Okos vásárló, okos alkalmazásai

Inlernet
2015.07.13.

Múlt heti témánkban – „Okos vásárló, okos telefonnal” – már körüljártuk, miért fontos, hogy naprakészek legyünk a mobil- és digitális technológia legújabb fejlesztéseivel kapcsolatosan. Mai blog bejegyzésünkben, azonban nézzük meg részletesen, hogy melyek azok az alkalmazások és eszközök, amelyek a legnagyobb segítségünkre lehetnek Inlernetes® üzletünk felépítésénél!

Kezdjük a legelején!

Ma már nyugodtan kijelenthetjük, hogy Magyarországon szinte mindenki használ már mobiltelefont, ugyanis a teljes lakosság 90%-a rendelkezik ilyen eszközzel. Azonban az okos telefont használók száma, annak ellenére is csak most éri el az 50%-ot, hogy mindhárom szolgáltató már kizárólag csak ilyen mobileszközökkel értékesíti előfizetéseit. Az okos telefont felhasználók aránya a korosztályt tekintve pedig erősen eldől a fiatal generáció irányába, ezzel is mutatva, hogy már Ők az igazi célcsoport – akik szinte ezekkel az eszközökkel nőnek fel – és sajnos azt is mutatja, hogy az idősebb generáció tagjai, nem hajlandóak kellő sebességgel lépést tartani ezzel a digitális trenddel. Pedig muszáj! Ma már az e-mailek 53%-át mobileszközökön nyitják meg honfitársaink és összességében heti 13 órát töltünk levelezéssel. A mobilkommunikáció elterjedésének sebessége pedig jóval nagyobb, mint a hagyományos interneté! Ez a jövő!

Írtuk már, aki nem lép, nem tanul, nem fejlődik, az egyszerűen lemarad, mert egyre újabb fejlesztések kerülnek piacra, azokhoz pedig szinte naponta érkeznek a frissítések. Itt az idő, hogy lépjünk, vegyük fel a mai világ kihívásaihoz a kesztyűt és ruházzunk be egy korszerű(!) és elég gyors okos telefonba, hiszen már az iPhonokhoz is könnyen és főleg igencsak kedvező árakon lehet hozzájutni!

No persze, mit sem érünk úgy a vadonatúj, éppen csak most kicsomagolt okos telefonunkkal, ha nem rendelkezünk hozzá mobilinternet előfizetéssel. Ugyanis ilyennel is lehet találkozni, nem is kevéssel. Mindig elámulunk azon, amikor olyan okostelefon felhasználóval hoz össze bennünket az élet, aki kizárólag csak telefonhívásra és SMS-ek küldésére használja ezeket a készülékeket. Persze, a szolgáltatók is úgy alakítják csomagajánlataikat, hogy már internet előfizetés nélküli csomag nem is létezik, de a régi előfizetők egy része, egyszerűen mégis elutasítja ezt. De miért? És ez itt a nagy kérdés.

„Nem akarom én, hogy még a telefonomra is érkezzenek az e-mailjeim. Én csak telefonálni használom a készüléket. Nincs Facebook regisztrációm és nem is lesz, mert elveim vannak, stb.” Persze lehetnek elveink és kifogásaink, csak éppen ez teljesen értelmetlen, ugyanis az Európai Unió szabályozási rendszerei miatt a szolgáltatóknak, mint például a Facebooknak, vagy a Google-nak is sokkal szigorúbb szabályokat kell betartaniuk ügyfeleikkel szemben, mint ezt az Egyesült Államokban teszik. Ezek a felületek és alkalmazások ma már olyan beállításokkal rendelkeznek, amelyek biztosítják adataink védelmét, láthatóságának beállításának lehetőségét.

Itt az idő megérteni, hogy a Facebook, egy kötelező felület egy üzletépítőnek, ugyanis hatalmas adatbázis platform, és amikor arról panaszkodsz, hogy telefonkönyvedben csak szüleid és párod telefonszámai találhatóak és nem tudsz kit felkeresni, akkor számodra egy valóságos kincsesbánya rejtőzik benne. Nem mellesleg pedig több Inlernetes® csoport létezik, akik megosztják egymással az információikat, megtalálod az Inlernet® hivatalos rajongói oldalát is, ahol napi szinten kapsz információkat és inspirációkat. Egy Facebook regisztráció nem azt jelenti, hogy mindenáron fel kell(!) töltened fényképeket, vagy élmény hegyeket megosztani magadról, és főleg nem azt jelenti, hogy éld ott az életedet és válj függővé, hanem azt, hogy kapcsolattartásod szintje megváltozik, gyorsabb lesz, reakciót is azonnal kapsz és hamarabb tudsz lépni, gyorsabban reagálni, előrejutni.

Az előnyöket nézd, ne a hátrányokat, mert ha bármelyik hadvezér is a hátrányokat nézte volna egy vár visszafoglalásakor, akkor most még mindig a török uralom alatt nyögnénk a rabigát…

A hátrányokat ismerd meg és kerüld el! Ennyi! A lehetőség csak rajtad múlik, elvégzed-e azokat a beállításokat, vagy már megint jönnek a kifogások és valljuk be, lusta vagy új ismereteket szerezni és megtanulni a használatukat. Ezek a közösségi felületek is folyamatosan fejlődnek és egyre több kényelmi funkciót tartalmaznak, hogy nemsokára már elegendő legyen egy felületet használnod. A Youtube-on pedig megszámlálhatatlan mennyiségű oktatóvideót találsz, a felületeket miképpen tudod használni, beállítani, illetve apróbb trükkökhöz, ismeretekhez.

Ilyenkor jön az a válasz, hogy: „Persze, de az adataimat elveszi és megfigyel minden szokásomat”. Igen, ez így van. De ez is csak akkor igaz, ha nem végzed el azokat a beállításokat, amelyek, mint már fentebb írtuk az Európai Unióban a rendelkezésedre állnak. Ezek az adatgyűjtések pedig az érdekünkben történnek és egyre jobban fejlődnek, sokkal pontosabbak lesznek. Hihetetlen energiát és pénzt ölnek ugyanis ezek a vállalatok az úgynevezett „Big Data” adatforgalomban található elemek felhasználására és ez mind azt a célt szolgálja, hogy egyre pontosabban ismerjék szokásaidat és ez által, egyre inkább csak olyan tartalmakat láss a felületeiden, amelyek valóban érdekesek számodra.

