakosság körében, melynek nagysága körülbelül 2,3 millió fő. A kutatás során 2079 online vásárló válaszolt kérdőívükre. Kutatásuk eredményeit változtatás nélkül közöljük annak érdekében, hogy megérthessük a szabályozások online kiskereskedelemre gyakorolt hatásait is.

„Az interneten is vásárló lakosság körében a vasárnapi vásárlás eddig népszerű időtöltésnek számított hagyományos értelemben is. Több mint negyedük jellemzően minden héten élt ezzel a lehetőséggel, összességében pedig közel 60%-uk vásárolt havi rendszerességgel vasárnaponként valamilyen üzletben. Mindössze 11% mondta, hogy eddig se járt vasárnap boltba, további 30% esetében pedig alig évi néhány alkalommal volt erre példa. A vasárnaponként gyakran vásárlók körében ez a nap jellemzően a közepes méretű bevásárlásról szólt.

Egy, a témában publikált felmérés (Szonda-Ipsos) adatai alapján, a lakosság kétharmada negatív véleményt fogalmazott meg a vasárnapi zárva tartásról. Az online vásárlók esetében ez az arány valamivel magasabb, 74% – köszönhetően az aktív dolgozók nagyobb arányának. A rendszeresen vasárnap is vásárlók 91%-a a szabályozást rossz, vagy nagyon rossz ötletnek tartja.

Az online is vásárló lakosság közel tizedét egyáltalán nem érinti a törvény, hiszen saját bevallásuk szerint vasárnap sohasem vásárolnak boltban. Ennek ellenére, még körükben is 44% azok aránya, akik negatívan ítélik meg a szabályozást.

A vasárnap boltban vásárlók 45%-a azért járt vasárnap boltba, mert máskor nem tudta ezt megoldani. Ráadásul, minél több kiskorú gyermek van a háztartásban, annál nagyobb problémát jelent a vasárnapi bevásárlás helyettesítése.

Online kiskereskedelem

Az interneten is vásárló lakosság 14%-a már most is úgy vélekedik, hogy a szabályozás miatt növelni fogja online vásárlásainak számát. Ugyanakkor ez az online forgalom tekintetében legfeljebb 2-3%-os bővülést okozhat.

Fontos ugyanakkor kiemelni, hogy a törvény e-kereskedelemre gyakorolt hatását valójában az online vásárlóknak az a közel 50%-a fogja meghatározni, akik jelenleg még nem tudják megítélni, hogy a vasárnapi boltbezárás miként alakítja át eddigi vásárlási szokásaikat.”

A GK Digital lakossági felméréséből is egyértelműen látszik, a vásárlók nem kívánnak lemondani a vasárnapi nyitva tartásról, azaz, hogy a hét utolsó napján vásárolni tudjanak és ennek az online vásárlás növekedése mellett a legjobb piaca megkérdőjelezhetetlenül a kis- és középvállalkozások üzletei.

Vásároljunk náluk, használjuk termékeiket, szolgáltatásaikat, hiszen az össz vásárlási forgalom a Rendszerre© is óriási hatást gyakorol, amely mindannyiunk üzletének fejlődéséhez vezet.

A jövő ránk vár és itt áll előttünk, csak át kell, lépnünk kapuja küszöbét. Ne késlekedjünk! Szólítsuk meg az online piac szereplőt, hogy részesülhessünk az egyre növekvő online piac vásárlási forgalmából és ezáltal minél előbb tudjuk céljainkat megvalósítani!

Jó Inlernetes® vásárlást és növekvő forgalmú Inlernetes® online vásárlást kívánunk!

Siker és információ

Inlernet
2015.05.11.

„A tudás hatalom” – hallhattuk már nagyon sokszor és sokféleképpen a híres újkori filozófus, Francis Bacon kijelentését, amely szállóigévé vált és mindezt nem véletlenül ismételgetjük annyiszor. Annak, aki sikereket szeretne elérni, tisztában kell lennie azzal a ténnyel, hogy tudás és információ nélkül ez vajmi kevéssé fog sikerülni. Minél több van belőle, annál alaposabban láthatjuk át az adott területet, annál alaposabban tudunk tervezni és annál jobb döntéseket vagyunk képesek meghozni és ebben az esetben lesz nagy bizonyossággal a siker is társunk a kijelölt úton. Miért is lenne ez a régen megfogalmazott, örökérvényű igazság másképpen, amikor az Inlernet® Törzsvásárlói Közösségében építjük fel üzletünket? Bármihez is fogjunk életünkben, az biztos, hogy az első lépésnek minden esetben az alapos, minden részletre kiterjedő információ-beszerzésnek, majd azok feldolgozásának, megértésének és megtanulásának kell megtörténnie. A siker útja ezen az ösvényen keresztül vezet céljainkhoz és az Inlernetnél® minden információ és segítség a rendelkezésünkre áll, hogy ezt a lehető legkönnyebben érhessük el és mielőbb gyakorlati hasznát is érezhessük.

