A keményen dolgozó kisember meséje

Inlernet
2015.06.23.

Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy keményen dolgozó kisember. Jánosnak hívták és az ország fővárosától nem messze élt egy kis településen. Ugyan városnak hívták a települést, de azért mindenki tudta jól, hogy mégis csak egy nagy falu az, ahol mindenki ismer mindenkit, ugyanis ez egy igazi városban nem fordulna elő. Persze itt is voltak gyüttmentek – ahogy arrafelé hívták őket -, de lassan azokat is megismerte és befogadta az egész település.

János boldogan éldegélt feleségével és két gyermekével, s bár nem hogy kettő, de még egy kis bors ökröcskéjük sem volt, annyira nem volt sok pénzük. Azért a ház udvarában csak állt egy régi Opel Corsa, amely már vagy 15 éve rendesen szolgálta gazdáját, így Jánosunknak, egyéb gondja is nagyobb volt annál, mint hogy mit csinálna, ha még lenne két kis ökre is. Mondogatta is rendre: „Az Opel, az sose kop el.” De aztán néhanapján mégis csak elkopott benne ez-az, így Jánosunk homloka felett ilyenkor azért fekete fellegek gomolyogtak a váratlan kiadásoktól.

Persze János is szívesen ült volna a falu Döbrögijének hófehér zenevagonjába – ahogy Ő hívta a fehér 7-es BMW-t, mert állandóan nyitott ablakoknál bömböltette belőle az új trafikos a Kis Grófó muzsikáját -, de akkorát azért még ő sem tudott álmodni.

János keményen dolgozott nap, mint nap, hogy családjának meglegyen a betevő falatja és bár próbált megélni abból az összegből, amely egy politikus szerint elegendő a megélhetésre, csak hát János is gondolta néha, hogy azért a harmincszorosa – amennyit politikusunk keres havonta – mégis csak elegendőbb lenne az ő számára is.

János azonban nem aggódott a világ gondjain és hogy mit okoskodnak ott fenn az urak, hiszen ők mégis csak tanult emberek lennének elvileg és inkább végezte tisztességgel a dolgát. János azt sem igen érzékelte, hogy a hétvége pihenőnap lenne és ráadásul a túlóráit sem igazán fizették ki számára, de egyetértettek az asszonnyal abban, hogy örüljenek, hogy van munkájuk, van fedél a fejük felett és ennivaló is kerül az asztalra. Amíg békesség, boldogság és egészség van, addig pedig nagy baj nem is lehet. Szóval, szépen éldegéltek és hála a banknak és a szocpolnak, még kis házikót is sikerült hitelre venniük, hogy tisztességgel elférjenek a gyerekek is, ha már nagyobbacskák lesznek.

Így teltek az évek, cseperedtek a gyerekek, Jánosék pedig már odáig jutottak, hogy talán majd jövőre eljuthatnak végre a Balatonhoz is, hogy végre életében először nyaralhasson a család egy kicsit.

Azonban hirtelen beütött a ménykű és a csendes életük, egy pillanat alatt borult fel. Jánoséknak is felszalad a törlesztőrészlete a válságnak, és a „korrekt” bankoknak köszönhetően. A várva várt forintosítással és elszámolással kapcsolatos értesítőből is csak az derült ki, hogy nem hogy nem csökkent 30-35%-al a törlesztő részletük, hanem több van hátra a tartozásból, mint amit felvettek a kezdetekkor, hiszen idáig, éveken át, kizárólag csak a kamatokat fizették tisztességgel. Ahogy mondani szokták, a baj pedig nem jár egyedül és elbocsátások kezdődtek az asszony munkahelyén is és ráadásul még a tisztességes járandóságot sem fizették ki az alkalmazottaknak, így fel is út, le is út mehetett mindenki a dógára, mert a tulajdonos szépen becsődöltette a cégét, hogy ne kelljen kifizetnie a dolgozóit.

Az asszonyt megviselte nagyon a dolog, szívére vette a helyzetet és János hiába vigasztalta, hogy nem ő dolgozott rosszul, hanem a tulajdonos volt tisztességtelen, de ez csak nem vigasztalta meg a párját. Próbáltak munkát is találni, de még közmunka sem akadt a környéken. Szó szerint belebetegedett és a kis családi áldás, hogy „addig jó, amíg egészség van”, egy pillanat alatt odalett. Csak jöttek a váratlan kiadások és Jánosék kis megtakarítása – amelyet a balatoni nyaralásra gyűjtögettek –, gyorsan átvándorolt az orvosok köpenyzsebébe.

Hej, nekikeseredett János, hogy miért veri őt így a Jóisten, amikor egész életükben tisztességesen és keményen dolgoztak mindketten. Míg az asszonyt a kórházban ápolták János ellátta gyermekeit, majd lassan ő is nyugovóra tért és megpróbált elaludni, de nem sikerült neki. Csak forgolódott a dunyhája alatt, de csak nem jött álom a szemére. Hiányzott neki is és a gyerekeknek is az asszony kiesett  keresete. A kiadások meg csak nőttek. Hát hogy lesz ebből kilábalás? Addig forgolódott szegény János és számolta a szoba sarkait, meg a bárányokat, míg végre a fáradtságtól kimerülten mély álomba nem szenderült. És lássatok csudát, álmodni kezdett…

János egy hatalmas hajón találta magát, amelyik a végtelen óceánon szelte a habokat, egy ismeretlen földrész felé, amelyet még sohasem látott. De hát hogy is láthatott volna, amikor még ekkora hajót sem gondolta, hogy lehetséges megépíteni. Ahogy a hajó beérkezett a kikötőbe és átbújt az óriási híd alatt, János felfigyelt egy furcsa, vitorlákat formázó épületre és valahogy ismerősnek is tűnt neki. Mormogott egyet a bajusza alatt, mert tudta, ezt az épületet már látta a tévében, de akkor sem jött rá, hogy melyik sorozatban, vagy filmben lehetett benne. Törte, törte a fejét, de aztán újra mély álomba szenderült.

Mikor újra megjelentek az álomképek, János már egy hatalmas, végeláthatatlan mezőn állt, ahol egy kenguru ugrált éppen és elmosolyodott, mert már tudta, Krokodil Dundee hazájában jár éppen és az Operaház lehetett akkor az az épület, a kikötő mellett. De valami furát vett észre. A kengurunak más erszénye volt, olyan, mint egy bevásárlókosár és azzal ugrált a mezőn. No még ilyen furát sosem láttam, gondolta és közelebb lépett, hogy jobban megszemlélje ezt a fura szerzetet, de a legnagyobb meglepetés akkor érte, mert a kenguru villámsebesen odaugrott hozzá és a fülébe súgott valamit. János elmosolyodott és szinte azonnal, mély álomba is szenderült megint. Napok óta nem aludt ilyen mélyen és nyugodtan.

Reggel, amikor felébredt, gyorsan körültekintett, hogy hol van, de aztán nyugodtan konstatálta, hogy a saját jó meleg ágyában ébredt és nem került valami idegen országba. Azonban a kenguru és amit mondott, nem hagyta nyugodni és míg a gyerekek az iskolába mentek, leült a gyerek leharcolt számítógépe elé és addig keresgélt, míg rá nem akadt a kengurura, akiről így megtudta, hogy igazából InlerGuru a neve. Csak nézett nagyot János, hogy a valóságban is létezik ilyen szerzet, aztán csak falta a betűket a weboldalon. Nem volt diplomás ember, de a könyveket bújni és a számok birodalmában elmerülni mindig is szeretett. Végigolvasott mindent, majd újra és újra nekiállt, hogy biztos megértsen minden apró részletet, majd a videókat is végignézte és egyszer csak azon kapta magát, hogy mosolyog. Most jött rá, hogy dehogy is hagyta Őt magára a Jóisten, sőt mutatott neki egy lehetőséget.

János felvillanyozódott az olvasottaktól és tervekkel, no és lelkesedéssel teli rohant feleségéhez. Szerencsére az asszonynál csak az ijedtség volt a nagy, de az orvos azért mondta: „Jobb félni, mint megijedni János!", így meg is ígérte, hogy még jobban fog rá vigyázni ezentúl. Már hazafelé elmesélte az asszonynak, hogy mit álmodott és aztán magyarázkodhatott is rendesen neki, mert felesége megkérdezte tőle, hogy „János, mit ittál Te az éjjel, hogy így csillog a szemed és csak úgy folyik belőled a szó, míg az elmúlt harminc évben a töredékét sem hallottam tőled?”

János azonban csak mosolygott és csillogó szemekkel mesélte el újra álmát az InlerGuruval. Jánosunk már fel is építette a haditervet és elhatározta, hogy egy életük, egy haláluk, ha ez a Guru, már ilyen lehetőséget mutatott nekik, akkor azzal csak élniük kellene és fognak is.