Ezért van az, hogy keresel egy piros cipőt és észreveszed, hogy azt követően egyre több ilyen hirdetést látsz az oldaladon. Egyre jobban megismernek ezek az algoritmusok alapján futtatott programok, amelyek tulajdonképpen ugyanazon az elven működnek, mint az újabb okostelefonok szövegbeviteli rendszerei, azaz, a szófordulataid alapján már előre írják neked azt, amire gondolsz, mert kiismerik szokásaidat. Amikor egy terméket keresel és egyre pontosabb találatokat kínál számodra, persze örülsz neki, hogy nem kell felesleges és számodra érdektelen bannereket, reklámokat nézegetned. De akkor mi is a bajod velük? Használd ki az előnyeit és kapcsold ki a hátrányait!

Rendben van. Rendelkezel már okostelefonnal, mert megértetted, hogy helyes használatával időt és energiát, nem mellékesen pedig pénzt takaríthatsz meg, hiszen nem szükséges kizárólag a saját adatmennyiségedet használnod, hanem bekapcsolhatod rajta a wifi elérést és onnantól kezdve ingyen lóghatsz a neten, vagy telefonálhatsz. Rengeteg alkalmazás, mint a Skype, Viber, Messenger, stb. segítségedre van ebben, nem mellékesen pedig, ha szeretnéd, láthatod is a másikat, ami lássuk be, sokkal személyesebb kommunikációt tesz lehetővé és azt is meg tudod oldani a Skype használatával, hogy konferenciahívásokat tartasz és egy időben beszélitek meg csapatod tagjaival az újabb információkat.

Az alkalmazások további széles tárháza áll rendelkezésedre a két platform óriás az iOS Apple Store-jában és az Android Google Play áruházában. Keresgélj benne! Mindenhol találsz tízezres nagyságrendben ingyenes alkalmazásokat, de a fizetős tartalmak is csak pár száz forintba kerülnek.

Azonban lehet bármilyen korszerű okos telefonod, vagy tableted és lehetnek hozzájuk szuper programjaid és applikációid is, ha egy valamire képtelen vagy. Mégpedig helyesen beosztani az idődet.

Rengeteg ember küszködik ezzel a problémával és képtelen a rendelkezésére álló időt sikeresen beosztani. Ezáltal azonban képtelen igazi sikereket elérni is. Érdemes megnézni egy-egy kimagasló cégvezető, tulajdonos, menedzser időbeosztását. Ne higgyük, hogy Ők annyira különlegesek, hogy nem szembesülnek hasonló problémákkal. Dehogynem, sőt, Ők szembesülnek csak igazán, de sikerült kezelniük, hiszen sok és ráadásul sokrétű feladatokat kell ellátniuk és megfelelő időmenedzsment nélkül elvesznének a teendőikben. Muszáj ugyanis, hogy összegezd feladataidat, ezeket különböző fontosságú csoportokba sorold, majd felállíts egy rangsort. Enélkül, nem fog sikerülni, akármennyire is lelkes és ügyes vagy. Ugyanis minél nagyobb csapatod lesz, annál bonyolultabbá válik koordinációjuk, és mint egy nagyvállalat vezetője, úgy kell gondolkodnod benne. És jobb, ha már az elején így teszel, és legalább vizualizálod is általa az elérni kívánt célt, közben pedig már megtanultad menet közben a hozzá alkalmas eszközök használatát is.

Időmenedzsment applikáció? Igen, ilyen is létezik. Persze, hogy töltsd le azonnal, hiszen sokaknál úszik el a nap és vesz kárba az idő, mert képtelenek rendszerezni feladataikat, menedzselni időbeosztásukat. Rengeteg remek program segít benne, hogy a leghatékonyabban tudd elvégezni a feladataidat. Nem mellékesen, ezeket a feladatokat meg tudod osztani csapatod tagjaival is és így sokkal gyorsabban és könnyebben tudjátok áttekinteni, ki hol tart, mivel nem boldogul, ki szorul segítségre, stb. Egy ilyen programban kommunikálni is tudtok egymással, kommentelni a feladatok mellé, ezzel is segíteni az információáramlást és a sikeres megvalósulást. Az egyik legjobb angol nyelvű program az Asana (www.asana.com) és ennek remek magyar megfelelője a JustDoo (www.justdoo.hu).

Ezek bármelyikének használatával sikerrel fogod venni a teendőid által támasztott napi akadályokat. Mindkét programnak van ingyenesen használható változata is, de ha egy évet kifizetsz a teljes szolgáltatásért, akkor három hónap ingyenes használatot kapsz és egy cég számára is csak 9000 Ft ennek éves díja, míg magánszemély esetében még kedvezőbb és szintén áll a három hónap ajándékszolgáltatás is. Hangsúlyozom azonban, hogy mindkettő ingyenesen is igénybe vehető és azok a szolgáltatáscsomagok is tökéletesek a pontos tervezéshez és végrehajtáshoz.

A legjobb eleme a már említett feladatmegosztás és a feladatokhoz köthető megjegyzések, kommentek lehetősége, tehát e-mailek erdejében elvesző információk helyett, egyetlen alkalmazás képes kezelni az összes faladatodat és az ahhoz köthető különböző személyektől származó eltérő információkat is. Meg fogod látni, hogy használata által kategóriákkal fog megugrani a hatékonyságod.

No de lépjünk tovább egy másik nagyon fontos ponthoz!

Nyílt prezentáció egy hotelban? Felejtsd már el, a 10 évvel ezelőtti poros MLM beidegződésedet! A mai kor sikeres üzletépítői már webinár termeket, online tréning- és meetingtermeket használnak. Ezek mindegyike különbözik néhány részletben, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassa a felhasználóinak.

Valóban sikeres szeretnél lenni? Nem érsz rá találkozni leendő ügyfeleiddel, vagy netán vidéken laknak csapatod tagjai, vagy azok partnerei? Semmi gond, megállsz egy parkolóban az autópálya szélén, beülsz egy kávéházba, ülsz a hotelszobádban, vagy a nappalidban és egyszerűen csak felkapcsolódsz a világhálóra és belépsz az online előadóterembe. Meg tudsz osztani anyagokat, bemutatni prezentációkat, dokumentumokat. Ezeket előre át is küldheted a résztvevőknek, kérdéseket tudsz feltenni és kérdőívet is készíthetsz számukra.

Nem tetszik, mert nem látnak téged? Ez ma már szintén nem probléma, miután a webkamerát bekapcsolva, a prezentációd mellé a képet is közvetíteni fogja, sőt azt is megoldhatod, hogy minden résztvevőt láthass. Tudnak írásban és szóban is kérdezni és tudsz válaszolni is, fel tudod venni a prezentációidat és utána meg tudod osztani másokkal, elküldeni azoknak a csapattagjaidnak, akik nem voltak jelen, vagy éppen ők fogják továbbküldeni a leendő Törzsvásárlóiknak. Költség és főleg időmegtakarításban igazán hatékony, mert gondolj bele, mennyi időt és pénzt spórolsz meg azzal, hogy nem kell állandóan ide, s oda utaznod, megbeszélésről, megbeszélésre járnod.