Miért fontos mindez? Mert egyikőnk sem születik Törzsvásárlónak és bár a vásárlás kortól és nemtől függetlenül, szinte minden korosztályt érint, de a vásárlói szokások nemenként, korosztályonként és országonként is markánsan eltérnek. Ezek nélkül az információk nélkül pedig nem tudjuk elég hatékonyan építeni üzletünket és így a sikerre is tovább kell várni. Ez pedig ellentétes lenne céljainkkal. Az Inlernet-Rendszer© használata egyszerű, de Közösségünk tagjaitól tudatosságot vár el és az a legjobb, ha mindjárt a legelső lépésekkor megismertetjük ezzel új partnereinket. Hiszen az információ teljes és pontos átadása a bizalom építésének és megőrzésének alappillére és miután minden Törzsvásárlónk számára, saját üzletének felépítésének lehetősége is biztosított a Rendszer© használata által, így ez a szempont még kiemeltebb szerepet is kap. Hányszor hallottuk már, hogy a kisbetűs sorokat is olvassuk el? Nálunk nincsenek kisbetűk, az információk elérhetők és bárki számára letölthetők az Inlernet® honlapjáról elősegítve a tájékozódást és akár az önálló munkavégzést is. Az Inlernet® egy Törzsvásárlói Közösség és így, ha üzleti sikereket szeretnénk elérni a Rendszer© használata által, a legfontosabb, hogy a felépített csapatunkat ismerjük meg! Tudjuk tagjainak vásárlói szokásait, igényeit, lehetőségeit, és legyünk tisztában céljaikkal, terveikkel is! Hiszen a sikerhez szükséges információ, pont ezekben a részletekben rejlik. Ismerd meg Törzsvásárlódat, tudd, hol vásárol, és hányszor egy héten! A lakóhelyéhez közeli üzleteket választja, vagy teljesen elfogadott számára, hogy akár többet is utazzon a megvásárolandó termék, vagy szolgáltatás érdekében? A hagyományos üzleteket kedveli és használja, vagy az online vásárlás előnyeit élvezők egyre nagyobb táborához tartozik? Rendelkezik gépjárművel, vagy tömegközlekedést használja-e, hiszen az előbbi esetében, üzemanyag vásárlásaival kapcsolatosan is tudunk neki személyre szabott javaslattal élni. Mint az írás elején is említettük, minél több információt gyűjtünk össze, minél jobban kielemezzük és felkészülünk ügyfelünk szokásaiból, annál jobban tudunk neki olyan ajánlatot készíteni, amely szó szerint személyére szabott és a megelégedettségét szolgálja, amely pedig hozzájárul ahhoz, hogy üzletünk hosszú távon is folyamatosan növekvő, stabil bevételt termeljen. Nézzük kicsit részletesen, milyen vásárlói szokások is jellemzik hazánk lakosságát: A GfK legfrissebb felmérése szerint: „…átlagosan 2500 forintot költ a magyar egy vásárlás alkalmával, egyre többen fizetnek bakkártyával, és kicsit kevesebben mennek hipermarketekbe, ami kimondottan jó hír számunkra, hiszen az Inlernet® célja kimondottan is a kis- és középvállalkozások támogatása és forgalmuk markáns növelése. Jelentős változás nem történt a hazai vásárlási szokásokban; a családok valamivel ritkábban vettek napi fogyasztási cikkeket, mint az előző évben, illetve a háztartások évi 282 alkalommal vásároltak napi fogyasztási cikkeket, míg egy évvel korábban ez a szám picivel magasabb, 285 volt. A családok egy-egy alkalommal átlagosan 2498 forintot hagytak a kasszánál, ez az összeg 29 forinttal magasabb, mint egy évvel megelőzően volt. A kártyás fizetések aránya évek óta fokozatosan nő, tavaly pedig már elérte a 28 százalékot. A hipermarketekben ez az arány meghaladta a 40 százalékot, a kártyahasználat a kisboltok esetében viszont továbbra is alacsony.” A tanulmány szerint, a háztartások a nehezebb körülményekre reagáló fogyasztásra rendezkedtek be az elmúlt öt évben. Ez a kiskereskedelem szerkezetét is befolyásolta, ami által elsősorban a hipermarketek pozíciója gyengült kissé, bár a vásárlók így is ezekben az üzletekben költik el a napi fogyasztási cikkekre fordított összeg csaknem 25 százalékát. A lakóhelyekhez közeli kisboltok részesedése viszont szerencsére valamelyest nőtt, 2014-re csaknem elérte a 13 százalékot! A diszkontok pedig stabilan tudták tartani 16,5 százalék körüli piaci részesedésüket. Egyértelműen látható, hogy minél komolyabb forgalmat tudunk a kisebb kereskedelmi egységekbe irányítani, annál jobban változnak ezek a mutatószámok, amelyek egyértelműen bizonyítják sikereinket és az Inlernet-Rendszer© működésének létjogosultságát. A GfK Hungária Shopping Monitor vizsgálatának eredményeiből az is kiderült, hogy a legfontosabb szempontok a jó minőségű és friss áru, a kedvező ár és a nagy választék. Ezen túlmenően fontos szerepet játszanak a boltválasztásban a promóciók és akciók. Az üzlettípusokat tekintve leginkább a kisebb önkiszolgáló boltokat, a nagyobb és hétvégi bevásárlások alkalmával pedig a hipermarketeket választjuk élelmiszer vásárlásra. Ezekből az adatokból is pontosan látható, hogy az Inlernet® által támogatott kis- és középvállalkozások kedvelt vásárlói célpontok és Törzsvásárlóink által ezt a volument képesek vagyunk bővíteni. A felmérés része volt az online vásárlás feltérképezése is. Az online részesedés egyelőre még alacsony, nem éri el a fél százalékot sem az élelmiszer piacon. Elsősorban a tartós élelmiszerek, italok kerülnek leggyakrabban az online kosarakba. Azonban a legfrissebb kimutatásokban, már messze nagyobb mutató fog megjelenni, hiszen a vasárnapi boltbezárások következménye által, a kereskedők – nagyon helyesen - az online piacban