Advent első vasárnapján

Inlernet

Még sötét van, amikor autóba ülünk, hogy elinduljunk a megbeszélt találkozó helyszíne felé. Hárman, három irányból. Körülbelül fél óra míg odaérünk és ahogy a mínusz kilenc fokban a jó meleg, fűtött autó szélvédőjén keresztül nézzük a megfagyott tájat az is szembetűnik, hogy szombat reggelhez képest, mennyivel nagyobb forgalom van a szokásosnál. Hirtelen nem is gondolunk bele, hogy miért, hiszen nálunk az Inlernetnél®, azért mert hétvége van, még nem áll meg az élet. Persze, egy idő után csak furcsa lesz a kora reggeli nagy forgalom, hiszen amikor ráeszmélünk, hogy a hétvége első napja van - amikor iskola sincs -, akkor azért már kérdő szemmel nézzük a mellettünk elsuhanó kocsikat. 

Majdnem egyszerre gördülünk be az étterem parkolójába és ahogy belépünk a helyiségbe meghökkenünk, hogy mekkora tömeg van és alig találunk a megbeszélésünkhöz egy asztalt a leghátsó sarokban. Úgy néz ki túl naívak voltunk, hogy azt képzeltük, december első szombatján, simán találunk egy csendes zugot, ahol átbeszélhetjük az előttünk álló célokat és azokhoz kapcsolódó feladatokat. Értetlenül nézünk körül, majd egymásra és mindannyiunk tekintetében ugyanaz a kérdés látszik: Mit keres szombat, kora reggel ennyi ember az utakon, az éttermekben?

Persze nem a kérdés megválaszolása tölti ki minden percünket, így bele is vetjük magunkat a feladatok megoldásába, de aztán újra eltereli valami szokatlan a figyelmünket. Harminc perc múlva, mint egy varázsütésre, ugyanis kiürül az étterem és magunkra maradunk a kicsit hűvös, de így már csendes sarokban. „Ezek meg hova tűntek?“, kérdezi egyikőnk, de választ nem tudunk rá adni, így dolgozunk tovább. Ám ez a nap, nem olyan, mint a többi és körülbelül egy óra múlva, a láthatatlan varázsló újra suhint egyet a varázspálcájával és megint egy másodperc alatt lesz zsúfolásig tele a vendéglő.

Na álljunk meg most már egy szóra! Mi történik ma itt kérem szépen?

Összenézünk és az álmosság tekintete mögül, hirtelen egyszerre sugárzik át mindannyiunkból a válasz. Holnap Advent első vasárnapja és beidult a verkli. Azaz megindult a bécsi karácsonyi vásárba és Parndorfba tartó roham, no és a vásárlási láz is úgy terjed, mint az influenzavírus. A hullámokban érkezők pedig azt jelentik, hogy kik ébredtek korábban, hiszen messzebbi cél felé indultak és kik azok, akik „csak“ a karácsonyi vásárlást tervezik mára. A rendelésekből is látszik, hogy most nem a Bécsi-szelet a sláger, hanem az omlett, a ham and eggs és a pirítós alatt görnyed a konyha népe.

És ekkor megálltunk egy picit a tervezéssel…

Megint eltelt egy év az életünben és sokat léptünk előre, de egyvalami még mindig nem úgy mozdult meg mint szeretnénk, mint gondoljuk, mint fontos lenne. Ez pedig nem más, mint a karácsonyi vásárlási roham és forgalom egy részének az Inlernetbe® történő irányítása.

Mi lehet ennek az akadálya? Hiszen pontosan tudjuk, hogy ilyenkor mindenki feltépi a párnacihát, hogy elővegye az oda rejtett spórolt pénzt, előkerül a matrac és a ruhák alól, vagy az egyik könyvbe rejtett összeg is, megnyílnak a tárcák és a bankkártyák és a legtöbb ember sokszor cél nélkül indul neki a karácsonyi fényárba öltöztetett üzletek lerablásának és ilyenkor bár folyamatosan panaszkodunk, hogy milyen drága minden, de sokkal kevésbé vagyunk árérzékenyek és gond nélkül vásárolunk meg olyan dolgokat is, amelykre igazából senkinek, semmi szüksége, viszont letudtuk a karácsonyi ajándékozási elvárások terheit. Persze örülünk a kedvezményeknek, de inkább vagyunk termékorientáltak.