János az Inlernet® regisztrációt követően gyorsan plajbászt és irkalapot kerített, majd az asszony folyamatos figyelme mellett felvázolta nagy tervét. „No, idefigyelj rózsám!”, kezdte. Nem maradt másunk, mint a fizetésem és a kiadásaink, így ha azt szeretnénk, hogy megmaradjon a fejünk felett a tető és ne a csillagos ég alatt hajtsuk álomra fejünket, és a gyermekeink pedig tanultabbak lehessenek, mint mi, akkor itt az idő a változtatásra.

Most is vásárolunk, csak össze-vissza, ahová éppen betérünk, vagy ahol megszoktuk, a nagy bevásárlásoknál meg mentünk a multikhoz vasárnaponként, már amíg lehetett. Idáig is elköltöttük ugyanazt a havi összeget, csak éppen egy fillért sem kaptunk vissza belőle. Azonban ha az Inlernet® Termékpartnereinél vásárolunk, akkor visszatérítésben részesülünk és a 10%-os visszatérítés a későbbiekben 66%-os engedményt fog jelenteni! Látta ám az asszony csudálkozását, így folytatta tovább. Mától, kizárólag csak Inlernet® Termékpartnereknél fogunk vásárolni és ezzel hosszú távon komoly bevételekre fogunk szert tenni. Azonban elfelejtjük a multikat, mert egyrészről kicsi százalékot biztosítanak a Törzsvásárlóknak, másrészről támogassuk inkább a környék vállalkozóit, mert azoknak sem könnyű az életük. Átnézték a termékpartner-keresőben, hogy hány Partner is található a közelükben, majd tovább számolt János. Nekünk azonban gyorsan is szükségünk van plusz bevételre, így amíg nem találunk neked munkát, van egy ötletem. Van az Inlernetnek® most egy akciója, hogy bármelyik Törzsvásárlója aktivizálhat egy inaktív Termékpartnert és ha ez sikerül, akkor 2500 Forintot írnak jóvá az Inlernet® számláján. Ez már az asszonynak is tetszett, hiszen idejéből kitelt, hogy meglátogassa a Partnereket és felvegye velük a kapcsolatot. Az első hónapban 20 Termékpartnert sikerült aktivizálniuk, így 50 000 forinttal máris növekedett a bevételük. Örültek is mint Marci Hevesen, no de közben tovább okoskodtak. Ha a Termékpartner már aktív, akkor vigyünk oda forgalmat is, hiszen a bevételeik után is jár nekünk jutalék és jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint, így elkezdték végiggondolni, hogy mely rokonnak, ismerősnek, vagy barátnak szóljanak a Guru lehetőségéről. János kevés szabadidejében tárgyalt a lehetséges Törzsvásárlókkal, míg felesége továbbra is járta a kereskedőket és növelte a családi kassza bevételét. A második hónapra már kis törzsvásárlói csapatuk is lett, sőt már volt vásárlójuk egy-egy szomszéd településről is. János nagy lelkesedésében nem vett észre egy apró, ám jelentős dolgot, hogy a vásárlási forgalom után, nem csak a Termékpartnerek esetében jár neki jutalék, hanem a Törzsvásárlói után is, úgyhogy a hó végén kellemes meglepetés érte a családot, mert a vásárlóik forgalma már megmutatkozott a bevételeiken.

Persze, voltak közöttük olyanok, akik kényelmesek voltak és megelégedtek egy-két százalék kedvezménnyel és ragaszkodtak a multikhoz, de Jánosék határozottak voltak és miután a jó példa jár mindig elöl, így lassacskán azok is megértették, hogyha komolyabb bevételre szeretnének szert tenni, akkor a kis- és középvállalkozásoknál kell elvégezniük a bevásárlásaikat, hiszen azok legtöbbször tíz, sőt akár húszszorosát is kínálják visszatérítésben a Törzsvásárlóknak, ami pedig óriási különbség a bevétel nagyságára és annak eléréséhez vezető időtartamot tekintve.

Jánosék, egyre jobban megismerték és megtanulták a Rendszer© működését és azt is tudták, hosszú távon, akkor fogják tudni jól működtetni ezt, ha a saját csapatuknak is maradéktalanul átadják a megszerzett információt és tudást és megmutatják nekik a sikerhez vezető utat. Persze rájöttek arra is, hogy mindenkinek az a legjobb, ha a forgalmat ahhoz a kereskedőhöz viszik, amelyiknél a legjobban szeretnek vásárolni, így az asszony megint nekieredt és megszólította a helyi kereskedőket, hogy csatlakozzanak a Rendszerhez© és növeljék, illetve stabilizálják így a forgalmukat, amelyik, ezáltal egy kiszámíthatóságot is jelent számukra.

Három hónap múlva Jánosék élete újabb fordulatot vett. Már komoly karrierszintet is elértek az Inlernet-Rendszerben©, így a karrierjutalékok még jobban megnövelték bevételeiket, így már teljesen feladták azt az elképzelésüket, hogy egy hosszú távon bizonytalan, alulfizetett és meg nem becsült munkavállalóként éljék életüket és az asszony már csak az Inlernettel® foglalkozott. Remek kapcsolatteremtő képességének hála felpörögtek az új és régi Termékpartnerek, egyedi akciókkal szólították meg Törzsvásárlóikat, így a még nagyobb kedvezmények, még nagyobb bevételeket jelentettek mindkét fél számára. János pedig egyre jobban érezte, hogy a szabadidejét inkább a családjára fordítaná, mint a főnökének vagyonát növelje. Így, miután már minden hónapban komolyabb bevételre is szert tettek, kitűzte célul, hogy az lesz a karácsonyi ajándéka, hogy saját vállalkozást alapít. Ugyanis, ha a munka mellett képes volt ennyit keresni az Inlernet-Rendszerben©, akkor még többre lenne képes, ha ugyanezt teljes munkaidőben végezné és arra sem lenne többé gondja, hogy ki van szolgáltatva a vezetők kénye-kedvének, nem fizetik ki a túlóráit és főleg nem azon idegesíti magát, hogy miből tudja előteremteni a család havi megélhetésének szükségleteit.

János boldogan és hálásan gondolt vissza álmára az InlerGuruval és megköszönte a Jóistennek is, hogy kapott egy új lehetőséget és könnycsepp jelent meg szeme sarkába, ha arra gondolt, hogy csak 50-100 000 Forint bevételt szerettek volna előteremteni, hogy rendbe jöjjön az életük és ezzel szemben milyen eredményeket értek el, milyen rövid idő alatt.

János pár éven belül végtörlesztette hitelét. Kis régi Corsa-ját ugyan nem adta el, mert mindig kitartott mellette és arra is emlékeztette mindig, hogy honnan is indult, de azért vásárolt egy újat és kicsit nagyobbat, hogy még a kutyájukat is magukkal vihessék, ha már nem csak a Balatonhoz, hanem a tengerpartra is indultak nyaralni. János és felesége boldog volt, hiszen nem csak a saját, hanem más hasonló helyzetben lévő család életén is tudtak segíteni és számukra ez volt a legfontosabb. Illetve még egy!

Az, hogy gyermekeiknek a legjobb tanulási lehetőségeket biztosíthassák, hogy ha már ők nem is beszéltek nyelveket, de a gyermekeik a világ bármely pontján ugyanúgy megállhassák a helyüket, mint itthon. Jánosunk sosem felejtette el, honnan indult és mennyi energiát fektettek feleségével saját vállalkozásuk felépítésébe, de azt is tudta pontosan, hogy ugyanezt egy hagyományos vállalkozásból, komoly kezdőtőke hiányában, biza sohasem tehette volna meg.

János és családja így éltek boldogan, mert tudták, bármi is történjen, az, amit felépítettek, a gyermekeiknek, sőt az unokáiknak is biztosítja majd a nyugodt és kiegyensúlyozott életet. És hálával gondoltak InlerGurura, aki megsúgta azon az éjszakán Jánosnak, hogy a tudatos vásárlás, a szorgalom és a kitartás, a tisztességes magatartással párosulva, mindig meghozza az eredményét.

Töltse fel a termékpartneri Inlernet számláját!

Inlernet
2015.06.22.

Kedves Termékpartnerünk!

Amennyiben Ön használja a termékpartneri Inlernet® számláját a Webirodájában és van rajta egyenleg, akkor a készpénzes vásárlások berögzítésekor automatikusan, azonnal az Inlernet-Rendszer© levonja a jutalékot a számláról és jóváírja a Törzsvásárlónak. A levonás után természetesen a megszokott módon pénzügyi teljesítést már nem igénylő számlát fog kapni.

Az Inlernet® számlájának használata nem kötelező, de nagyon ajánlott, hiszen az Online-utalványok átutalásakor felszámított bankköltséget és a termékpartneri jutalék visszautalásakor jelentkező átutalási és egyéb díjakat megspórolhatja, ráadásul sokkal elégedettebb és növekvő törzsvásárlói körre számíthat.