Ezeknek a programoknak területén is van választási lehetőséged, de a legjobbak a GoToMeeting (www.gotowebinar.com), a Webex (www.webex.com), a vConferenceOnline (www.vconferenceonline.com). Általában mindegyiknél megtalálhatóak a meeting, a tréning és a számunkra fontosabb webinár termek is. Mindegyik funkciója picit más, hiszen maguk ezek az alkalmak is mást takarnak és ezekhez képest kerültek kifejlesztésre. Mindegyiknél található ingyenes próbaidőszak is, így érdemes élni ezekkel a lehetőségekkel, és megtalálni a számunkra legszimpatikusabb szolgáltatót, bár igazán nagy különbségeket nem fogsz találni közöttük. Egyetlen magyar nyelven elérhető alkalmazást találtunk, amely kéthetes ingyenes kipróbálás lehetőségét biztosít a felhasználóknak. Infotéka (www.webinariumok.hu).

A lényeg, hogy merd ezeket használni. Hiszen mindenkinek drága az ideje és sokkal hamarabb boldogulsz, ha ezt a tényt figyelembe veszed, és azt látják, már az első pillanattól az ő érdekeiket tekinted szem előtt, nem rabolod idejüket, hatékony és magabiztos vagy, és nem mellékesen naprakész, hiszen a kor legújabb vívmányait ismered és tudod is használni.

Az Inlernet® üzlete a másolódásról, annak gyorsaságáról és a pontos információátadásról, a csapat együttműködéséről is szól a vásárlások mellett. Legyél profi! Ez sokkal jobb választás, mint a műkedvelőé, mert az sosem hiteles és előbb, vagy utóbb a lelkesedését is elveszíti, de legalább is, ezt sokkal könnyebben teszi meg. A profira pedig az a jellemző, hogy a dolgát akkor is elvégzi, amikor nincs kedve hozzá, az eredménye pedig mindig megszületik a befektetett energiának!

Jó fejlődést és vásárlást kívánunk!

Okos vásárló, okos telefonnal

Inlernet
2015.07.07.

Az Inlernet® Napon már tartottunk előadást ebben a témakörben, „Te is okos vagy, vagy csak a telefonod?” címmel. Mindez már akkor is azért tettük, hogy megmutassuk partnereinknek, hogy a jövő merrefelé vezet.

Rengetegen használunk mobiltelefont. Pontosabban, Magyarország lakosságának 92%-a használ már mobil eszközt a kommunikációjához. Azonban az okostelefonok aránya is már meghaladta a 42%-ot és ez a szám hónapról hónapra emelkedik, ami azt jelenti, hogy az esztendő végére a mobilhasználók, több mint 50%-a, már okostelefonon fog kommunikálni.

De miért is fontos ez számunkra? Pontosan amiatt, amit az előadáson is mondtunk. „Aki nem halad, az lemarad!” Nem azt a világot éljük, amikor nyugodtan ülhetünk a kanapé kényelmében és nézhetjük a televízióban a kedvenc sorozatunkat, mert közben egyre nagyobb sebességgel száguld el mellettünk a Világ és főleg a lehetőségek. Ma már nem az a kérdés, hogy lesz-e okostelefonod, csupán csak az, hogy mikor? Észre kell venned, hogy ez egy ugyanolyan forradalom, mint amikor a számítógépek kezdtek el terjedni. Csak akkor a tempó még jóval lassabb volt. Emlékszel még az Osztrák határon átcsempészett Atari és Commodor 64 számítógépekre? Mekkora dolog volt, egy ilyen gazdájának lenni? Bár ez akkor még a jétékokon kívül keveseket izgatott fel, de akkor kezdődött az igazi digitális forradalom, csak még a „spájzban”… Aztán 2007. január 9-én az Apple egy „atombombát” hajított a mobilpiacra és felborult a mobilkommunikációs világrend. Mindenki egy iPhone-ra vágyott – az 500 dolláros ára ellenére is – és százak, ezrek voltak képesek napokat sátorozni az utcán, hogy övék lehessen a legelső készülékek egyike. És ez a „láz”, ez a márkafüggőség a mai napig tart, még akkor is, ha az Androidos készülékek piaca nagyobb mint az iOS programot futtató Apple termékeké.

Aztán pár esztendő csupán és 2010. január 27-én az iPad-del egy újabb bombát robbantott az  Apple. Az első hónapban egymillió darabot adtak el belőle, 2011. januárra pedig elérték a 15 milliós eladási számot. Nem mellesleg elkészítették az A/4-es borítékban is elférő MacBook Air-t, a Világ akkori legvékonyabb és legkönnyebb notebookját. És a piac újra felbolydult.

A tempó egyre gyorsabb lett, a fejlesztések is egyre gyorsabban születtek és ezzel tulajdonképpen mind mi, a fogyasztók jártunk jól, hiszen a vásárlókért folytatott versenyben, újabb és újabb startup vállalkozások születtek, amelyek mind a két rivális eszközeire – Apple vs. iOS – kezdték el fejleszteni azokat az applikációkat, amelyek mind-mind nagyban képesek megkönnyíteni életünket és munkánkat.

És itt következik a lényeg!

A gyártók pontosan tudják, a célcsoport a fiatalok generációja, akik egyre gyorsabban képesek életükbe integrálni ezeket az eszközöket és alkalmazásokat. Lássuk be, sokkal jobban és gyorsabban is használják őket. Teljesen különböznek a felhasználói szokások is. A fiatal generáció legkevésbé használja okostelefonját telefonálásra. Inkább a chat, a zeneletöltés és hallgatás, a fotó- és videókamera használata, az online rádió és televízió hallgatás, nézés és persze a filmletöltések, játékok, ebook, az utazások órái alatt és természetesen a közösségi oldalakon történő szörfölés.

Ma már nincs szükségünk külön GPS-re sem, hiszen ezernyi alkalmazás segít bennünket az eligazodásban, a pontos helymeghatározásban, a közekedési dugók kikerülésében. De említhetnék a közösségi személyfuvarozást, vagy a közösségi szállásközvetítést – bed skipping – is.

Látnunk kell, a világ átalakul és ahogy egy telefon sem úgy néz ki, mint nézett ki 20 évvel ezelőtt, úgy a híreket sem a televíziótól és az újságoktól, vagy a rádiótól várjuk, hiszen a közösségi oldalakon a userek, pillanatok alatt megosztják a híreket, képeket, sőt az eseményről készült videókat is. A hírgyártás, pedig csak lohol a felhasználók nyomában és próbál a második leggyorsabb felületnek megmaradni, de a háborút már elveszítette.