De mit is tudunk mi, azaz az Inlernet®?

 Először is, több ezer Termékpartnerrel rendelkezünk, az igények minden szegmensét lefedve a szolgáltatásoktól a kereskedelemig. Ráadásul, nem csak egyetlen napon, héten, vagy időszakban biztosítunk előnyöket, azaz ezeken keresztül visszatérítéseket Törzsvásárlóink számára, hanem az év minden egyes, azaz 365 napján is. Sőt! 365 napon keresztül, napi 24 órában, hiszen az online shoppok sohasem zárják be kapuikat vásárlóik előtt, így megnövelve a vásárlásra fordítható időnket.

Tehát?

Nem kell vadásznunk a kedvezményekre, hanem minden alkalommal, egyforma és kiszámítható mértékű visszatérítésekkel számolhatunk, azaz az Inlernet-Rendszernek© köszönhetően nem csak, hogy több pénz lesz a pénztárcánkban, de kategóriákkal nagyobb is lesz ez a summa, hiszen ki tudna mutatni más olyan lehetőséget a fogyasztói piacon, ahol a vásárlásainknak, akár 66%-át is visszakaphatjuk!?

Ez egy olyan lehetőség, amely alapjaiban tudja megváltoztatni emberek sokaságának életét. Ekkora mértékű, de ennél kisebb visszatérítést is ki utasítana vissza? Nem beszélve arról, hogy azoknak az embereknek, akik minimálbérből, vagy az alatti kereseteikből élnek, mit jelent akárcsak pár száz forint plusz bevétel is a családi kasszába. Olyan lehetőségeket szalasztunk így el, olyan embereknek nem nyújtunk segítő kezet, akik pedig nap mint nap néznek szembe az élet igen kemény kihívásaival. Pedig ott van minden egyes Törzsvásárlónk kezében a megoldás kulcsa! Csak tovább kell adnia és nem mellékesen, még pénzbe sem kerül!

Az Inlernet® egyszerű, közérthető, pontosan és haladéktalanul utalja a jogos összegeket partnereinek, de mindig hangsúlyozzuk, vásárlásra - akármennyire is furcsa - de meg kell tanítani az embereket! Hiszen, ha előnyökre szeretne szert tenni, ha nagyobb bevételt kíván elérni, azt, hogy sokkal többet költhessen a családi kasszából, akkor neki is tenni kell ezért. Persze, mint tudjuk ez nem sok. Nem kell hegyeket elhordani, nem kell túlórákat vállalni és nem is kell három műszakban dolgozni! Csupán a vásárlási szokásainkon kell változtatnunk, sőt még az is lehet, hogy azon sem szükséges, hiszen a megszokott kereskedő is Termékpartnerünk. De ebben az esetben is, ha nem jelezzük számára, hogy Inlernet® Törzsvásárlók vagyunk, akkor miképpen kaphatnánk meg a visszatérítéseinket? 

No akkor számoljunk egy kicsit, hogy milyen forgalmat veszítünk el, azaz ennek milyen pici szeletével élünk Karácsonykor, miközben csak rajtunk múlik, hogy egy hónap alatt, hány karrierszinttel lépünk feljebb, mennyivel nagyobb összeg landol a hó végén a számlánkon és ezt követően hova megyünk kipihenni az egy hónap „fáradalmait“!

„2017-ben, átlagosan 6 embert tervezünk ajándékozni, a költségkeret pedig 14%-kal több mint tavaly, várhatóan 35 ezer forint körül alakul majd.“

„Gyermekes családoknál a szülők fele már Mikuláskor 2 ezer forint felett költ összességében, ami karácsonyra 5-10 ezer (42 százalék), és sok esetben még 10 ezer forintnál is magasabbra (43 százalék) nőhet. Az ünnepekre készülve átlagosan 7550 forint értékben kerül gyermekeknek szánt ajándék a kosárba, ami 5 százalékkal magasabb, mint az elmúlt évben és a top termékek a társas- és kreatív játékok, valamint a babák. Ebben az időszakban ezen a piacon az éves eladások 60 százaléka realizálódik, így a teljes piaci forgalom elérheti a 31 milliárd forintot is!“

„Decemberben a kiskereskedelem forgalma 3-4 százalékkal is meghaladhatja idén az egy évvel ezelőtti 10000 milliárd forintot, így a kereskedelem teljes idei forgalma a tavalyi 9600 milliárd forint után csúcsot dönt és 2017-ben átlépi a 10 ezer milliárd forintot és 10 300 milliárd forint körül lesz.“ (Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára).