Ön tetszése szerinti összeggel, bármikor fel is töltheti a termékpartneri Webirodájában vezetett Inlernet® számláját a fizetendő jövőbeni jutalékok fedezésére. Ehhez át kell utalnia, vagy be kell fizetnie az Inlernet Worldwide AG Erste Banknál vezetett (11600006-00000000-58091702) bankszámlájára az összeget és az átutalás, vagy befizetés során a termékpartneri azonosítóját szükséges feltüntetni a közlemény rovatban. (Pl.: HU1234PP) Töltse fel azonnal az Inlernet® számláját!

Fontos! Ha Ön már töltötte fel az Inlernet® számláját, akkor a könyveléstechnikai változás miatt a mai naptól NE a megszokott módon az Inlernet Hungary Partners Zrt. bankszámlájára utalja az Inlernet® számlájára küldendő összegeket, hanem az Inlernet Worldwide AG fent megadott bankszámlájára! Köszönjük figyelmét!

Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja értékesítései során, kívánunk Önnek és munkatársainak növekvő forgalmat és értékteremtést!

Inlernet® Worldwide termékpartneri ügyfélszolgálat

Boldog 2. Születésnapot Inlernet!

Inlernet
2015.06.22.

A Nap, amelyet mindenki remélt, hogy eljön, de sokan nem bíztak benne. A Nap, amelyen közel 450.000 ember visszakapott egy nagy értéket. A Nap, amelytől kezdve sok minden jobb, mint azelőtt. A Nap, amely újranyitotta a lehetőségek tárházát. A Nap, amelyen egy ígéret beteljesült.

Megígértük, így 2 évesek lettünk! Egyben biztos lehet mindenki: Az Inlernet® minden ígérete teljesülni fog! BOLDOG 2. SZÜLETÉSNAPOT INLERNET!!!

Legyen egyedi Inlernet ajánlói oldalad!

Inlernet
2015.06.19.

Kedves Törzsvásárlók és Termékpartnerek! Próbáld ki a legújabb fejlesztésünket, a világújdonságnak is számító, egyedileg kialakítható Weboldalunkat! 

Ehhez nem kell mást tenned, mint a böngészőbe a http://www.inlernet.com helyett, a https://www.inlernet.com címet írnod. Tehát a http helyett https, azaz a Weboldalunk biztonsága ezzel is tovább növekedett!

Állíts be egy általad tetszőleges kinézetű ajánlói oldalt, majd mentsd el azt a kulcs ikonra kattintva a törzsvásárlói azonosítód és a jelszavad segítségével!

Onnantól kezdve az ajánlói oldaladat az ismerőseid az általad beállított formában tudják megtekinteni! Az ajánlói oldalad címe a https://www.inlernet.com/ide jön az azonosító számod pl.: HU123456, vagy a Webirodádban beállított Nick neved.

Használd ki a szabadságot! Zárd be a főoldalon a menücsempéket, vagy nyiss újakat! A + és - gombokkal ezt megteheted, vagy a menüsávból ki is húzhatod a menüt csempének egy általad tetszőlegesen meghatározott helyre.

Helyezd át a csempéket, vagy akár helyezd őket egymásra és így létrehozhatsz menüsorokat! 

A menüsorokon belül az egyes menüket is átrendezheted. Ehhez fogd meg az egér mutatóval a menüsorokban a menüt és mozgasd át egy másik helyre a csempén belül. Sőt, a szélső menüsávban is átrendezheted a menük sorrendjét, ehhez a menüsávban fogd meg a kis nyíllal a menüt és húzd át egy másik menü elé, vagy alá, de akár ki is húzhatod azt az oldal közepére csempének.

Alakítsd ki az ismerőseid számára a legpraktikusabb, leghasználhatóbb, legtöbb információt megmutató ajánlói Weboldaladat és kezd el még ma továbbajánlani az Inlernetet vele! Már a Weboldal egyedi kialakítása is jó időtöltés, vagy akár ha úgy tetszik jó kis játék!

A játszás után pedig keress komolyan pénzt az Inlernettel és légy büszke Te is a legújabb Weboldalunkra!

(Segítséget az egyedi beállításhoz a bal sarokban található segítség gombbal is kaphatsz!)

Vásárlási láz, de okosan!

Inlernet
2015.06.15.

Igazi afrikai hőséggel köszöntött be a nyár, és ez azt is jelenti, hogy mindenkinek máris a nyaralás, a hűsítő habok, egy finom lángos, egy ízletes sült hal, egy nagy korsó hűsítő sör, vagy egy hatalmas kehely fagylalt lebeg a szeme előtt, illetve a napozás és pihenés valamelyik vízparton. Ilyenkor még hamarabb menekülünk be a plázák hűvösebb üzletsoraihoz, hogy megmeneküljünk a városi betondzsungelek mindent felperzselő forrósága elől.

Vásárolnunk nyáron is kell, sőt, ilyenkor foglaljuk le a nyaralásainkat, ilyenkor érkezik el az esküvői szezon, a ballagások, diplomaosztók örömteli pillanatai és máris – a szó átvitt értelmében is – főhet a fejünk, hogy hová induljunk, milyen ajándékot vegyünk, hol tartsuk a lagzinkat, vagy éppen milyen méretű bőröndöt vegyünk, amelyet a repülőgép fedélzetére is fel tudunk majd vinni.

Elgondolni könnyű, de megvalósítani ezeket, már nem is olyan egyszerű feladat. Hiszen hány, de hány órát vagyunk képesek eltölteni egy-egy kiszemelt úti cél kiválasztásával, majd jöhet az utazási iroda vadászat, illetve a legkedvezőbb árú repülőjegy foglalásának keserves időszaka. Sokan nem tudják ugyanis, hogy a repülőtársaságok az online foglalási rendszereinkbe egy olyan analitikát építettek be, amely az IP címünk alapján rögzíti, hogy hová, mikor és melyik járattal utaznánk, és ha nem foglalunk azonnal, a következő alkalommal már magasabb árat mutat és ezt minden alkalommal megteszi, ha sokáig döntésképtelenek vagyunk. Persze, arról még nem is tettünk említést, hogy mekkora lutri a kiválasztás, hiszen majd csak a nyaralásunk, vagy az esküvőnk végén derül ki, hogy igazán jól választottunk-e irodát, szervezőt, hotelt, éttermet, kölcsönzőt, szabót, cipőboltot, virágost és sorolhatnánk a végtelenségig.

Miért tennéd ezt, amikor az Inlernet®, egy igazán hatékony Rendszert© dolgozott ki és valósított meg, hogy a vásárlásainkat könnyebbé, gyorsabbá és főleg költséghatékonyabbá tegye!? Hiszen mindannyian jártunk már úgy, hogy bár volt egy előre eltervezett keretösszegünk, de akkor sem tudtunk beleférni, mert ami tetszett, ott éppen nem volt akció, leárazás, nem volt oda törzsvásárlói kártyánk, stb., vagy éppen úgy döntöttünk, „egyszer élünk”, túllépjük a tervezett keretet és máshonnan vonjuk el ezt a plusz összeget. Vannak, akik pedig hitelhez nyúlnak és abból finanszírozzák ezeket a kiadásaikat. Ennek következményeiről, pedig szintén hallottunk már…

Az Inlernet® ezzel szemben egy egyszerű és átlátható keresőplatformon nyújtja szolgáltatásait. Nem kell a forróságban bolyongva keresnünk a legjobb ajánlatot, hogy megkíméljük a családi kasszát, hiszen nálunk az év minden napján és percében kedvezmények tízezrei várnak és nincs más teendőd, mint belépni az Inlernet® honlapjának – www.inlernet.com – Termékpartner-kereső felületére, megadni az általad elképzelt termék, vagy szolgáltatás paramétereit, kiválasztani az országnak azt a területét, ahol vásárolni szeretnél, majd elindítani a szűrőprogramot. Ennél egyszerűbb folyamatot nehéz találni. Azonnal rá is lelsz a hozzád legközelebbi kereskedőkre és nem mellékesen a legnagyobb kedvezményt kínáló vállalkozást találod az első helyen. Termékpartnereink felületein, pedig elolvashatod róluk a releváns információkat, hogy még könnyebben tudj választani és akár e-mailen, vagy telefonon is tudsz náluk érdeklődni a termék, vagy a szolgáltatás részleteiről. Egyszerű, gyors, átlátható, és főleg állandó kedvezményeket biztosít. Nincs lutri, mert az Inlernet- Rendszer© Termékpartnerei valóban állandó kedvezményeket biztosítanak Törzsvásárlóinknak. Lehetőségük van egyedi Inlernetes kedvezményeket nyújtani is és nem utolsó sorban, a legfontosabb, hogy a minőségre is garanciát vállalnak, hiszen Törzsvásárlóink visszajelzése esetén referenseink azonnal felveszik a kereskedővel a kapcsolatot, ha bármilyen problémát tapasztalnak és minőségcsökkenés, gyenge szolgáltatás esetén, akár a Rendszerből© is kikerülhet a Termékpartner. Arra törekszünk referenseinkkel együtt, hogy kizárólag minőségi Termékpartnereket találhass Rendszerünkben© és a lehető legjobb szolgáltatásokat érhesd el, a legjobb áron igénybe véve.