Ezért kell felébredni, tanulni, fejlődni és lépést tartani! Különben menthetetlenül lemaradsz!

Az Inlernet® időben felismerte, hogy a digitális-, és mobilforradalom milyen elsöprő erővel köszönt ránk és folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően megteremtette azt az online hátteret, ami által verhetetlen a saját piacán.

  • Mutass még egy olyan egyedi és kreatív honlapot, mint az Inlernet® új weboldala!
  • Mutass egy olyan oldalt, ahol minden egyes ügyfél teljesen egyedivé tudja varázsolni pár kattintással a nyitóoldalát és azzal tudja meghívni jövőbeli partnereit, üzlettársait!
  • Mutass egy olyan oldalt, ahol a menüpontok – csempék – egyedileg alakíthatóak, cserélhetőek, betölthetőek, összeilleszthetőek, vagy akár törölhetőek is, ahol egy egyedi látványvilág is a szemünk elé tárul.

Nem fogsz tudni mutatni. Most még nem! Később talán, de mi továbbra sem álunk meg a fejlesztésekben, hogy a legjobbat nyújthassuk számodra. Éppen emiatt készült el a mobil applikáció is és a következő szoftverfrissítéskor már elérhetővé válik annak újabb generációja, amikor már közvetlenül az Inlernet® számládról tudsz vásárolni! Legyél tisztában vele és légy büszke rá, hogy ebben a pillanatban nem találsz ilyen eszközt a piacon! Egy olyan eszköz, ami költségkímélő a felhasználóinak, ahol nincsen a Termékpartnereknek jutalékkötelezettsége, mint egy POS terminál használatakor. Olyan előnyöket tudsz felsorolni egy-egy tárgyalás során, amelyek rövid idő alatt képesek sikereid kapujába röpíteni. Csak használnod kell őket és élned ezekkel a lehetőségekkel!

Ezért mondjuk, legyél te is okos és a telefonod is! Könnyítsd meg az életedet és a munkádat! Nem azt mondjuk, hogy legyél Facebook függő, mint annyian, akik lehet leszoktak a televízióban a sorozatok nézéséről – végre –, azonban helyette a Facebook közösségi oldalán élik életüket. A közösségi oldalak használata szintén fontos és elengedhetetlen, de kizárólag mértékkel. Mint tudjuk az életben, ez sok minden mással is így van. Azonban olyan applikációkat találhatsz munkád megkönnyítése érdekében, amelyek ráadásul térítés nélkül tölthetsz le és használhatsz. Ma már sok fiatal a mobiltelefonjáról tartja előadását, felhőben tárolja adatait és a prezentációit is. Nem cipel magával notebookot, már a tablet korszaka is leáldozóban van, hanem egy phablet, vagy nagyobb kijelzős smartphone lapul a zsebében és az egyben az irodája is.

A lényeg, hogy merd ezeket használni. Hiszen mindenkinek drága az ideje és sokkal hamarabb boldogulsz, ha ezt a tényt figyelembe veszed és azt látják, már az első pillanattól az  ő érdekeiket tekinted szem előtt, nem rabolod idejüket, hatékony és magabiztos vagy és nem mellékesen naprakész, hiszen a kor legújabb vívmányait ismered és tudod is használni. Ez az üzlet a másolódásról, annak gyorsaságáról és a pontos információátadásról, a csapat együttműködéséről is szól a vásárlások mellett. Legyél profi! Ez mindig jobb választás, mint a műkedvelő, mert az sosem hiteles és előbb, vagy utóbb a lelkesedését is elveszíti, de legalább is, ezt sokkal könnyebben teszi meg. A profira pedig az a jellemző, hogy a dolgát akkor is elvégzi, amikor nincs kedve hozzá.

Fektess be most energiát, hogy egy éven belül elérd azt, amiről idáig csak álmodoztál! Nem viccelünk, csak rajtad múlik, mikor indulsz  el, mennyit tanulsz és mennyi energiát fektetsz be, sikereid érdekében és mikor szeretnél „szüretelni”. Ezek a saját döntéseid, mi pedig támogatunk az úton, bármilyen tervet is állíts fel az indulás pillanatában.

Csak, hogy lásd merre halad a digitális mobil lét és érezd, hogy miért mondjuk, hogy ébredj fel, tanulj és tarts lépést. Íme, egy adat, még 5 évvel ezelőttről:

2010 októberében 1125 vonalkód leolvasását és a kapott adatok elemzését végezték el egy kutatás során, továbbá 1086 okostelefont használó vásárlót kérdeztek meg vásárlásaik során szerzett tapasztalataikról, felhasználói szokásaikról.

A legfontosabb eredmények:

  • a vásárlók 50 %-a állította azt, hogy pontos termékképre és leírásra van szüksége ahhoz, hogy megbízzon egy adott termékben
  • a vásárlók 34 %-a nem vásárolta meg a terméket, ha nem pontos információt kapott az alkalmazástól a termékre vonatkozóan
  • a vásárlók 37 %-a nem fogja többször használni az alkalmazást, ha az nem adott vissza információt, vagy nem megbízható információt adott vissza

A szolgáltatók által fejlesztett, telefonra letölthető alkalmazások akkoriban – csupán 5, azaz öt évvel ezelőtt! – csupán 9 %-ban adtak vissza korrekt termékképet és termékleírást, 75 %-ban egyáltalán nem tudtak információt adni. Azonban mára ez az adatsor merőben más képet mutat, mert a kereskedők felismerték a trendeket, gyorsan váltottak, mert belátták, az okostelefonok által, ott az üzletben azonnali válaszokat tudunk kapni egy-egy adott termékről, villámgyorsan tudjuk összehasonlítani a konkurencia áraival a keresett terméket, sőt, erre specializálódott applikációknak köszönhetően, azonnal leellenőrizhetjük a vásárlói visszajelzéseket is. Mindezt pedig nem csak a termékről, hanem az adott kereskedőről is.

Így, és ilyen gyorsan változik és fejlődik a modern digitális világ. Mi az Inlernetnél®, szeretjük a kihívásokat és szeretjük megtalálni a legjobb megoldást mind Törzsvásárlóink, mind Termékpartnereink számára egyaránt.

Légy okos és válts sebességet a valóságban és a digitális világban is!

Egy születésnap margójára

Inlernet
2015.07.03.