látták meg a „menekülési útvonalat”. Ez az a terület, amely az Inlernet® számára is még kiaknázatlan, de hatalmas potenciált jelent, és amely a tengerentúlon már bizonyította, vannak olyan piaci szegmensek, amelyek forgalma már meghaladta az offline üzletek forgalmát és csak a vak nem látja, hogy a jövő egyértelműen ez az irány, így ebből mi sem maradhatunk ki. Más piaci (nem élelmiszer) szegmenseket tekintve a magyar vásárló jellemzően az interneten tájékozódik, majd az üzletben vásárolja meg a kiválasztott árut. Ez a felmérés alapján fontos jelzés a kereskedőnek, hiszen jó internetes honlap nélkül nem tud vevőket szerezni. Ugyanakkor nem kell félni az üzlet fenntartásától, hiszen az áll a tanulmányban, hogy az informálódás után betér oda a vásárló. Magyarországon azonban legalább ilyen arányban működik az a folyamat is, amely épp ellentétes ezzel, azaz az üzletben tekintik meg és próbálják ki, vagy fel a terméket, majd az interneten rendelik meg azt, jóval kedvezőbb áron, manapság már sok online áruházban ráadásul ingyenes kiszállítással. Azt hihetnénk, hogy ez másképpen van, de a kutatás azt is kimutatta, hogy Európában egyedül csak a skandináv országok lakói áldoznak az idejükből és a benzinből többet egy bevásárlás érdekében. A magyar vásárlók 40 százaléka hajlandó ugyanis hosszasan autózni egy-egy kiválasztott termék érdekében. Pontosan, 40 százalékuk 15 percet, 25 százalékuk viszont már több mint fél órát is képes utazni azért, hogy elérjen egy kijelölt üzletet. Nézzük meg egy picit, az európai helyzetet és azon belül vizsgáljuk meg hazánkat! Míg Dél-Európában – némi túlzással – az emberek a plázákban élnek – és ez a fiatal korosztály esetében nálunk is megfigyelhető, illetve az is, hogy családi program lett a „plázázás” –, addig északabbra egyre céltudatosabban térnek be oda. Tudják, hogy milyen szolgáltatást találnak ott és milyenek az árak. A vásárlás után pedig távoznak is, azaz kizárólag arra használják, ami a funkciója is, a vásárlásra. A két véglet között elhelyezkedő országokban vannak elvárt szolgáltatások – például hogy legyen ingyen wifi és ingyen parkoló a plázában, illetve legyenek jók az éttermek és biztonságos legyen a hely – de a látogatás módja inkább az északi mintát követi. A kutatás szerint, a környező országok közül Románia a déli pólushoz, Csehország a skandináv mintához, míg Magyarország a köztes országok csoportjához tartozik. Érintettük már a komoly sebességgel bővülő és egyértelműen a jövőt jelentő online kereskedelmet is, de nézzük picit részletesebben! A 15 évesnél idősebbek 78 százaléka vásárolt már legalább egyszer az interneten. A kutatás legfontosabb megállapítása, hogy a közhiedelemmel ellentétben az interneten nem a nők vásárlási dominanciája jellemző. Míg az átlagos háztartásban akár a költségek 80 százaléka felett is általában a nők rendelkeznek, az internetes világban teljes egyenlőség van: csak 50 százalék körüli ez az arány. Az adatok szerint a férfiak valamivel nagyobb arányban használják a mobilkészülékeiket vásárlásra, mint a nők, életkor szerint pedig továbbra is a 18-34 éves korosztály a meghatározó. Minden negyedik mobilinternetes vásárló 55 év feletti, ami arra utal, hogy ma már az idősebbek is egyre otthonosabban mozognak ebben a környezetben. Azonban az internetes vásárlók 55 százaléka olyan háztartásban él, amelynek éves összes jövedelme a magasabb kategóriába esik és ez sem meglepő. Felmérve Törzsvásárlóid vásárlási szokásait, sokkal könnyebben tudod építeni üzletedet, hiszen mindenki számára biztosított a lehetőség, hogy elvégezze a Termékpartneri Referens képzést és a vizsgát követően úgy alakítsa a környezetében található Termékpartnerek üzleteinek listáját, ahogy az csapata számára is a legmegfelelőbb. Hiszen mindig azt javasoljuk, hogy ott vásárolj, ahol a legjobb minőséget és a legjobb kiszolgálást, vagy szolgáltatást kapod és keresd fel ezeket a kereskedőket, hiszen a nagyobb forgalom, nagyobb bevétellel párosul és az Inlernet-Rendszerhez© való csatlakozással egy valóban mindkét fél számára előnyös üzletpolitika mellett szerezhetnek további vásárlókat. Óriási előnyünk, hogy az Inlernet-Rendszerhez© való csatlakozás ingyenes és kizárólag a Törzsvásárlóink által generált forgalom után szükséges a kereskedőknek teljesítenie a kedvezmények kifizetését. Más kötelezettségük nincs, csak előnyük! Azonban alapvető, hogy a Termékpartner aktív legyen és tegyen érte, hogy Törzsvásárlóink megismerjék tevékenységét, áruit, szolgáltatásait, hiszen igazán így tudja kihasználni a Rendszer© kínálta lehetőségeket és előnyöket. Kínálhat egyedi Inlernetes® akciókat és ezzel komoly vásárlói aktivitást képes elérni. Tájékoztasd ezekről a lehetőségekről, segíts elsajátítani a Rendszer© működését és meglátod, az eredmény egyikőtök számára sem várat magára sokáig! Építsd fel csapatodat, ismerd meg vásárlói szokásaikat és utána együtt alakítsátok ki a számotokra legmegfelelőbb vásárlói környezetet! A tudatos vásárlással pedig visszatérítéseitek biztosítják a stabil és kiszámítható anyagi hátteret családotok számára. Nincs annál egyszerűbb, mint a tudatos létet választani és csupán szokásaink néhány változtatása által megvalósítani kitűzött céljainkat és biztosítani saját és gyermekeink jövőjét! Jó Inlernetes® vásárlást kívánunk!

