Inlernet Törzsvásárló vagyok

Inlernet

Inlernet® Törzsvásárlók vagyunk. Igen, mindannyian, akik bármifajta anyagi kötelezettség nélkül csatlakoztunk az Inlernet-Rendszerhez© hogy élvezhessük annak szolgáltatásait és ezeken keresztül a vásárlásainkat követő visszatérítéseket. Persze, aki jobban elmélyül a Rendszer© használatában, pontsan tudja azt is, hogy ennél sokkal többet is képes kínálni az Inlernet® és használatával valóban képesek lehetünk értéket teremteni vásárlásainkkal, azaz vásárlásaink által többletbevételhez jutni.

Lássuk be, ez így elsőre eléggé egy antagonisztikus ellentétnek tűnik, de csak azoknak, akik nem szánnak arra egy fikarcnyi időt sem, hogy megértsék, miképpen tudjuk ezt Törzsvásárlóinknak biztosítani és miért állítjuk azt, hogy kizárólag csak Törzsvásárlóinkon múlik, hogy mikor és mekkora jövedelmet tudnak elérni a Rendszer© működése által.

Azonban, ha Inlernet® Törzsvásárlóként nem vásárolunk a Rendszerben© található Termékpartnereinknél, akkor az eredményt sem érdemes várni! Ez a képlet rém egyszerű, hiszen ha nem töltünk üzemanyagot az autónkba, akkor lehet az a világ legjobb és legdrágább sportkocsija is akár, akkor se fogjuk semmi hasznát venni, maximum csak akkor, ha leszakad az ég és beülünk, hogy ne ázzunk el.

No de, miképpen tudnánk a leggyorsabban és a legtöbbet keresni vásárlásaink által? 

Most nem arra gondolunk, hogy építsünk csapatot és ezáltal részesedjünk vásárlási forgalmaikból is. Ennél sokkal többről van szó, de ehhez vissza kell lépjünk egy kicsit a vásárási szokásainkhoz!

Az Inlernet® Termékpartnerei utólagos, azaz a vásárlásainkat követő visszatérítéseket biztosítanak Törzsvásárlóinknak. Piaci szegmesektől és szereplőktől függően, mindezt különböző mértékben kínálják a szolgáltatásaikat, vagy termékeiket igénybe vevő Törzsvásárlóinknak.

Jó ez nekünk? Igen, persze, hogy jó, hiszen a Rendszer© működésének köszönhetően ezeknek a vásárlási visszatérítéseknek az eredménye, több mint 60% is lehet, márpedig ennyiért érdemes megmozdulnunk.

Azonban ahhoz, hogy a Rendszeren© keresztülfolyó vásárlási volumen még nagyobb lehessen, van egy olyan piaci rés, amelyet nem használunk ki eléggé, pedig ezek által kiemelkedő forgalmakat tudnánk generálni.

Melyik ez a terület? Meg fogsz lepődni! A kedvezmények, akciók, árleszállítások és készletkisöprések területe.

Ahhoz, hogy igazán megértsd mire gondolunk, a BBC és a HVG által készített anyagon keresztül bemutatjuk neked, hogy miképpen működik egy-egy kereskedő, vagy multi akciómeghatározási stratégiája, azaz mi alapján csökkentik egy-egy termék árát és mi határozza meg, hogy mekkora a kedvezmény? 

Andy Webb nevű angol úriembernek van egy függősége. A 37 éves londoni férfi nem tud úgy elmenni egy szupermarket sorai közt, hogy ne ellenőrizné az árucsökkentett termékeket. Webb nem csak a kedvezményekre vadászik, hanem a sárga matricákat is keresi, melyek akkor kerülnek egy-egy élelmiszerre, amikor azoknak közel van a lejárati dátuma. 

Egyszer egy 30 fontos ételt csak 7,5 fontért vásárolt meg, az ételről készült fotót pedig büszkén mutogatta a blogjában. A sárga matricák utáni vágya érthető, pláne nekünk, akik szintén a kedvezményekre vadászunk, csak más sorrendben, azaz a vásárlásainkat követően.

A kedvezmények mindig és mindenhol változóak, hiszen van, hogy csak néhány forintot lehet spórolni, de van, hogy az eredeti árból 90% is lejön. A normális leárazásokkal szemben viszont nehéz megtudni, hogy hol, mikor és mit találhat meg a vásárló a legkedvezőbb áron. Ezért is jó az Inlernet®, ahol a vásárlásodat megelőzően azonnal tudod, hogy hol, mit és főleg mekkora visszatérítéssel tudsz megvásárolni.

Angliában a sárga matricákat, ugyanúgy nem reklámozzák, mint nálunk, de bármelyik üzletben és bármelyik napszakban megjelenhetnek. Néha több tucat terméket kínálnak olcsóbban, néha viszont a teljes árat kérik el a másnapi lejárat esetében is. Rengeteg online fórum született már arra, hogy a felhasználók megtalálják a legjobb lehetőségeket, néhány vásárló pedig már fejből tudja azt is, hogy hol és mikor keresse ezeket.

Az egyik londoni üzlet, az Asda szerint azok a friss élelmiszerek, amiket nem sikerült eladni, a lejárati dátum reggelén lesznek leárazva. A sütőipari termékek, pékáruk pedig csak később.