Ez volt a hagyományos kereskedelem, de nézzük meg, hogy miképpen várható az online keresedelem 2017-es karácsonyi forgalma:

„Az egész éves online kiskereskedelmi forgalom 31%-a, azaz majdnem harmada a karácsonyi időszakra esik.A karácsonyi forgalomnövekedés mögött elsősorban a magasabb vásárlási érték áll, mivel ha a vásárlások számát nézzük, akkor a karácsonyi időszak érdekes módon nem emelkedett ki a többi, kéthavi periódushoz képest, hanem azokhoz hasonlóan a vásárlások körülbelül egyhatodát bonyolították le ilyenkor.“

„2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak az Interneten. A korábbi évek adatai alapján ez 142 milliárd forintos karácsonyi forgalmat jelent majd ebben az évben!“

„A tavalyi évben mind a vásárlások száma, mind az értéke szerint 2016 utolsó két hónapjában termelődött a teljes hazai online e-kiskereskedelmi forgalom 31%-a, ami két évvel korábban még csupán csak a megrendelések számának 19, a megrendelések értékének pedig 21%-át adta.“

„Az ünnep közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra és az internetezők 85%-a sorban állás helyett, már inkább online rendelné az ajándékokat. A webáruházakban hagyományosan nagyobb összeget, az idei szezonban átlagosan 8600 forintot hagynak a vásárlók. A bolti eladásban 8 százalékos bővülésre számítanak, mely 6500 forintos átlagköltést jelent.“

Van még valami, amiről azért érdemes szót ejtenünk:

„Az előző év azonos időszakához képest 30,9 százalékkal több, 12 368 új személyautót helyeztek forgalomba novemberben, az év első tizenegy hónapjában 21,4 százalékos volt a növekedés 2016 január-novemberhez képest - közölte a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) a DataHouse Kft. adatai alapján.“

Ezekből az adatokból tökéletesen látható az évről évre folyamatosan emelkedő vásárlásokra fordított összeg, az online kereskedelem dinamikus növekedése, a magára talált az autópiac és az is, hogy mit kell tennünk.

Mi a teendőnk:

Törzsvásárlóinkat sokkal jobban megtanítani okosan vásárolni, illetve Termékpartneri referenseinknek egyre több Termékpartneri szerződést kötni az online kereskedőkkel, illetve leellenőrizni, hogy a jelenlegi Termékpartnereink közül, hány indított az évek során webshopot és erre is megkötni a szerződést!

Ugyanis a vásárlók számára az internetes vásárlás egyik nagy előnye, hogy pénzt és időt lehet vele megtakarítani. A karácsonynak a vásárlások számára és azok értékére gyakorolt hatása arra enged következtetni, hogy az online rendszeresen vásárlók köréből kerülnek ki a karácsonyi megrendelők, akik élve az előbb említett előnyökkel, az ajándékvásárlás nagy részét online oldják meg. Nem véletlen tehát, hogy az e-kereskedők novemberhez közeledve egyre inkább a karácsonyi rohamra készülnek. Sokak számára ez az időszak jelenti a felzárkózás és adott esetben az életben maradás lehetőségét is. Főleg a kisebb és fiatalabb webáruházaknál érvényesül a karácsonyi nagybevásárlások jótékony hatása, azaz pont az Inlernet® Termékpartnereinél!

Még nem késtél le mindenről, hiszen a legtöbben az utolsó napokra halasztják az igazi ajándékvadászatot, tehát gyerünk, itt az ideje felébreszteni Csipkerózsika álmukból a csapatainkban található Törzsvásárlókat, hiszen minden egyes elköltött forint komoly eredményeket generálhat közösségünk életére! 

Jó ébresztgetést, okos vásárlásra tanítást és még jobb karácsonyi vásárlást kívánunk!

https://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/45539/pics/15123229697125752_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?