A tudatos vásárláson túl…

Inlernet
2015.05.04.

A tudatos vásárlásról már írtunk, hiszen az Inlernet® Törzsvásárlói Közösségének filozófiája pont ezen az elven alapul, de amellett, hogy Törzsvásárlóink tudatosan választják Termékpartnereinket, napjainkban egyre fontosabb szerepet kap egy másfajta vásárlói tudatosság is. A takarékosság, az egészségtudatos táplálkozás, a környezet- és állatvédelem, a gyermekmunka, a génmanipulált termékek, stb. De vajon, miképpen legyünk tudatosak ezeken a területeken is? Segítünk benne! Ahhoz, hogy tudatos vásárlóvá válj, először is tisztában kell vele lenned, hogy a kereskedők, gyártók milyen termékeket, szolgáltatásokat szeretnének eladni számodra, hiszen ez a legjobb módja annak, hogy megismerd, mire akarnak rávenni és csak ezt követően tudod ezeket elkerülni. A tudatosság, pedig segít elkerülni azt, hogy bármilyen manipuláció áldozatává válj. Rengeteg műsor, riport, újságcikk szól ezekről a kérdésekről, így ma – az Internet korában – már szerencsére nem olyan bonyolult tájékozódni ezekről, mint volt, akár csak tíz évvel ezelőtt is. Másokban is megfogalmazódnak ezek a kérdések és kutatók, oknyomozó riporterek és szakemberek egész sora dolgozik azon, hogy minél tisztább és érthetőbb képet kaphassunk ezekről a területekről, hiszen azt már régóta tudjuk, hogy a lényeg a részletekben rejlik.

  • A Te pénzed, a Te döntésed!