Két év, 24 hónap, vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy 730 nap. Azonban folytatni is tudjuk a sort, hogy 17 520 óra, illetve mondhatjuk azt is, hogy 1 051 200 perc. Tovább már nem számolnánk, mert az egymillió feletti szám is bőségesen elegendő ahhoz, hogy még jobban érzékeltessük, mennyi idő is telt el és mennyi minden történt az Inlernet® Worldwide AG megszületése és elindulása óta.

Két év. Körülbelül ennyi idő telik el, míg egy gyermek is elindul, mikor már az első szavakat is elkezdi használni. Egy szülő számára ez az egyik legizgalmasabb időszak és ebben hasonlít egy cég születéséhez és első lépéseihez is. Ilyenkor sokkal nagyobb figyelem irányul rájuk, sokkal többen és többet foglalkoznak vele, próbálják megjövendölni, milyen életútja lesz az új jövevénynek.

Egy vállalkozás életében is ez az egyik legszebb, kihívásokkal teli hónapok és napok sora, hiszen nagyban határozza meg a cég jövőjét, ez alatt az időszak alatt alapozzuk meg üzletünk stabil alapját, fektetjük le az irányvonalakat és vezetünk be új, és még újabb innovációkat. Ez az Inlernetnél sem történt másképp.

Vállalatunk tulajdonosainak és vezetőinek egyik elsődleges célja az volt, hogy segítő kezet nyújtson egy korábban bajba került cég – a ScienNet – ügyfeleinek és az iparág sikertörténetének zászlóját újra felemelje valaki és tovább vigye a sikerhez vezető úton. Így az Inlernet® felvásárolta a cég szerződéses kapcsolatait (Törzsvásárlók, Termékpartnerek szerződéseit) és annak teljes know-how-ját. Nem volt egyszerű időszak, de a régi Törzsvásárlók így esélyt kaptak, hogy le tudják vásárolni a rendszerben lévő vásárlási utalvány foglalóikat, akár újra dolgozhassanak és sikeresek legyenek az Inlernet-Rendszernek© köszönhetően.

Az Inlernet® Wordwide AG azonban egy teljesen más cég!

Tele innovációval, kreativitással, hiszen a két esztendőt azzal töltötte, hogy az egykori rendszert továbbfejlessze, a kor legújabb kihívásainak, elvárásainak és technikai megoldásainak is megfeleltesse. Ötven lényeges pontban javította fel a szisztémát és ezzel megvalósította azt az egyedi törzsvásárlói rendszert, amely saját területének piacvezetőjévé emelte. Nincs jelenleg olyan vállalkozás a piacon, amelyik ilyen előnyöket és lehetőségeket kínálna ügyfeleinek, bármelyik oldalt – Termékpartner, Törzsvásárló – is képviseljék. A 730 nap mindegyike azzal telt, hogy a lehető legjobb rendszert fejlesszük ki partnereink számára, hogy a jövőben mindenki nyugodtan, biztonságos jövőképpel legyen képes felépíteni a saját üzletét és megteremteni a mindannyiunk által kitűzött célt, a maximális és hosszú távú anyagi biztonságot.

Az út minden egyes szakasza nem volt éppen könnyű, de feladatunkat, azaz a célt, hogy a piacon fellelhető legjobb választás lehetőségét kínáljuk a hozzánk csatlakozóknak, sohasem veszítettük szem elől. Elsődleges számunkra, hogy a régmúltban valamilyen cégben, vállalkozásban csalódott embereknek bebizonyítsuk, igenis van új a Nap alatt, létezik még bizalom, tisztességes üzleti lehetőség és olyan vállalkozás, amely valóban másodperc alapon és maradéktalanul teljesít ügyfelei felé.

Egyet megígérhetünk, a jövőben is mindig ez a cél fog bennünket vezérelni, mert ugyanazt valljuk, mint az elhíresült reklámszlogen mondta: „Mert nekünk bizonyíték kell, nem pedig ígéret!” Azt hisszük, ennél pontosabban mi sem tudnánk megfogalmazni üzleti filozófiánk lényegét.

A legnagyobb öröm számunkra, amikor az Inlernet Napokon látjuk a színpadra mosolyogva és büszkén fellépő Törzsvásárlóinkat, hogy átvehessék munkájuk megérdemelt elismeréseit. Mert az Inlernetnél® minden befektetett energia hatványozottan térül meg, minden siker busásan jutalmazza tulajdonosát, minden egyes személynek nyújtott tájékoztatás és segítség komoly eredményhez vezet. Itt a kemény munkának a jutalma is kézzel fogható, hiszen olyan luxusutazásokon vehetnek részt az arra minősültek, amelyek a legtöbb ember számára, valóban csak álmok maradnak. Mert szükségesnek tartjuk, hogy támogassuk, motiváljuk minden egyes ügyfelünket, hogy a saját szemükkel fedezhessék fel a világ szépségeit, rejtett titkait, ismerjenek meg más kultúrákat és tanuljanak belőlük, hogy ezek által feltöltődve vezethessék saját csapatuk tagjait is, személyes sikereik felé. Az Inlernet® ugyanis az a vállalat, ahol az álmok igenis valóra válthatóak és kizárólag csak rajtunk múlik saját sikerünk. Csak tervezd meg, mit szeretnél elérni és a támogatást – a célhoz vezető úton – megkapod tőlünk! Természetesen, ehhez várjuk javaslataidat is, hiszen ez a Rendszer© a közösség erejére, a közösségi élményre és a közös innovációra épül, ahol az eredmények szüretelésénél is együtt örülünk egymás sikereinek. Mi már két évvel ezelőtt felismertük azt, hogy együtt, összefogással minden könnyebb, hamarabb elérhető és a siker íze is édesebb, ha másokkal megoszthatjuk azt.

Rengeteg plusz lehetőséget biztosítunk sikeres munkádhoz. Iroda támogatás, autóreklám, amelyért nem mellékesen plusz bónuszjogok is járnak, bárki számára letölthető anyagok, kisfilmek, prezentációk és természetesen rendszeres képzések.

Még többet szeretnél elérni? Ez sem jelenthet gondot, hiszen a Termékpartneri Referens státusz valóban jóval többet jelent. Részesülhetsz a Termékpartnereknél lebonyolított vásárlások forgalmából is. Ez aztán az igazi passzív jövedelem! Nincs más dolgunk, mint összekötni a feleket, azaz a Törzsvásárlókat, akik különben is vásárolnak nap, mint nap és a Termékpartnereket, akik pedig rendszeresen nyújtanak kedvezményeket, csak ennek eredményessége messze nem hozza azt az eredményt, amit az Inlernet-Rendszer© használatával együtt tudnak elérni. Ez az igazi Törzsvásárlói Közösség, amely a kölcsönös előnyökre épül, és mindezt úgy teszi, hogy az ügyfeleinek nincsenek anyagi kötelezettségei, belépési díja, stb.