Természetesen mi, akik tudatosan vásárolunk az év minden napján és így tudatosan választjuk Termékpartnereinket, éves szinten óriási összegekhez jutunk, amely hozzásegít bennünket, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatásokat vegyünk igénybe és még több régi vágyunkat elégíthessük ki egy-egy nyaraláskori utazási cél kiválasztásakor is.

„Ennyi az egész?”, kérdezhetnéd. Igen ennyi. Tudatosság, és ha még több bevételre kívánsz szert tenni, akkor a tudatosságra nevelés. Ez a kettő. Nem sok, amit kérünk, viszont annál több, amit kínálunk. Valódi, hosszú távú anyagi biztonság és egy olyan Rendszer©, ahol nem kell vadásznod az akciókra, nincs szükséged kuponokra, csak az elhatározásodra.

Persze, a vásárlási szokásaink ennél sokkal összetettebbek, és ha külön vizsgáljuk a női- és a férfi szokásainkat, rögvest észrevehetjük az alapvető különbségeket is.

Mindannyian tudjuk, hogy döntéseinket ösztöneink vezénylik és ezek igencsak a régmúltból eredeztethetőek. Éppen emiatt, a vásárlási szokásaink is eltérőek, hiszen a férfiak régen vadásztak, a nők pedig közben gondoskodtak a családról és kitartóan gyűjtögették össze a napi betevőt. Miképpen is néz ez ki, a mai „shoppingolási láz” közben?

Alapvető különbség, hogy a nők számára elengedhetetlen, hogy a vásárlás egy közösségi élmény legyen. Ezért szeretnek barátnőkkel, vagy családtagokkal együtt vásárolni, még akkor is, ha legtöbbször ezek a pillanatok a férfi partnerek hosszas várakozásával telnek. Nem ritka pillanat az üzletsorok előtti korlátnak támaszkodva várakozó férfiak sora. Fontos számukra, hogy az eladók segítőkészek és kedvesek legyenek, ne csak ellássák információval és végül kiszolgálják őket. Szeretnek több dolgot kipróbálni, felpróbálni és a tapasztalataik alapján eldönteni, hogy mit szeretnének venni. Fontos számukra az is, hogy másnak mi a véleménye, nézze meg miképpen áll rajtuk az a cipő, kosztüm, vagy éppen fürdőruha. Persze, sokszor éppen elegendő az is, ha csak ott van valaki és igazán nem a véleménye számít – mert már eldöntötték, hogy melyiket fogják megvenni, de a döntésbeli felelősség megosztásában van a partnerre szükségük.

Vásárlásaik során a hölgyek legtöbbször szem előtt tartják mások érdekeit is. Olyan ételeket vásárolnak, amelyet a család apraja-nagyja szeret, vagy abban az esetben is a kosárba kerül egy, s más a szeretteinek, ha kifejezetten maguknak mentek el valamit vásárolni. Sokkal könnyebben nyílik meg náluk a pénztárca, vagy éppen nehezebben záródik be és ugyanez az oka annak is, hogy a marketingszakemberek tömege a hirdetéseikkel és az akcióikkal pontosan a hölgyeket célozza meg, és egy reklámújság tartalmának is csak töredéke szól a férfi vásárlókhoz.

A férfi vásárlók legnagyobb része azonban merőben másképpen működik.  A férfiak munkának, illetve egy megoldandó feladatnak tekintik a vásárlást, amelynek két célja van: minél gyorsabban, minél több információt szerezni arról, amit keresnek és ez időszak alatt az emberi kapcsolatok másodlagosak számukra, és sokkal kevésbé fontos az, hogy milyen az eladó. A másik, hogy minél gyorsabban eljussanak a pénztárig és végezzenek ezzel a feladattal. Mindezt nem azért teszik így, mert idegesíti őket a vásárlás, hanem amiatt, mert egy férfi számára a tökéletes és hatékony feladatmegoldás része a feladatok gyors, minél rövidebb időn belüli teljesítése is.

A férfiak a legtöbb esetben kizárólag csak azt veszik meg, amire éppen szükségük van. Nagyon ritka jelenség az, hogy egy férfi elindul fekete bőrcipőt venni és közben, egy hirtelen gondolattól vezérelve farmert és inget is vásárol hozzá, mert ezek sokkal jobban fognak passzolni az új cipőhöz – egy öltözethez passzoló zokniról nem is beszélve – és kiemelve azt a tényt, hogy mennyivel ritkábban fordul meg a fejükben az, hogy párjuknak is vásároljanak valamit. A férfiak legtöbbjét ugyanis fárasztja a vásárlás, az üzletsoroknál tapasztalható tömeg, a sorban állás, és ha megfelelő a méret, általában az első helyen megvásárolják azt a bizonyos fekete cipőt.

A nők, ezzel szemben imádják a bevásárlóközpontokat, pontosan azért, mert az életükhöz szükséges összes dolgot megtalálják egy helyen, ráadásul a különböző üzletek ajánlatai között válogathatnak, amiket tesztelnek és fel is próbálnak. Fontos részlet számukra a gazdaságos vásárlás. Ez annak is köszönhető, hogy több időt szánnak erre, így megtalálják az ugyanolyan jó minőségű, ám olcsóbb termékeket, a szezonális akciókat – így takarékoskodnak…illetve takarékoskodnának. Ugyanis épp a „gyűjtögetés” ösztöne miatt, olyan dolgokat is megvesznek rendszeresen, amelyekre nincs is szükségük, vagy legalábbis nem feltétlenül kellene rá pénzt költeni. Ezáltal, sokuk éppen az akciók bűvöletében élve veszíti el a mértéket és vásárol sokkal többet, mint amelyet tervezett. Hiszen most annyira jó áron elérhető, veszünk belőle három darabot is, vagy más színekben is… És milyen jó lesz ez majd jövőre a lányunknak ez a kis blúz – majd addigra belenő –, pedig addigra már más lesz már a divat és tudjuk jól, sohasem fogja felvenni.

Természetesen férfit is találunk hasonló attitűddel, aki megveszi a negyvenedik régi magnót is, amit gyűjt, vagy még három úszót a horgászboltban. De a férfiak esetében, inkább a „kóros” gyűjtőkre jellemzőek ezek a pillanatok.

A férfiak a kisebb üzleteket sokkal jobban kedvelik. Áttekinthetőbb számukra a kínálat, kevesebb a vásárló, vagy nézelődő és sokkal jobban körülhatárolhatóak a célpontok. Ők sokkal jobban ragaszkodnak a már jól bevált boltjaikhoz, nehezükre esik váltani és egy-egy üzlet megszűnésekor nehezen szoknak át egy másik kereskedő üzletébe. Még abban az esetben is ugyanazon a helyen vásárolnak, ha tudják, hogy kicsit drágábban jutnak hozzá a kiszemelt termékekhez. A férfiak mindig a megszokott minőségre hajtanak. Míg egy nő, a családi kiszerelésű kávét veszi meg, addig a férfi még akkor is a kedvenc kávéját helyezi a bevásárlókosárba, ha az jelentősen drágább és még abban az esetben is ugyanazt cselekszi, ha egyáltalán nincs nagy különbség a két termék minősége között. A legérdekesebb azonban, hogy a nemek különböző vásárlási szokásai ellenére is – pont ezek miatt az „apró” technikák miatt –, a pénztárnál szinte ugyanakkorra összeget mutat a két nem számlája, akár ruhákról, akár élelmiszerekről legyen is szó.

Ezek alapján is látható, a vásárlási láz mindkét nemet képes ledönteni a lábáról és a legjobb ellenszere a családi kassza értékmegőrzésének a tudatos vásárlás, amelyben az Inlernet® verhetetlen partner és segítség. Mindkét félnek lehetősége van ugyanis a szokásaikat folytatni, de minden esetben legalább olyan helyen teszik mindezt, ahol állandó kedvezmények várják őket és már több tízezer Törzsvásárló is tesztelte ezeket az üzleteket.

Használd te is bátran és napi szinten az Inlernet® Termékpartnereit és teremts értéket minden vásárlásod által, egy jobb és sikeresebb, jobban prosperáló jövő érdekében!

Meghívó a születésnapi Inlernet Napra és Referens Képzésre

Inlernet
2015.06.14.

Kedves Törzsvásárlónk! Kattintson az Inlernet® gombra és tekintse meg a következő Inlernet® Nap meghívóját!

Hasznos információk, gyakorlati tanácsok, újdonságok, stratégiák! Várjuk csapatával együtt! Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja vásárlásai során, kívánunk Önnek és kedves családjának sok örömteli vásárlást és értékteremtést! Inlernet® Worldwide törzsvásárlói ügyfélszolgálat

Hallgass a sikeredért!

Inlernet
2015.06.08.

Életünket a történeteink változtatják meg. No és mások történetei. Már, ha egyáltalán érdeklődünk irántuk, vagy hajlandók vagyunk meghallgatni és nem csak folyamatosan a saját történetünket mesélésével vagyunk elfoglalva és kizárólag csak az érdekel bennünket, hogy a miénket ismerjék meg, miközben mi nem vagyunk se nyitottak, sem érdeklődők mások történetei iránt.