Vásárlásaid során mindig Te döntesz, ezt ne feledd! Csak rajtad múlik, mit, vagy kit támogatsz az általad elköltött összegekkel és mi az, amit semmiképpen sem. Látjuk, hogy sokakat nem aggasztanak ezek a kérdések és gondolkodás, vagy lelkiismeret furdalás nélkül emelik le a polcokról azokat a termékeket, amelyek például a gyermekmunka, azaz a gyermekek kizsákmányolása által készült, de sokan már igenis odafigyelnek erre is és tudatosan kerülik és ezzel gátolják a káros, bóvli minőségű, vagy a felesleges dolgok tömeges gyártását.

  • A kidobott termék a legdrágább!

Tartsd szem előtt a mennyiséget! Az igazi pazarlás és az értelmetlen pénzkidobás az, amikor olyan, vagy annyi terméket vásárolsz, amelyet el sem használsz, vagy fogyasztasz. A becslések szerint Magyarországon évente 1,85 millió tonna élelmiszer megy pocsékba, míg az unióban ugyanez a szám, már mintegy 90 millió tonna. Az Európai Bizottság adatai szerint, az uniós háztartások által megvásárolt élelmiszerek 25 százaléka kerül a hulladékok közé. Hazánkban pedig a statisztikák szerint a lakosság által megvásárolt élelmiszerekből évente kb. 100 kilogramm ennivaló végzi a kukában. Mindig gondold végig, milyen mennyiséget vásárolsz és mennyit dobsz majd ki abból, amit megveszel, ugyanis bevételeink komoly hányadát, akár 50 százalékát is az élelmiszervásárlásra fordítjuk Magyarországon (ez a szám Angliában csak 10%), ez pedig azt jelenti, hogy éves szinten bevételeink 12,5 százalékát (azaz, minden 100 000 Forintból 12 500 Forintot) tudnánk megtakarítani!

  • Bevásárlólista

A tudatosság legfontosabb eszköze. Vásárlás előtt mindig írd össze, mire van szükséged! A bevásárlóközpontok és az üzletek tömege profi módszerekkel csábít a felesleges pénzköltésre. Ne hagyd magad befolyásolni a „polc trükkök” által, és a bevásárlólistád igazi segítség lesz ebben. Amennyiben előre eldöntöd, mit szeretnél vásárolni, célirányosan tudsz közlekedni az üzletben és sokkal kevésbé tudnak hatást elérni nálad a különböző marketingeszközök.

  • Vásárolj a lakókörnyezetedben!

A nagy bevásárlóközpontok, multinacionális cégek hatalmas üzletei helyett vásárolj piacon, vagy a helyi kisboltokban! Kutasd fel a jó üzleteket és támogasd az igazi, szaktudással is rendelkező kereskedőket, a folyamatosan cserélődő, sekélyes ismeretekkel rendelkező bolti eladók helyett! Az Inlernet® is ezt a célt tűzte zászlajára, hogy a kis- és középvállalatokat támogassa Törzsvásárlóinak vásárlásai által. Emberközelibb a vásárlás, hiszen a boltos, az eladó személyes kapcsolatot is ki tud velünk alakítani, megismeri szokásainkat, tudja, mit szeretünk, van hozzánk pár kedves szava és szól, ha már a termék nem a legmegfelelőbb és javasolja, hogy válasszunk inkább mást helyette. Ezek pedig megfizethetetlen előnyök! Tudjuk, a nagy bevásárlóközpontokban az árak sokszor alacsonyabbak, de ott nem fordul elő, hogy ne vásárolnánk olyan terméket, amelyet nem terveztünk, így a végösszeg mégis jóval magasabb lesz, mint a helyi, hangulatos kisboltban.

  • Miért cipelsz haza annyi műanyagot?

Vigyél magaddal fonott kosarat, táskát, bevásárlószatyrot és ne kérj mindenhol zacskót a vásárlásaidhoz! Tarts legalább egy szatyrot az autódban is és akkor sosem felejted otthon! Válaszd az egyszerűen csomagolt árukat és keresd a visszaváltható, illetve újrahasznosított csomagolást! Ne terheld a környezetet, így is mérhetetlen mennyiségű hulladék keletkezik általuk! Sokan nem alkalmazzák még a nyugati országokban már évtizedek óta elterjedt szelektív hulladékgyűjtés gyakorlatát, pedig ezzel is sokat tehetünk környezetünkért, illetve figyelhetünk arra is, hogy olyan termékeket vásároljunk, amelyeket újrahasznosítható csomagolással láttak el.

  • Keresd az eredetit!