Döntsd el! Sikeres és független akarsz-e lenni, aki maga osztja be idejét és az eredményt is maga aratja le, azaz rövid időn belül képes megteremteni a hosszú távú anyagi biztonságát? Vagy olyan, aki alacsony havi fixért, jutalom és sokszor megbecsülés nélkül dolgozik, aki az utasítások és vezetők árgus szeme, irányítása és folyamatos elvárások mellett, illetve állandó nyomás alatt jár be a munkahelyére? Ennek a választásnak a lehetősége is rád vár. Mi egyben tudunk segíteni. Végigmenni veled azon az úton, amelyik az első ajánlatra vonatkozik és sikerre vinni célod. Mert mi a sikerre esküdtünk fel és arra, hogy minél több emberrel osszuk meg ezt az egyedülálló lehetőséget, hogy egyre több mosolygós arcot láthassunk az utcákon, hogy a gondoktól mély barázdák kisimuljanak és a stressz már csak rossz emlék maradjon, amely azonban mindig figyelmeztet bennünket arra, ha rossz úton járunk.

Az Inlernet® elindult a harmadik születésnapjához vezető úton és rengeteg újdonságot tartogat számodra ebben az évben is. Húztunk egy vastag vonalat és még jobban beizzítjuk a rakétákat. Aktivizáljuk Termékpartnereinket, közös akciók, egyedi kedvezmények, új és rendszeres képzések, vezetői meet-upok, új, egyedi honlap, továbbfejlesztett applikáció vannak többek között a tarsolyunkban, hogy minél többen élhessék át a siker ízét, érezzék meg, hogy mennyivel boldogabb az a pillanat, amikor már nem csak a saját sikered lebeg szemed előtt és látod valóra válni, hanem csapatod egyre több tagjánál is.

Köszönjük minden partnerünknek, hogy mellettünk álltak a két esztendő során és kívánjuk, hogy így együtt, már egy sokkal magasabb karrierszinten ünnepelhessük az Inlernet® harmadik születésnapját!

Inlernet Nap összefoglaló 2015.06.27.

Inlernet
2015.07.01.

Kedves Törzsvásárlónk! Kattintson az alábbi képre és tekintse meg a 2015.06.27-én megtartott Inlernet® Nap összefoglalóját!

Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja vásárlásai során, kívánunk Önnek és kedves családjának sok örömteli vásárlást és értékteremtést! Inlernet® Worldwide törzsvásárlói ügyfélszolgálat

A következő Inlernet® Nap

Inlernet
2015.06.28.

Inlernet® Nap

Az Inlernet-Rendszer© részletes bemutatása Időpont: 2015. július 25., 9:45-17:00 Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.; I. emelet Jelentkezési határidő 2015.07.22. 23:59 Jelentkezés a Webirodában!

A keményen dolgozó kisember meséje

Inlernet
2015.06.23.

Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy keményen dolgozó kisember. Jánosnak hívták és az ország fővárosától nem messze élt egy kis településen. Ugyan városnak hívták a települést, de azért mindenki tudta jól, hogy mégis csak egy nagy falu az, ahol mindenki ismer mindenkit, ugyanis ez egy igazi városban nem fordulna elő. Persze itt is voltak gyüttmentek – ahogy arrafelé hívták őket -, de lassan azokat is megismerte és befogadta az egész település.

János boldogan éldegélt feleségével és két gyermekével, s bár nem hogy kettő, de még egy kis bors ökröcskéjük sem volt, annyira nem volt sok pénzük. Azért a ház udvarában csak állt egy régi Opel Corsa, amely már vagy 15 éve rendesen szolgálta gazdáját, így Jánosunknak, egyéb gondja is nagyobb volt annál, mint hogy mit csinálna, ha még lenne két kis ökre is. Mondogatta is rendre: „Az Opel, az sose kop el.” De aztán néhanapján mégis csak elkopott benne ez-az, így Jánosunk homloka felett ilyenkor azért fekete fellegek gomolyogtak a váratlan kiadásoktól.

Persze János is szívesen ült volna a falu Döbrögijének hófehér zenevagonjába – ahogy Ő hívta a fehér 7-es BMW-t, mert állandóan nyitott ablakoknál bömböltette belőle az új trafikos a Kis Grófó muzsikáját -, de akkorát azért még ő sem tudott álmodni.

János keményen dolgozott nap, mint nap, hogy családjának meglegyen a betevő falatja és bár próbált megélni abból az összegből, amely egy politikus szerint elegendő a megélhetésre, csak hát János is gondolta néha, hogy azért a harmincszorosa – amennyit politikusunk keres havonta – mégis csak elegendőbb lenne az ő számára is.

János azonban nem aggódott a világ gondjain és hogy mit okoskodnak ott fenn az urak, hiszen ők mégis csak tanult emberek lennének elvileg és inkább végezte tisztességgel a dolgát. János azt sem igen érzékelte, hogy a hétvége pihenőnap lenne és ráadásul a túlóráit sem igazán fizették ki számára, de egyetértettek az asszonnyal abban, hogy örüljenek, hogy van munkájuk, van fedél a fejük felett és ennivaló is kerül az asztalra. Amíg békesség, boldogság és egészség van, addig pedig nagy baj nem is lehet. Szóval, szépen éldegéltek és hála a banknak és a szocpolnak, még kis házikót is sikerült hitelre venniük, hogy tisztességgel elférjenek a gyerekek is, ha már nagyobbacskák lesznek.

Így teltek az évek, cseperedtek a gyerekek, Jánosék pedig már odáig jutottak, hogy talán majd jövőre eljuthatnak végre a Balatonhoz is, hogy végre életében először nyaralhasson a család egy kicsit.

Azonban hirtelen beütött a ménykű és a csendes életük, egy pillanat alatt borult fel. Jánoséknak is felszalad a törlesztőrészlete a válságnak, és a „korrekt” bankoknak köszönhetően. A várva várt forintosítással és elszámolással kapcsolatos értesítőből is csak az derült ki, hogy nem hogy nem csökkent 30-35%-al a törlesztő részletük, hanem több van hátra a tartozásból, mint amit felvettek a kezdetekkor, hiszen idáig, éveken át, kizárólag csak a kamatokat fizették tisztességgel. Ahogy mondani szokták, a baj pedig nem jár egyedül és elbocsátások kezdődtek az asszony munkahelyén is és ráadásul még a tisztességes járandóságot sem fizették ki az alkalmazottaknak, így fel is út, le is út mehetett mindenki a dógára, mert a tulajdonos szépen becsődöltette a cégét, hogy ne kelljen kifizetnie a dolgozóit.