Sikeres szeretnél lenni?

Akkor tanulj meg hallgatni, legyél nyitott a világra, figyelj és gyűjtsd össze a számodra fontos információkat! Aki a mai világban nem tanul, annak nincs jövője, ez már köztudott, de a tanulás nem csak azt jelenti, hogy leülünk egy könyv mellé és magolunk, mint a gyengébb képességű diák az iskolában, hanem az, hogy csak hallgatunk és figyelünk és ezzel óriási mennyiségű információt vagyunk képesek összegyűjteni.

Emlékszel még múlt heti blog bejegyzésünk hentesmesterére és a régen komoly üzleti sikereket elért hús-hentesáru üzletére? Bízunk benne, hogy igen, ha mégsem, akkor kezd a mai olvasást ezzel a bejegyzéssel és utána térj vissza sorainkhoz!

Most már érted miről beszélünk. Ahhoz, hogy sikeresen tudj megszólítani egy kereskedőt, nem elég neked tudnod, hogy ez egy jó lehetőség számára, hanem rá kell erre ébresztened. Igen, ébresztened, nem pedig a torkán lenyomnod az ajánlatot! Az emberek szeretnek maguk dönteni sorsukról és hálásak azért, ha ehhez minden információt – pro-kontra – a rendelkezésükre bocsátanak. Jusson eszedbe hányszor tetted le a telefont egy-egy telesales hívás közben, hány alkalommal köszönted meg – vagy még azt sem – és zártad a „kapukat” egy talán tényleg gyümölcsöző együttműködés lehetősége előtt?

Talán jobb is, ha nem tudjuk, de a telesales munkatárs bizonyára sokkot kapna, ha kiderülne, hogy tulajdonképpen ügyfelei nagy részét megnyerhette volna, amennyiben érdekli az is, hogy ők mit szeretnének, számukra mi a megfelelő, mire is lenne a leginkább szükségük az adott pillanatban. De ehelyett, csak „tolta” a betanult marketingszöveget az eladásra kívánt termékről-szolgáltatásról és az elveszített potenciális ügyfeleket leírták annak az adatnak tekintetében, hogy átlagosan a hívások 10%-a lesz csak sikeres. De mennyi lehetett volna, ha nem csak beszélünk, hanem beszélgetünk, illetve hallgatva beszélgetünk.

Bizonyára kerültél már olyan helyzetbe, hogy egy beszélgetést követően boldogan köszönték meg neked a találkozót és mondták, hogy milyen rég beszélgettek ennyire jót. Pedig nem értetted, hiszen nem is beszélgettetek, mert szinte kizárólag csak Ő beszélt és mesélt a találkozótok legvégig. Éppen ez a lényeg! Amennyiben hagyjuk az embereket beszélni és meg is hallgatjuk, no és persze halljuk-értjük is, amit mondanak, kapuk sorai nyílnak meg előttünk. Az emberek ugyanis vágynak egy igazán jó beszélgetésre, arra, hogy valaki kíváncsi legyen rájuk, meghallgatja és megérti Őket. És ezt a figyelmet meghálálják. Csupán annyi elegendő volt ahhoz, hogy a teljes elzárkózottsággal minket fogadó hentes kinyíljon kicsit és hajlandó legyen befogadni az információt, amiért odamentünk, és ami pedig pont számára jelentett megoldást és menekülő utat a forgalom fellendítése érdekében, hogy figyeltünk régen, amikor Laci bácsi elárulta a hamis tatár bifsztek receptjét. Az élet és a siker apróságokból tevődik össze, mint egy puzzle, de ahogy a játék során, az életben is figyelnünk kell, koncentrálni, memorizálni és vágyni arra, hogy kirakjuk a képet. Észre kell, hogy vedd ezeket az apró, de jelentős dolgokat és meg kell halld, majd elraktároznod ezeket a piciny információmorzsákat, mert ezekben a morzsákban rejlik jövőd sikerének titka!

Válassz ki egy kereskedőt és menj el az üzletébe! Vizsgáld meg messziről az üzletét, majd menj át azt utcának arra az oldalára ahol található és menj egyre közelebb hozzá! Figyelj minden apróságra, de pont ezért kell messziről indítanod! Hány, de hány értékesítő követi el azt a hibát, hogy meg sem nézi a környező üzleteket, és ha a kereskedő rákérdez, ott süllyed el azonnal szégyenében, mert még azt sem tudja, hogy a szomszéd üzlet is ugyanabban a piaci szegmensben tevékenykedik.

De ha ezt nem tudod, akkor hogy tudnál azzal érvelni, hogy miért pont hozzá tértél be és miért nem a szomszédba, vagy, hogy semmi gond, akkor átmész a szomszéd kereskedő üzletébe az ajánlatoddal.

Ahogy közeledsz, úgy fogsz egyre több dolgot észrevenni:

  • milyen a környék, milyen üzletek vannak a közelében, van-e parkolási lehetőség
  • milyenek a kirakatok és a bejárat
  • igényes-e a dekoráció, vagy zsírfecnin üzennek a járókelőknek az utcán
  • kopott-e az üzlet berendezése, vagy modern, frissen felújított, kialakított, igényes
  • tiszta-e az üzlet
  • sok vevő van-e benne, vagy kong az ürességtől
  • megfelelő-e az áruválaszték, vagy gyatra és Te sem mennél oda vásárolni
  • milyen árképzéssel dolgoznak
  • kedvesek-e az eladók, ismerik-e az eladásra kínált termékek ismertetőit, tulajdonságait
  • milyen eszközökkel tudnak a vásárlók fizetni
  • egyedül van-e az eladó, vagy többen vannak, vagy maga a tulajdonos az eladó
  • van-e házhozszállításuk, üzemeltetnek-e webshopot, saját honlapot
  • van-e saját törzsvásárlói rendszerük

Ez csak néhány a sok kérdés közül, amely felmerül benned, ahogy egyre közelebb és közelebb érsz a bolthoz, és akkor az első látogatást megelőző információgyűjtésről még nem is beszéltünk.

Egy jó értékesítő, a logótól, a cég színein keresztül, minden apróságot igyekszik feltérképezni. A kereskedő honlapjáról, közösségi oldaláról, hihetetlen mennyiségű információt kapunk ahhoz, hogy minden helyzetben feltaláljuk magunkat. De ez ugyanúgy vonatkozik arra is, hogy a konkurenciájukat is nézzük meg, hiszen akkor látjuk igazán, hogy a kiválasztott kereskedő körülbelül hol helyezkedik el az adott piaci szegmensben.

Amikor ezzel megvagyunk:

  • csak akkor kérjünk időpontot
  • ne késsünk, de jóval korábban se érkezzünk
  • ne öltözzük alul, de túl sem a tárgyalópartnerünket
  • hangosan és érthetően köszönjünk, a beosztottaknak is
  • határozott, nem túl erős, de végképp nem gyenge kézfogással üdvözöljük a tárgyalópartnerünket
  • ne bonyolítsuk túl a megbeszélést és ne feledjük, a tárgyalópartner nem fogja hiányolni azt, amit kihagyunk, hiszen az információknak mi vagyunk a birtokában
  • ne sokkoljuk millió, bonyolult információval, csak lépésenként haladjunk, és ha látjuk, hogy nyitott, akkor lépjünk csak tovább
  • érezzük, hogy mikor elegendő az információ, mert könnyen elérhetjük, hogy már azt érzi az általunk kapott információk által, hogy Ő, vagy a beosztottai ezt már képtelenek lesznek elvégezni
  • ismerjük az Inlernet-Rendszer© működését, technikai megoldásait, hol találja meg az összes számára fontos információt
  • mondjuk el, hogy ingyenes a csatlakozás és csak a valós forgalmat követően szükséges teljesítenie
  • tájékoztassuk, hogy a valóban komoly forgalomnövekedéshez neki is tennie kell (webiroda információk feltöltése képpel is, egyedi akciók, folyamatos kommunikáció)

Lehet, hogy elsőre soknak tűnik, de hidd el, villámgyorsan beépül a szokásaidba és egyszerű, de a profikra jellemző rutinná válik! És itt a másik fontos pont. Válj profivá, hogy ne azt kelljen mondanod, mint John McClane hadnagy az FBI ügynökeinek a „Drágán add az életed” című mozifilmben: „Sajnos a profik, ma a másik oldalon vannak…”

Állj Te a profik oldalán és csinálj úgy, mint a legsikeresebb értékesítők. Hallgass és figyelj!

És ha ezt képes vagy megtenni, a siker a szárnyai alá fog venni és a kereskedők is azt fogják érezni minden egyes alkalommal, hogy milyen jó megbeszélésük volt, azt fogják érezni, hogy valóban megoldást kínálsz nekik és pont arra a problémára, ami őket érinti és, hogy veled szívesen működnének együtt.