A hamisítás, a megtévesztő csomagolás, stb. sajnos ma már bevett trükk és persze az ezekkel járó alacsonyabb ár is. Azonban ezek ne befolyásoljanak és ne hagyd magad elcsábítani általuk, mert a minőség meg sem közelíti, az eredeti termékekét! Kerüld a nem természetes alapanyagokból, vegyszerek, ízfokozók, adalékanyagok segítségével, előállított ételeket. Óvd ezzel is az egészségedet, hiszen egy kis odafigyeléssel elkerülhetőek ezek a vásárlások! A hamis termékek vásárlása pedig a jogszabályokkal is ellentétes, így azokat végképp kerüld el, így javasoljuk, hogy a műszaki berendezéseket végképp ne a piacon vásárold meg, hiszen még a garanciával is problémád akadhat. A hamis parfümök is ebbe a kategóriába tartoznak, hiszen az olcsó áruk ellenére sem valószínű, hogy szükséged lenne rá, hogy az allergiások táborának így is folyamatosan növekvő létszámát gyarapítsd. Hosszú távon úgyis tapasztalni fogod, mindig az eredeti és a minőségileg is magasabb szintet képviselő áruk az olcsóbbak. 

  • Kulcsszó a termékcímke

Az élelmiszerek és kozmetikumok rengeteg káros (és felesleges) anyagot tartalmazhatnak. Ne vásárold meg ezeket, hiszen hosszú távon többet ártasz vele magadnak, mint gondolnád! Sajnos, ma már muszáj elolvasnunk a címkéket, és egy újabb jogszabály már arra is kötelezi a gyártókat, hogy mindezt olyan betűmérettel is tüntessék fel, hogy elolvashatóak is legyenek. Ugyanis korábban előszeretettel játszották ki gyártók ezt a jogszabályt a mini címkéikkel, amelyek ugyan megtalálhatóak voltak a termékeken, csak elolvasásukhoz lett volna szükség egy nagyítóra. Nézzük meg a lejárat dátumát, a gyártó országot és természetesen az összetevőket. Sokan esnek abba a hibába, hogy azt hiszik egészséges ételeket vásárolnak és fogyasztanak, vagy adnak gyermekeiknek, miközben az egészségesnek tűnő táplálék óriási mennyiségű finomított cukrot, stb. tartalmaz és máris csak a zsírpárnák növekedésének kedvezünk.

  • Erőszakmentesség fontossága

Mára rengeteg cég hagyott fel az állatkísérletekkel és látta be, hogy vásárlóik érzékenyek az állatvédelemre és más tesztelési megoldásokat kerestek. A folyamat nem zajlott le gyorsan, de látható, hogy a tudatosság ezen a téren is milyen változást volt képes előidézni. Ugyanez vonatkozik az állati szőrmékre is, hiszen ma már nem divatos az eredeti állat bundájából készült ruhadarab, vagy kiegészítő. Mióta a hírességek is csatlakoztak ehhez az irányzathoz, a változás sokkal nagyobb sebességfordulatra kapcsolt ezen a téren is. Külön védjegy is bizonyítja ezeken a termékeken azt, hogy a gyártási, tesztelési folyamat során nem végeznek állatkísérleteket és a kész termékek sem tartalmaznak állati eredetű alapanyagokat.

  • Tartós használat

Próbáld meg elkerülni az eldobható termékeket, hiszen ezek tömeges előállítása hatalmas energiapazarlással, kidobásuk pedig komoly környezetszennyezéssel jár! Hiába választod a kínai piacon az olcsó pólót, ha egy-két mosás után tönkremegy és vehetsz egy újat. Pillanatokon belül ugyanott leszel, vagy még rosszabb helyzetben (hiszen összességében jóval többet fizettél érte), mintha egy jobb minőségű, éveken át viselhető terméket választanál. Keresd a megfelelő ár-érték arányú termékeket és válassz ezek alapján!

  • Mindig a legfrissebbet

Vásárolj friss, hazai zöldséget és gyümölcsöt a több ezer kilométert utaztatott, mesterségesen érlelt, előre védőgázzal csomagolt és tartósított, gomba és penészölő vegyszerekkel kezelt áruk helyett! Mindenki tapasztalta már, hogy összehasonlíthatatlan ízzel rendelkezik a hazai paradicsom, paprika, dinnye, eper és még sorolhatnám nyugodtan tovább zöldségeink és gyümölcseink sorát. Kutatások sora bizonyította már, hogy manapság a zöldségek és gyümölcsök vitamin- és ásványianyag-tartalmai milyen drasztikusan csökkentek. Ez az eredmény a hazai termékekre kevésbé jellemző, hiszen a Nap érleli őket, amely elősegíti ezeket a pozitív folyamatokat és nem pedig  szállítás alatt, segítséggel „érnek” be ezek a termények.

  • Helyi termékeket vásárolj!