A Coop nálunk azt mondja, az árcsökkentések többségére kora délután kerül sor és két további árleszállítás is engedélyezett, amennyiben az ételt nem sikerül eladni. A Marks and Spencer is legfeljebb három alkalommal csökkent árat, míg a Morrisons és a Tesco a nap folyamán bármikor alkalmaz árleszállítást. De hogyan döntik el a szupermarketek, hogy hogyan címkéznek és mennyi kedvezményt adnak?

A válasz a kereslet és a kínálat.

Minden szupermarketben az a szisztéma, hogy a legújabb élelmiszer kerül a polc hátsó részére, a legrégebbiek pedig elől kapnak helyet. Egy dolgozó a szkennerrel vizsgálja át a vonalkódokat, hogy közeledik-e a termék lejárati napja. A szkenner általában két dolgot tud kideríteni: hány termék maradt raktáron, illetve milyen gyorsan kelnek el. Ha sok eladatlan készlet van, akkor a szkenner árcsökkentést javasol. Ez az oka annak, hogy a sárga matricák leginkább este tűnnek fel.

A Tesco minőségbiztosítási igazgatója, Tim Smith rámutatott arra, hogy ritka, amikor sok termék árát szállítják le. "Úgy gondoljuk, hogy azok az ételek, amelyeket biztonsággal meg lehet még enni, ne menjenek veszendőbe. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a megfelelő mennyiségű élelmiszert rendeljük meg üzleteinkbe.“ 

A szupermarketek mind azt mondják, hogy a hulladékcsökkentés prioritást élvez. Amennyiben a sárga matrica sem segít elmozdítani, azaz eladni az ételt, akkor sem feltétlenül kell kidobni: a legtöbb nyugati élelmiszerlánc jótékonysági szervezeteknek, illetve alapítványoknak adományozza a megmaradt termékeket. Ezen a területen itthon még van hova fejlődnünk sajnos.

Most, hogy már megértettük az akciók szisztémáját, érdemes visszakanyarodni hozzánk, hogy azt is megértsük, miért jó nekünk egy akció és miképpen tudunk ebből óriási haszonra szert tenni!

Gondolj csak bele! Egy Termékpartner mondjuk 10% visszatérítést kínál, miközben természetesen nála is vannak akciók, készletkisöprések, lejáró termékek, amelykre egyedi akciókat határoz meg és ezek mértéke akár a 90%-ig is elmehet.

Kezded kapizsgálni, hogy mire gondolunk?

Hiszen, ha Termékpartneri Referenseink kellően készítik fel Termékpartnereinket azok csatlakozásakor és folyamatosan tartják is velük a kapcsolatot, akkor megnyílik számunkra az a lehetőség, hogy Termékpartnereink az egyedi akcióikat is szintén az Inlernet Rendszerén© keresztül futtassák át.

Mit jelent ez pontosan?

  • Termékpartnereink a számukra biztosított online felületükre fel tudják tölteni az egyedi kedvezményeiket.
  • Az egyedi akcióikról tudják értesíteni ügyfélszolgálatunkat és így lehetőségük van az Inlernet® honlapjának „Akciós Termékpartnerek“ menüje alá is felkerülni, ahol egy felületen láthatóak az egyedi akciókat kínáló Termékpartnereink és akcióik.
  • Ugyanúgy felkerülnek közösségi média felületünkre is és ahogy nő a létszámuk, hírlevélben is ki tudjuk küldeni az akciókat.

Gondolj csak bele, mekkora felület ez egy kiskereskedőnek és egyetlen emailnek köszönhetően, hány emberhez jut el azonnal az akciójának híre, míg ezzel szemben kis üzletébe napi szinten hányan lépnek be és miképpen és mennyi idő alatt jut el nagyobb közösséghez az általa kínált lehetőség híre? Egy kereskedő célja nem más, mint hogy mielőbb megszabaduljon az akciós ártól. Számára mindegy, hogy előre elengedi a kedvezmény mértékét, vagy utólag fizeti ki Törzsvásárlóinknak, viszont az egyáltalán nem mindegy számára, hogy rajtamarad-e a termék és ki kell-e dobja, vagy értékesíteni tudja!

Ezt hívják igazi win-win helyzetnek, azaz, amely mindkét félnek előnyös.

Állj meg most egy pillanatra és inkább ülj le és úgy gondold végig, hogy ezzel a módszerrel mekkora forgalmat tudunk generálni Termékpartnereinknél és mekkora visszatérítési összegek kerülnek be a Rendszerbe© és azok által mekkora összegek kerülnek majd kifizetésre, hogy aztán újabb vásárlásra költhessük őket!

Az Inlernet Rendszer© igazi lehetőség mindkét fél számára, azonban ezt csak akkor tudjuk maximálisan kihasználni, ha mindkét oldalról, igazi, elkötelezett Partnereinkként élnek is a Rendszer© kínálta kiemelkedő lehetőségekkel!

Vásároljunk, ápoljuk a Termékpartneri kapcsolatokat, informáljuk őket lehetőségeikről és segítsük hozzá őket ahhoz, hogy az Inlernet® Törzsvásárlói legyenek a legjobb vásárlói! Ha ezt megtesszük, egyre jobb és nagyobb kedvezményeket érhetünk el és a Rendszer© működésének hála minden fél egyre nagyobb összegekkel indulhat a következő bevásárlókörútjára!

https://inlernet.blogstar.hu/./pages/inlernet/contents/blog/53893/pics/15285617905260567_800x600.jpg
Heti motiváció,Inlernet Worldwide
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?