Az asszonyt megviselte nagyon a dolog, szívére vette a helyzetet és János hiába vigasztalta, hogy nem ő dolgozott rosszul, hanem a tulajdonos volt tisztességtelen, de ez csak nem vigasztalta meg a párját. Próbáltak munkát is találni, de még közmunka sem akadt a környéken. Szó szerint belebetegedett és a kis családi áldás, hogy „addig jó, amíg egészség van”, egy pillanat alatt odalett. Csak jöttek a váratlan kiadások és Jánosék kis megtakarítása – amelyet a balatoni nyaralásra gyűjtögettek –, gyorsan átvándorolt az orvosok köpenyzsebébe.

Hej, nekikeseredett János, hogy miért veri őt így a Jóisten, amikor egész életükben tisztességesen és keményen dolgoztak mindketten. Míg az asszonyt a kórházban ápolták János ellátta gyermekeit, majd lassan ő is nyugovóra tért és megpróbált elaludni, de nem sikerült neki. Csak forgolódott a dunyhája alatt, de csak nem jött álom a szemére. Hiányzott neki is és a gyerekeknek is az asszony kiesett  keresete. A kiadások meg csak nőttek. Hát hogy lesz ebből kilábalás? Addig forgolódott szegény János és számolta a szoba sarkait, meg a bárányokat, míg végre a fáradtságtól kimerülten mély álomba nem szenderült. És lássatok csudát, álmodni kezdett…

János egy hatalmas hajón találta magát, amelyik a végtelen óceánon szelte a habokat, egy ismeretlen földrész felé, amelyet még sohasem látott. De hát hogy is láthatott volna, amikor még ekkora hajót sem gondolta, hogy lehetséges megépíteni. Ahogy a hajó beérkezett a kikötőbe és átbújt az óriási híd alatt, János felfigyelt egy furcsa, vitorlákat formázó épületre és valahogy ismerősnek is tűnt neki. Mormogott egyet a bajusza alatt, mert tudta, ezt az épületet már látta a tévében, de akkor sem jött rá, hogy melyik sorozatban, vagy filmben lehetett benne. Törte, törte a fejét, de aztán újra mély álomba szenderült.

Mikor újra megjelentek az álomképek, János már egy hatalmas, végeláthatatlan mezőn állt, ahol egy kenguru ugrált éppen és elmosolyodott, mert már tudta, Krokodil Dundee hazájában jár éppen és az Operaház lehetett akkor az az épület, a kikötő mellett. De valami furát vett észre. A kengurunak más erszénye volt, olyan, mint egy bevásárlókosár és azzal ugrált a mezőn. No még ilyen furát sosem láttam, gondolta és közelebb lépett, hogy jobban megszemlélje ezt a fura szerzetet, de a legnagyobb meglepetés akkor érte, mert a kenguru villámsebesen odaugrott hozzá és a fülébe súgott valamit. János elmosolyodott és szinte azonnal, mély álomba is szenderült megint. Napok óta nem aludt ilyen mélyen és nyugodtan.

Reggel, amikor felébredt, gyorsan körültekintett, hogy hol van, de aztán nyugodtan konstatálta, hogy a saját jó meleg ágyában ébredt és nem került valami idegen országba. Azonban a kenguru és amit mondott, nem hagyta nyugodni és míg a gyerekek az iskolába mentek, leült a gyerek leharcolt számítógépe elé és addig keresgélt, míg rá nem akadt a kengurura, akiről így megtudta, hogy igazából InlerGuru a neve. Csak nézett nagyot János, hogy a valóságban is létezik ilyen szerzet, aztán csak falta a betűket a weboldalon. Nem volt diplomás ember, de a könyveket bújni és a számok birodalmában elmerülni mindig is szeretett. Végigolvasott mindent, majd újra és újra nekiállt, hogy biztos megértsen minden apró részletet, majd a videókat is végignézte és egyszer csak azon kapta magát, hogy mosolyog. Most jött rá, hogy dehogy is hagyta Őt magára a Jóisten, sőt mutatott neki egy lehetőséget.

János felvillanyozódott az olvasottaktól és tervekkel, no és lelkesedéssel teli rohant feleségéhez. Szerencsére az asszonynál csak az ijedtség volt a nagy, de az orvos azért mondta: „Jobb félni, mint megijedni János!", így meg is ígérte, hogy még jobban fog rá vigyázni ezentúl. Már hazafelé elmesélte az asszonynak, hogy mit álmodott és aztán magyarázkodhatott is rendesen neki, mert felesége megkérdezte tőle, hogy „János, mit ittál Te az éjjel, hogy így csillog a szemed és csak úgy folyik belőled a szó, míg az elmúlt harminc évben a töredékét sem hallottam tőled?”

János azonban csak mosolygott és csillogó szemekkel mesélte el újra álmát az InlerGuruval. Jánosunk már fel is építette a haditervet és elhatározta, hogy egy életük, egy haláluk, ha ez a Guru, már ilyen lehetőséget mutatott nekik, akkor azzal csak élniük kellene és fognak is.

János az Inlernet® regisztrációt követően gyorsan plajbászt és irkalapot kerített, majd az asszony folyamatos figyelme mellett felvázolta nagy tervét. „No, idefigyelj rózsám!”, kezdte. Nem maradt másunk, mint a fizetésem és a kiadásaink, így ha azt szeretnénk, hogy megmaradjon a fejünk felett a tető és ne a csillagos ég alatt hajtsuk álomra fejünket, és a gyermekeink pedig tanultabbak lehessenek, mint mi, akkor itt az idő a változtatásra.