Keresd a kereskedőknél a lakóhelyed környezetében készülő termékeket és terményeket! Így a helyi közösségedet támogatod, valamint segítesz elkerülni a szállítással járó környezetterhelés káros hatásait is. Ismerjük régóta a tanyasi- és a tojásgyárban készült tojások mérete, íze és színe közötti különbséget, de ugyanígy említhetnénk a házi tejet és tejtermékeket, a hentesnél készült sonka és kolbász ízvilágát. Miért vásárolnád a gyengébb minőséget, amikor megveheted a legjobbat is és ezzel a kis- és középvállalkozásokat és a hazai termelőket támogatod!?

  • Nem mindegy!

A lehetőség mindig a Te kezedben van, hogy megelégedsz-e azzal a minőséggel, amelyet egy adott üzletben találsz, vagy keresel náluk sokkal jobbat. Legyél tudatos és járj utána, hol található a legjobb termék az adott árkategóriában, ki az előállítója, mit tartalmaz pontosan, valóban azt a mennyiséget tartalmazza-e, ami rá van írva, milyen csomagolóanyag kerül rá, stb.! Az Inlernet® segítségedre van abban, hogy a honlapján található „Termékpartner” menüpontja alatt található kereső használatával, lakóhelyed és vásárlási kategóriák szerint tudod szűrni a kereskedőket. Mindemellett, pedig minden Inlernet-Rendszeren© keresztül bonyolított vásárlásaid után, visszatérítésben részesülsz, amely pedig nagymértékben segíti a családi költségvetést. A tudatos vásárlás az Inlernettel® a legjobb választás, ahol a minőség, az anyagi előnyökkel is párosul és akár az összes vásárlásunk után is részesülhetünk az Inlernet-Rendszer© kínálta előnyökből. Élj ezzel a lehetőséggel és vásárolj az Inlernettel®!

Változtatás a változásért

Inlernet
2015.04.27.

Sokszor hallhatunk olyan kijelentéseket, hogy: „Életem során a sors nem kínált igazi lehetőségeket számomra és emiatt nem tudok előbbre jutni, pedig a szándék tényleg megvan bennem.” Valójában, ez a kijelentés bizonytalan lábakon áll. Mindannyiunk élete tele van lehetőségekkel, a kérdés inkább az, hogy észrevesszük-e, tudomásul vesszük-e, vagy bele merünk-e vágni? Amennyiben őszintén magunkba nézünk, pontosan vissza fogunk tudni emlékezni azokra a pillanatokra, amikor ezeket a lehetőségeinket hagytuk elveszni. Azt szokták mondani, három esélyünk van hibázni ezzel kapcsolatosan:

  1. amikor NEM értesültünk róla,
  2. amikor NEM veszünk róla tudomást,
  3. amikor NEM merünk belevágni. Nagy igazság.

Ezek miatt is kell nyitottnak lennünk a világra, hiszen bezárkózva tényleg képtelenek leszünk észrevenni a kínálkozó lehetőségeket, és ha csak a réten kóborolunk, leszegett fejjel keresve a négylevelű lóherét, akkor ne csodálkozzunk, hogy nem vesszük észre azokat az alkalmakat, melyeket tálcán kínál az élet és mindeközben elrobog mellettünk. Olyan ez, mint egy vasútállomás. Kimegyünk az utazás szándékával, de a peronon állva elbizonytalanodunk. Nem tudjuk, honnan indul a vonatunk, biztos ez a mi szerelvényünk, vagy tényleg a szuper expressz indul abba az irányba? Vannak, akik számára elképzelhetetlen, hogy a szuper expressz vár rájuk, ezért félnek felszállni rá és így, az el is indul nélkülük. Arról nem is beszélve, amikor a hátunk mögött áll a szerelvény, csak nem fordulunk meg… A lehetőségeknek ezer arca van, de ahhoz, hogy észrevegyük, szükség van még egy nagyon fontos dologra! Arra, hogy tudjuk mi a célunk, mit szeretnénk elérni. Amennyiben ezt nem fogalmazzuk meg, képtelenek leszünk észrevenni az adódó lehetőségeket, nem fogjuk tudni a keresztútnál sem, hogy melyik irányba forduljunk, sőt, elindulni sem tudunk cél nélkül, csak bolyongunk.