Mert ne feledd! Azokban a pillanatokban a kereskedők Téged és nem az Inlernetet® választják! Te vagy az Inlernet® arca és annak alapján ítélik meg a céget is, hogy Te milyen felkészült és figyelmes vagy. Amennyiben Te nem vagy hiteles, nem fogják megérteni, hogy miért jó nekik csatlakozni, akármennyire is ez legyen számukra és vállalkozásuk számára az évszázad üzlete és lehetősége. Amennyiben igen, akkor meg fogják érteni és onnantól már meg fogod tapasztalni a valódi passzív jövedelemforrás előnyeit. Ezért a pillanatért és a siker érzéséért pedig megéri hallgatni és figyelni mások történeteire.

Sok sikert kívánunk ezen az úton!

"Váljunk zöldekké" akció!

Inlernet
2015.06.04.

Kedves Törzsvásárlónk! Kattintson az Inlernet® gombra és tekintse meg a "Váljunk zöldekké" akciónkat!

Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja vásárlásai során, kívánunk Önnek és kedves családjának sok örömteli vásárlást és értékteremtést! Inlernet® Worldwide törzsvásárlói ügyfélszolgálat

Törzsvásárlókat szeretnék!

Inlernet
2015.06.01.

Elsuhant az autó a Baross utcában. A következő még egy sarokra, így gyorsan át tudtunk sietni a túlsó oldalra. A sarkon hentesüzlet várta tárt ajtókkal vásárlóit. Nagyon régi üzlet, emblematikus pontja a VIII. kerületnek, amely már gyermekkorunkban is ugyanígy várta nap, mint nap a vásárlókat. Igaz, akkor még más világ volt és a törzsvásárló kifejezés is valódi lojalitást takart, hiszen a termetes hentesmester névről ismerte a háziasszonyok sorát és Őt is nevén szólította minden betérő. Megeresztett egy - két pajzán viccet a hölgyeknek, akik pironkodva, de persze mosolyogva fogadták, majd „Lajoskám egy kis dagadót kérnék”, vagy „Lacikám egy kis marhalábszárat vinnék az uramnak, tudja az a kedvence” felkiáltással folytatták a beszélgetést. Igen, akkor még volt idő a beszélgetésekre, a vásárló lelkének kiszolgálására is. Persze néhanapján a protekciósoknak pacal, vagy velős csont is jutott a pult mélyéről a titkos virágnyelven fogalmazott kommunikációt követően. Más világ volt. Ha ezek a falak mesélni tudnának a VIII. kerület ismert figuráiról, akik időről, időre betértek ide egy-egy sült kolbászra, vagy tarjára ebédidőben. De annak idején a gyárak éjszakai műszakjából hazatérők is itt töltötték fel komoly fizikai munkát követően a lemerült energiaraktáraikat a kalóriabomba reggelijeikkel és csak áradt ki az utcára is a kolbász, a mustár és a friss kenyér illata.

Elmúlt egy korszak, megfakultak a porták színei, kopott a csempe és ma már csak két henteslegény áll a hajdani nagy dicsőségre még emlékező húspultok mögött, ahol hajdanán nyolc henteslegény is alig bírta a vásárlók rohamát. És mégis ismerték név szerint a betérőket, mégis mosolyogtak minden vásárlóra. Mi változott az óta? A helyszín ugyanaz, a bolt ugyanaz, a berendezés is ugyanaz…csak a forgalom kisebb, a hentesek mások, no és a lehetőségek…

Mindig is szerettünk belépni egy hentes üzletbe, hiszen a friss, szépen feldolgozott és ízlésesen elrendezett húspultok látványának és a kampókon sorban lógó sonkák, kolbászok, szalonnák és szalámik sokaságának van valami fura, magával ragadó hangulata és főleg mennyei illata, amelyre nagyot nyelünk és aztán már szinte maguktól nyílnak a pénztárcák.

Köszöntünk. Halk válasz. „A főnökurat keresnénk, vár bennünket.”

Szólnak neki. Kilép a raktár homályából és szigorúan közli, hogy kerüljük meg az üzletet és a hátsó bejáraton jöjjünk vissza. Megtesszük.

Bevezet minket a feldolgozó helyiségbe, ahol se székkel, se mással nem kínál bennünket, hanem szigorú ábrázatát egy percre sem feloldva közli, hogy gyorsan elő a farbával, mert nem ér rá beszélgetni és olyannyira fonja karba kezét, hogy egy polip is megirigyelné. Ennél elzárkózóbb magatartással ritkán találkozni. Elmondjuk kik vagyunk, honnan érkeztünk és milyen céllal. Be sem tudjuk fejezni, mert azonnal félbeszakít bennünket és közli, őt nem érdekli semmilyen törzsvásárlói kör, ismeri az összeset, vannak neki saját törzsvásárlói és ad is nekik 10% kedvezményt, így köszöni, ennyi… Már csak azt nem mondta, hogy viszontlátásra, az ajtó maguk mögött van, kitalálnak maguktól is.

Elutasító és teljesen bezárt testtartásából és testbeszédéből egy másodpercre sem bontakozik ki, miközben hanyagul dől a pultnak.

Megkérdezzük: „Mondhatunk még valamit?” Bólint.

Mint említette az előbb, vannak törzsvásárlói és ad is számukra 10% kedvezményt. Ha a mi Törzsvásárlói Közösségünk ingyenes az Ön üzlete számára, és teljesítenie is csak a valós vásárlói forgalom után kell, amelyet mi tudunk Önöknek generálni, akkor érdekli? Válasza határozott nem.

Nem adjuk fel.

„Elegendő forgalma van akkor ezek szerint az üzletének, ezt jó hallani, igaza van. Köszönjük, hogy fogadott bennünket!” Felcsattan: „Már hogy lenne elegendő, hiszen anno itt kezdtem a pályafutásomat és akkor még nyolcan álltunk a pultban.” Megjegyezzük: „Tudjuk, ezért is jöttünk. És mert anno itt mesélte el Laci bácsi, hogy a Tatár beefsteaket nem csak bélszínből lehet elkészíteni, hanem marhanyakból is, csak jól be kell pácolni pár napra, míg szép barna színe nem lesz, utána ledarálni és senki sem érzi meg a különbséget. Szegény ember tatárja.” Kikerekedik a szeme, hogy ismerjük a boltját és első ízben enged a morcos tekintete kicsit, majd meg is mozdul és pózt vált.

Folytatjuk: „Más törzsvásárlói rendszerekkel ellentétben, a mienk ingyenes mindkét fél részére és a kölcsönös előnyökön alapul. Mint említettük kizárólag a valós, plusz forgalom után kell csak megfizetnie a kedvezményeket. Hiszen most azoknak adja a 10%-ot, akik különben is Önhöz járnának vásárolni, igaz?” Bólint, és kicsit enged kibogozhatatlannak tűnő karfonásán.

„A mi Törzsvásárlóink, azonban valós forgalomnövekedést jelentenek és ebben az esetben már van értelme lemondani a bevétele egy részéről, hiszen ha Önt nem érdekli a lehetőség, elmegyünk a másik henteshez- tudja itt két sarokkal feljebb, ahol anno még Kovács Béla bácsi legendás üzlete állt. Az a sok tízezer vásárló, akik Törzsvásárlói rendszerünk tagjai, pedig oda fognak járni vásárolni. Ugyanis mi figyelünk a konkurenciára is és egy piaci szegmensben 15%-al több kereskedő nem csatlakozhat rendszerünkbe, hogy valódi forgalmat tudjunk számukra generálni és egy adott területen sem lehetnek egymás melletti üzletek, hogy ne rontsák egymás forgalmát.” Ennél a pillanatnál leengedi karját, majd gyorsan újra keresztbe fonja, csak már lazán.

„Természetesen – folytatjuk –, ahhoz, hogy sikeresen tudjuk a vásárlói forgalmát növelni, számunkra is segítség szükséges.” Látjuk, nem érti, de egyre jobban figyel. „Arra gondolunk, hogy bizonyára szokott egyedi akciókat is hirdetni?” Tágra nyílt szemmel bólint. „Gondolok itt Márton napra, amikor a liba a sláger, karácsonyra, amikor a hal, a pulyka, húsvétra, amikor a sonka, a tojás, stb.”  Látjuk, ez tetszik neki és először áll meg velünk szemben karba tett kéz és hanyag pultnak dőlés nélkül. „Amennyiben ezeket a kiemelt akciókat kommunikálja Törzsvásárlóink felé, akkor ezeket az egyedi magasabb kedvezmény-százalékokat meg tudjuk hirdetni és kategóriákkal több potenciális vásárlójelölthöz tudjuk eljuttatni, mint Ön a boltban kihelyezett, papírlapra ráírt kedvezménnyel.”