Az Inlernet-Rendszer© kínálta lehetőségek is ugyanígy működnek, és sosem kell elkeserednünk amiatt, hogy van, aki nem veszi észre, nem érti meg, vagy nem szándékozik felszállni a mi szuper expresszünkre! A lehetőségek szólhatnak ugyan mindenkinek, de nem passzolnak mindenkihez. Ettől is színes a világunk, hiszen milliónyi lehetőség kerül az emberiség elé minden nap és mindenki azok közül választ, amelyekre nyitott és észreveszi, hogy segítségével képes rövidebb idő alatt elérni az általa kitűzött célhoz. Aki pedig egyetlen egy lehetőséget sem vesz észre, annak szembe kell néznie önmagával és erős önvizsgálatot tartania, mert nem a lehetőségei számával van a probléma, ezt biztosan állíthatjuk. Kevés olyan emberrel találkozunk sajnos, aki ne vágyna arra, hogy anyagi biztonságban élhessen, vagy arra, hogy nyugodtan beülhessen egy étterembe és az étlap bal oldalát nézze kizárólag és a jobbra rá se kelljen pillantania, hogy képes legyen gyermekei továbbtanulását, jövőjét biztosítani és egészségügyi ellátás esetén se kelljen az állami rendszerre támaszkodnia, hanem a legrövidebb idő alatt érhesse el a legkitűnőbb szolgáltatásokat és biztosítva legyenek a nyugdíjas évei is, hogy valóban a jól megérdemelt pihenéssel tölthesse azokat. Sokan érzik úgy, hogy ez csak egy álom és elérhetetlen számukra. De nem az! Pont ez az érzés az, ami miatt a lehetőségeket nem veszik észre, azaz ebben az esetben nem vesznek róla tudomást, vagy nem mernek belevágni. Mennyi emberrel találkoztunk már, akik nem hitték el, hogy képesek megteremteni az anyagi biztonságukat csupán a vásárlásaik által. Pedig mi, akik az Inlernet® Törzsvásárlói Közösség tagjai vagyunk, már ismerjük a Rendszer© kínálta lehetőségeket és már értjük, hogy a Közösség által generált vásárlási volumen, milyen kereseti lehetőségeket képes megteremteni mindannyiunk számára. Ezért is a szlogenünk: „Teremtsen értéket vásárlásaival!” Ez nem boszorkányság, csupán az igazi összefogás ereje, amely a kölcsönös előnyök biztosításán alapszik és lehetőséget teremt a Termékpartnereknek és a Törzsvásárlóknak is egyaránt arra, hogy növelni tudja bevételeit egy eddig, mindkét fél számára elérhetetlen piac forgalmából. Gyakran érkezik a kérdés: „No igen, de hol van ebben a bibi?” Azt szoktuk válaszolni, hogy igen, van benne, mégpedig egyetlen egy. Az, hogy tudatosan kell vásárolnunk. Ezt az egy dolgot kell megtennünk mindazért, hogy az Inlernet–Rendszer© biztosította számos előnyöket élvezhessük. Nagy kérés? Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. De egy biztos, ilyen feltételekkel és ilyen egyszerűen senki sem képes megteremteni az anyagi biztonságát, legfeljebb akkor, ha a nyakába szakad egy lottó főnyeremény. Erre pedig tudjuk mekkora az esélyünk… pláne, ha szelvényt sem vásárolunk hozzá… Vásárolj Termékpartnereinknél, növeld a hazai kis- és középvállalkozások bevételeit és általuk folyamatosan növekvő bevételre tehetsz szert! Amennyiben nem vagy hajlandó erre, akkor ne panaszkodj, hogy nincsenek lehetőségeid, nem vagy képes előrelépni és minden hónapban csekktől-csekkig élsz! Élj a lehetőséggel, merj lépni és változtatni és a gyümölcse rövidesen szemmel látható és kézzel fogható lesz számodra! Nem kérjük, hogy dolgozz több műszakban, mint sokan teszik, hogy el tudják tartani családjukat! Csupán annyit kell tenned, hogy változtass a szokásaidon és általuk a jövőd is megváltozik. Változás nincs változtatás nélkül, ezt sose felejtsd el! A változtatás mértéke pedig szembetűnő az Inlernet® kérésének teljesítése esetén és biztosan tudjuk, hogy ez az út a legkönnyebben járható, kiszámítható és jövedelmező. Elég csak azt végiggondolnod, hogy a visszatérítéseid összege mekkora mértékű lesz egy év alatt, és azonnal látni fogod miért érdemes a Közösség tagjává válni. Ehhez pedig – ha megismered a további lehetőségeket, amelyeket a Rendszer© biztosít –, az előbb kiszámolt összeg többszörösét is elérheted. Számold ki a www.inlernet.com oldalon a „Két év költése” menüpontban, hogy mekkora az az összeg, amelyet két év alatt a kiadásaidra fordítasz és nézd meg a program által kalkulált végösszeget, amely a Rendszer© használata által generálódik számodra és családod számára! És a legfontosabb! Higgy a szemednek, hogy ezt két év alatt elérheted, és csak rajtad múlik a végeredmény! Ezért az összegért igenis megéri azt az „áldozatot” meghozni, hogy változtatunk a vásárlási szokásaink egy részén! Mert ne feledd, mint már említettük: „Változás, csak a változtatás által lehetséges! Jó és jövedelmező Inlernetes® vásárlást kívánunk!

Ezeket a cikkeket olvastad már?