„És ehhez mire van szükségünk?”, kérdezi érdeklődve. Elmondjuk, de nagyon csalódottan közli, hogy nincs internet kapcsolat a boltban. Mellette fekszik a pulton egy Samsung Galaxy telefon, így halkan megjegyezzük, hogy ahogy mi látjuk, pedig van Internet elérhetőségük… Látjuk, végképp nem érti és bizonygatja, még sima analóg telefonvonaluk sincs a társasház lakóinak „kedvessége” miatt és felemelve okostelefonját mutatja, hogy ezt használják rendelésfelvételre is. Ránézünk mosolyogva, hirtelen nem érti, majd elmosolyodik és káromkodik egy cifrát… Nevetünk… Elmondjuk, hogy van egy mobil applikációnk, amely segítségével ugyanúgy, mint egy POS terminállal tudják rögzíteni a vásárlásokat és mindezt interchange fee és banki költségek felszámítása nélkül. Ez szemmel láthatóan tetszik neki. Meg is értjük!

Elmeséljük az online utalványunk hasznosságát, az előre elutalt vásárlási összegek lehetőségét, a saját online marketingfelületét, az akár több üzletének egyenkénti rögzítési és könyvelés lehetőségeit, másodperc alapú elszámolásunkat, a következő napon történő utalásunkat, stb.

Hentesünket mintha kicserélték volna. Érdeklődővé, aktívvá válik és kérdésekkel kezd el bombázni bennünket, pedig még mennyi minden információt nem is osztottunk meg vele.

Elmondjuk, hogy lehetősége van – az időközben kiderült – havi 100 000 forintos üzemanyagköltségeinek csökkentésére, lehetőség van számára is a Termékpartnereink kedvezményeit igénybe venni a vállalkozásával kapcsolatos beszerzéseinél és ajánlatot tehet a Termékpartnereink éttermei számára is, nagyobb mennyiségű húsáru kiszállítására. Szemmel láthatóan felvillanyozódott és látszik, gondolkodása vállalkozó módra váltott és máris pörögtek a gondolatok a fejében, máris osztott-szorzott kalkulált és főleg mosolygott.

Csak ebben a pillanatban osztottuk meg vele, hogy ha a jelenlegi törzsvásárlóinak ajándékoz Inlernet® Törzsvásárlói Kártyát, akkor annak milyen kihatásai vannak vállalkozása és saját maga számára, hiszen a Törzsvásárlók költéseiből is részesedik.

Mi már nem is beszéltünk, csak ő. „Rendben uraim. Beszélek a tulajdonostársammal, elmesélem neki, mikről beszéltünk és megköszönném, ha újra, már vele együtt kiegészülve leülnénk és megbeszélnénk a pontos részleteket, hogy megköthessük a szerződést Önökkel!”

Ezeket a pillanatokat szeretjük.

Amikor úgy búcsúzhatunk el és léphetünk ki egy kereskedőtől, hogy látjuk arcán az örömöt, amely egy jó üzlet megkötését nyugtázza, a megkönnyebbülést, hogy nem került neki mindez semmibe és a reményt, hogy a forgalma – amennyiben Ő is aktív közreműködő –, akkor kategóriákkal kevesebb költséggel képes extra profitot termelni vállalkozása számára.

Ez a mi feladatunk, kötelességünk és küldetésünk. Megtalálni a megfelelő, elhivatott és tisztességes Termékpartnereket és a tudatosan vásárló, igazi Törzsvásárlókat és egy lebonthatatlan hidat emelni közéjük. Kölcsönösség. Ez a kulcsszó.

Amennyiben tájékozódunk a leendő Termékpartnerünkről, annak helyzetéről, múltjáról, stb., meghallgatjuk Őt és minden energiánkkal arra fókuszálunk, hogy Őt segítsük, mi a számára legmegfelelőbb megoldás, akkor a siker – mint látható – nem marad el.

Az Inlernet® célja a mai multiktól hemzsegő világunkban a kis- és középvállalkozásokat támogatni, ehhez Törzsvásárlóinkat tudatos vásárlásra tanítani és a két felet összekötni és érdekeltté tenni ebben, márpedig az Inlernetnél® erre minden feltétel adott.

Több ezer Termékpartnerrel rendelkezünk, és csak vásárolnunk kell náluk. Termékpartneri Referenseinknek, pedig valódi kapcsolatot kialakítani velük, megérteni és megtanulni mi a problémája, a célja és ebben miképpen tud segítségre lelni nálunk. Mert mindenre van megoldás! De a sikeres forgalomnövekedéshez a Termékpartnernek is szükséges aktivizálnia magát és kihasználnia az Inlernet® által nyújtott lehetőségeket és felületeket.

Jelenleg, a több ezer Termékpartnerünk egy része inaktív.

Azonban ez egy óriási, jelenleg kiaknázatlan érték és csak arra vár, hogy aktivizáljuk őket. Ezek a kereskedők már ismerik az Inlernet® működését, nem kell elölről kezdeni mindent, és általuk a leggyorsabban lehet új kereskedőkre szert tennünk lakókörnyezetünkben. Rendes esetben Referenseink feladata ezt megtenni és ne felejtsük el, hogy bárkinek lehetősége van megszerezni ezt a jogosultságot, amennyiben elvégzi a Termékpartneri Referens képzést, például június 27-én szombaton a Lurdy Rendezvény- és Konferenciaközpontban, az Inlernet® Nap végén, és ott mindjárt egy vizsgát is tesz!

Mostantól viszont, ennek a „Váljunk zöldekké!” akciónak keretében, hogy minden Termékpartnerünk zöldre válhasson a keresőben, minden egyes Törzsvásárlónknak (nem csak a Referenseinknek), aki aktivizál egy régi, jelenleg inaktív Termékpartnert, a jövőbeli vásárlási forgalom után járó jutalékon felül, Termékpartnerenként 2500 forint bónuszt fizetünk a motiváció fokozása érdekében.

Élj Te is ezzel a lehetőséggel és tegyél szert plusz jövedelemre, amelyet követően egy valós passzív jövedelemben is részesedsz, hiszen a Termékpartneri státusz fennmaradásáig vagy jogosult a vásárlási forgalom után számodra járó jutalékra!

Törzsvásárlókat márpedig szeretnének a kereskedők, nekünk pedig csak oda kell mennünk hozzájuk és segíteni nekik ebben!

Jó Inlernetes® vásárlást kívánunk!

Tájékoztatás az Inlernet-Rendszerben történő vásárlás menetéről

Inlernet
2015.05.25.

Tisztelt Törzsvásárlónk!

Az elmúlt hetekben úgy tapasztaltuk, hogy egyes információkat sajnálatos módon tévesen értelmezett néhány Törzsvásárlónk és a jövőbeli félreértések elkerülése érdekében, szeretnénk tájékoztatni az Inlernet-Rendszerben© történő vásárlás menetéről és annak az ÁSZF-ben meghatározott pontjairól!

Az Inlernet-Rendszerbe© mindkét fél (Törzsvásárló és Termékpartner) térítésmentesen, saját akaratából csatlakozik, minden esetben elfogadva annak jogi szabályzatait (ÁSZ és mellékletei, szerződés).

Törzsvásárlóink, ezt követően jogosultak használni az Inlernet-Rendszer© szolgáltatásait és jogosultak a visszatérítésekre a Termékpartnereinknél történő vásárlásaik után. Termékpartnereink, pedig kizárólag az Inlernet® Törzsvásárlók által generált forgalmuk alapján kötelesek teljesíteni a visszatérítéseket tartalmazó befizetéseiket. Amennyiben nem készpénzes vásárlás történik, hanem Online-utalványos fizetés, abban az esetben a Termékpartnernek nincs utalási, csak kiszolgálási kötelezettsége, ugyanis a Törzsvásárló Webirodájában az utalvány megrendelés pillanatában megjelenik a vásárlása után járó visszatérítés összege.

Kiemeljük, hogy az Inlernet® minden esetben haladéktalanul elutalja és a múltban is elutalta a Törzsvásárlóink által megrendelt Online-utalványok ellenértékét. Szintén haladéktalanul jóváírta az ilyen esetekben járó visszatérítéseket. A készpénzes vásárlások esetében ez a folyamat a Termékpartner utalását követően tud megtörténni. Annak érdekében, hogy ez a leggyorsabban történhessen meg, szoktuk javasolni Termékpartnereinknek és Referenseiknek, hogy a termékpartneri Inlernet® számlájukat előre töltsék fel egy minimális összeggel. Így a jóváírás a Törzsvásárlók felé a készpénzes vásárlás Rendszerbe© történő rögzítésekor azonnal megtörténik.

Szeretnénk kihangsúlyozni, hogy az Inlernet® maximális körültekintéssel választja ki Termékpartnereit - termékpartneri Referenseinket is kimondottan képezzük erre - és el is várja Tőlük a maximális és tisztességes kereskedői magatartást és ugyanazt a pontos és haladéktalan fizetési magatartást, amelyet maga az Inlernet® is folytat feléjük és Törzsvásárlói felé. Ennek elmaradása esetén az Inlernet®, ahogy a múltban, úgy az utóbbi esetben is azonnal fellép, hogy megakadályozza a Termékpartner további szerződésszegését és felszólítja a követelések teljesítésére.

Sajnálatos módon az elmúlt két évben második alkalommal fordult elő, hogy olyan Termékpartnerrel kötöttünk szerződést, aki nem tartotta be Törzsvásárlóink felé vállalt kötelezettségeit, de szeretnénk azt is kiemelni és tudatosítani, hogy ezért nem hibáztathatják az Inlernetet®! Mi, minden, a részünkről a szerződésben vállalt kötelezettségeinknek és lehetőségeinknek haladéktalanul eleget tettünk és teszünk a jövőben is, hiszen Rendszerünk© a kölcsönös előnyök kihasználása alapján működik és ennek alapfeltétele a bizalom, a tisztességes üzleti magatartás és partnereink érdekeinek védelme, amely számunkra kötelező érvényű.

Szerződéskötéskor, maximális bizalommal fordulunk Termékpartnereink felé és nem látható előre és nem is várható el az Inlernettől®, hogy előre lássa, hogy a későbbiekben milyen probléma, vagy nehézség merülhet fel majd egy-egy Termékpartnerünknél, pláne abban az esetben, ha ezt megelőzően, mindannyiunk teljes megelégedésére, pontosan és hiánytalanul szolgálta ki Törzsvásárlóinkat.

Meg kívánjuk említeni, hogy az ÁSZF betartása mindegyik fél kötelezettsége és alapvető érdeke. Az Inlernet® betartotta és betartja az ÁSZF rendelkezéseit, így még a Törzsvásárlóinak érdekében sem vállalhat fel olyan kötelezettségeket, amelyek a Termékpartnereket terhelik, ez ugyanis a Rendszer© anyagi biztonságát fenyegetné, amelynek folyamatos biztosítása minden Törzsvásárlónk legfontosabb érdeke.

Az Inlernet®, a Rendszerbe© befizetett vásárlási-utalvány foglalók felhasználhatóságára vállal 100%-os garanciát! Ezt azt jelenti, hogy Törzsvásárlóink, vásárlásaik során bármikor, bármilyen körülmények között, az ÁSZF szabályozásával megegyező módon használhatják fel azokat.

Kérjük, vegye figyelembe az alábbi, az Általános Szerződési Feltételekben található hivatkozásokat:

"5.13. Az Inlernettel®, vagy az Inlernet®-Cégcsoport bármelyik társaságával szemben, abban az esetben sem jogosult fellépni Törzsvásárló, amennyiben a Termékpartner szolgáltatása, teljesítése nem szerződésszerű, vagy az lehetetlenül. Törzsvásárló tudomásul veszi, hogy az adott termékértékesítés és/vagy szolgáltatásnyújtás tekintetében jogviszony kizárólag közte és a Termékpartner között jön létre. Ezen okra is tekintettel, amennyiben a Termékpartner hibásan teljesít, nem teljesít, egyéb szerződésszegést követ el, úgy ezen okok miatt a fenti érvényességi időtartamon belül sem jogosult Törzsvásárló az utalvány összegét visszakövetelni, vagy az utalvány kicserélését, más Termékpartnerre történő kiállítását igényelni, vagy bármely egyéb igénnyel fellépni az Inlernettel®, vagy az Inlernet®-Cégcsoport bármelyik társaságával szemben."

"5.17. Az Inlernet® nem vállal jog- és kellékszavatosságot azokért a termékekért és szolgáltatásokért, amelyeket Törzsvásárlók a Termékpartnerektől vesznek igénybe az Inlernet-Rendszeren© keresztül. E termékekért és szolgáltatásokért a Termékpartnerek vállalnak szavatosságot az általános szabályok szerint. Törzsvásárló tudomásul veszi, hogy Termékpartner áruértékesítése, vagy szolgáltatásnyújtása vonatkozásában kizárólag a Termékpartner és Törzsvásárló között jön létre szerződéses jogviszony, ezen kétoldalú jogviszonynak az Inlernet® nem válik alanyává, vagy résztvevőjévé semmilyen jogalap, vagy jogcím szerint.

Törzsvásárló elfogadja, hogy Termékpartner szerződéses kötelezettsége megszegése esetén Törzsvásárló bármiféle igényt kizárólag Termékpartnerrel szemben támaszthat. Törzsvásárló a hibás teljesítésből eredő igénye vonatkozásában elsősorban a Termékpartnerrel, ha ez nem járna sikerrel, akkor a Termékpartner termékpartneri Referensével köteles egyeztetni. Törzsvásárló áruértékesítésből, vagy szolgáltatásnyújtásból eredő, Termékpartnerrel szemben támasztott igényét semmilyen jogcímen nem jogosult az Inlernet® felé továbbhárítani, vagy közvetlenül az Inlernettel® szemben ezen igény érvényesítése érdekében bármely módon fellépni. Törzsvásárló tudomásul veszi, miszerint az Inlernet® nem jogosult eljárni a Törzsvásárló és a Termékpartner között létrejött áruértékesítési, vagy szolgáltatás igénybevételére irányuló megállapodás vonatkozásában érvényesítendő kellék-, vagy jogszavatossági ügyekben. Törzsvásárló nem követelheti az Inlernettől® a hibás teljesítésből eredő, Termékpartnerrel szembeni igényekben való közvetítési, illetve mediációs eljárásokban való részvételt, tanúskodást, egyéb irányú nyilatkozattételt."

Szeretnénk egy példával is szemléltetni az Inlernet® helyzetét és szerepét:

Amennyiben Ön egy online aukciós portálon terméket vásárol egy ott hirdető eladótól és valami probléma merül fel a vásárlás során, akkor abban az esetben sem a felületet biztosító társaság a hibás! Jelen esetben az Inlernet® is kizárólag a reklámfelületet és a fizetési eszközt biztosította a jogügyletben, amelyet minden esetben maradéktalanul is teljesít mindkét fél felé. Az Inlernet® a sajnálatos esetben is 100%-osan ellátta szerződéses kötelezettségét!

Mint már többször is hangsúlyoztuk az Inlernet® nem a Sodexo-val és az OMV-vel állt szerződéses kapcsolatban, hanem egy utalványforgalmazó Termékpartnerrel, amely többek között a Sodexo és az OMV utalványok kereskedésével is foglalkozik. Az Inlernet® tudomást szerzett róla, hogy az említett társaság pénzügyi nehézségekkel szembesült, ezért a Termékpartner üzlet tevékenységét haladéktalanul felfüggesztette, továbbá többször is felszólította, hogy minél előbb rendezze tartozásait, azonban ezt a felmerült pénzügyi problémái miatt, az első megbeszélésünkön vállalt határidőn belül nem tudta teljesíteni.

Miután az Inlernet® több ezer kereskedővel áll kapcsolatban, a nagy számok törvénye alapján, sajnálatos módon előfordulhat, hogy a Termékpartner átmeneti, vagy végzetes anyagi problémákkal szembesül, de ennek kivédésére az Inlernet® – a fentebb már említett, a Rendszer© működésének biztonságát védő okokból – nem adhat biztosítékot Törzsvásárlóinak.

Az érintett Termékpartnerek elismerik felelősségüket, sőt a hétvégi Inlernet® Napon személyesen is tájékoztatást adtak, illetve kiemelték, hogy Ők hibáztak, nem pedig az Inlernet® és sajnálják, elnézést kérnek azért, hogy mind Törzsvásárlóinknak, mind az Inlernetnek® problémákat okoztak.  Bízunk benne – és az érintett Termékpartnerekkel történt egyeztetések során azokat az információkat kaptuk –, hogy minden energiájukkal azon vannak, hogy mielőbb rendeződjenek pénzügyi problémáik és az elmaradt utalványok kiszállításai megtörténjenek, hogy újra kiérdemelhessék Törzsvásárlóink bizalmát.

Termékpartnerünk azt az információt adta, hogy minden érintett Törzsvásárlónkkal fel fogják venni a héten a kapcsolatot és egyeztetnek a feléjük álló elmaradásukról.

Kérjük, a kiszállítás pontos időpontjáról és módjáról ismételten érdeklődjön a Termékpartnertől:

Kedvezmények Háza (3%): Telefon: +36-30-556-7991 Email: kedvezmenyekhazakft@gmail.com 2330 Dunaharaszti, Széchenyi István köz 6. Előmegrendelések (6%) esetén: Clear Business Kft: Telefon: +36-20-394-0220 Email: clearbusinessteamkft@gmail.com 2330 Dunaharaszti, Széchenyi István köz 6. Infinity 88 Caffeshop Kft: Telefon: +36-20-571-3872 Email: infinity88@gmail.com és inlernetvasarlo@gmail.com 2000 Szentendre, Bükkös part 41. Tisztelt Törzsvásárlónk!

Ahogy a múltban, úgy a jövőben is azon leszünk, hogy lehetőség szerint ne fordulhassanak elő hasonló esetek és mindannyiunk megelégedésére működhessen Rendszerünk©!

Kérjük megértésüket és további jó vásárlást kíván az Inlernet®!

Ezeket a cikkeket olvastad már?