Most is vásárolunk, csak össze-vissza, ahová éppen betérünk, vagy ahol megszoktuk, a nagy bevásárlásoknál meg mentünk a multikhoz vasárnaponként, már amíg lehetett. Idáig is elköltöttük ugyanazt a havi összeget, csak éppen egy fillért sem kaptunk vissza belőle. Azonban ha az Inlernet® Termékpartnereinél vásárolunk, akkor visszatérítésben részesülünk és a 10%-os visszatérítés a későbbiekben 66%-os engedményt fog jelenteni! Látta ám az asszony csudálkozását, így folytatta tovább. Mától, kizárólag csak Inlernet® Termékpartnereknél fogunk vásárolni és ezzel hosszú távon komoly bevételekre fogunk szert tenni. Azonban elfelejtjük a multikat, mert egyrészről kicsi százalékot biztosítanak a Törzsvásárlóknak, másrészről támogassuk inkább a környék vállalkozóit, mert azoknak sem könnyű az életük. Átnézték a termékpartner-keresőben, hogy hány Partner is található a közelükben, majd tovább számolt János. Nekünk azonban gyorsan is szükségünk van plusz bevételre, így amíg nem találunk neked munkát, van egy ötletem. Van az Inlernetnek® most egy akciója, hogy bármelyik Törzsvásárlója aktivizálhat egy inaktív Termékpartnert és ha ez sikerül, akkor 2500 Forintot írnak jóvá az Inlernet® számláján. Ez már az asszonynak is tetszett, hiszen idejéből kitelt, hogy meglátogassa a Partnereket és felvegye velük a kapcsolatot. Az első hónapban 20 Termékpartnert sikerült aktivizálniuk, így 50 000 forinttal máris növekedett a bevételük. Örültek is mint Marci Hevesen, no de közben tovább okoskodtak. Ha a Termékpartner már aktív, akkor vigyünk oda forgalmat is, hiszen a bevételeik után is jár nekünk jutalék és jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint, így elkezdték végiggondolni, hogy mely rokonnak, ismerősnek, vagy barátnak szóljanak a Guru lehetőségéről. János kevés szabadidejében tárgyalt a lehetséges Törzsvásárlókkal, míg felesége továbbra is járta a kereskedőket és növelte a családi kassza bevételét. A második hónapra már kis törzsvásárlói csapatuk is lett, sőt már volt vásárlójuk egy-egy szomszéd településről is. János nagy lelkesedésében nem vett észre egy apró, ám jelentős dolgot, hogy a vásárlási forgalom után, nem csak a Termékpartnerek esetében jár neki jutalék, hanem a Törzsvásárlói után is, úgyhogy a hó végén kellemes meglepetés érte a családot, mert a vásárlóik forgalma már megmutatkozott a bevételeiken.

Persze, voltak közöttük olyanok, akik kényelmesek voltak és megelégedtek egy-két százalék kedvezménnyel és ragaszkodtak a multikhoz, de Jánosék határozottak voltak és miután a jó példa jár mindig elöl, így lassacskán azok is megértették, hogyha komolyabb bevételre szeretnének szert tenni, akkor a kis- és középvállalkozásoknál kell elvégezniük a bevásárlásaikat, hiszen azok legtöbbször tíz, sőt akár húszszorosát is kínálják visszatérítésben a Törzsvásárlóknak, ami pedig óriási különbség a bevétel nagyságára és annak eléréséhez vezető időtartamot tekintve.

Jánosék, egyre jobban megismerték és megtanulták a Rendszer© működését és azt is tudták, hosszú távon, akkor fogják tudni jól működtetni ezt, ha a saját csapatuknak is maradéktalanul átadják a megszerzett információt és tudást és megmutatják nekik a sikerhez vezető utat. Persze rájöttek arra is, hogy mindenkinek az a legjobb, ha a forgalmat ahhoz a kereskedőhöz viszik, amelyiknél a legjobban szeretnek vásárolni, így az asszony megint nekieredt és megszólította a helyi kereskedőket, hogy csatlakozzanak a Rendszerhez© és növeljék, illetve stabilizálják így a forgalmukat, amelyik, ezáltal egy kiszámíthatóságot is jelent számukra.

Három hónap múlva Jánosék élete újabb fordulatot vett. Már komoly karrierszintet is elértek az Inlernet-Rendszerben©, így a karrierjutalékok még jobban megnövelték bevételeiket, így már teljesen feladták azt az elképzelésüket, hogy egy hosszú távon bizonytalan, alulfizetett és meg nem becsült munkavállalóként éljék életüket és az asszony már csak az Inlernettel® foglalkozott. Remek kapcsolatteremtő képességének hála felpörögtek az új és régi Termékpartnerek, egyedi akciókkal szólították meg Törzsvásárlóikat, így a még nagyobb kedvezmények, még nagyobb bevételeket jelentettek mindkét fél számára. János pedig egyre jobban érezte, hogy a szabadidejét inkább a családjára fordítaná, mint a főnökének vagyonát növelje. Így, miután már minden hónapban komolyabb bevételre is szert tettek, kitűzte célul, hogy az lesz a karácsonyi ajándéka, hogy saját vállalkozást alapít. Ugyanis, ha a munka mellett képes volt ennyit keresni az Inlernet-Rendszerben©, akkor még többre lenne képes, ha ugyanezt teljes munkaidőben végezné és arra sem lenne többé gondja, hogy ki van szolgáltatva a vezetők kénye-kedvének, nem fizetik ki a túlóráit és főleg nem azon idegesíti magát, hogy miből tudja előteremteni a család havi megélhetésének szükségleteit.

János boldogan és hálásan gondolt vissza álmára az InlerGuruval és megköszönte a Jóistennek is, hogy kapott egy új lehetőséget és könnycsepp jelent meg szeme sarkába, ha arra gondolt, hogy csak 50-100 000 Forint bevételt szerettek volna előteremteni, hogy rendbe jöjjön az életük és ezzel szemben milyen eredményeket értek el, milyen rövid idő alatt.

János pár éven belül végtörlesztette hitelét. Kis régi Corsa-ját ugyan nem adta el, mert mindig kitartott mellette és arra is emlékeztette mindig, hogy honnan is indult, de azért vásárolt egy újat és kicsit nagyobbat, hogy még a kutyájukat is magukkal vihessék, ha már nem csak a Balatonhoz, hanem a tengerpartra is indultak nyaralni. János és felesége boldog volt, hiszen nem csak a saját, hanem más hasonló helyzetben lévő család életén is tudtak segíteni és számukra ez volt a legfontosabb. Illetve még egy!

Az, hogy gyermekeiknek a legjobb tanulási lehetőségeket biztosíthassák, hogy ha már ők nem is beszéltek nyelveket, de a gyermekeik a világ bármely pontján ugyanúgy megállhassák a helyüket, mint itthon. Jánosunk sosem felejtette el, honnan indult és mennyi energiát fektettek feleségével saját vállalkozásuk felépítésébe, de azt is tudta pontosan, hogy ugyanezt egy hagyományos vállalkozásból, komoly kezdőtőke hiányában, biza sohasem tehette volna meg.

János és családja így éltek boldogan, mert tudták, bármi is történjen, az, amit felépítettek, a gyermekeiknek, sőt az unokáiknak is biztosítja majd a nyugodt és kiegyensúlyozott életet. És hálával gondoltak InlerGurura, aki megsúgta azon az éjszakán Jánosnak, hogy a tudatos vásárlás, a szorgalom és a kitartás, a tisztességes magatartással párosulva, mindig meghozza az eredményét.

Töltse fel a termékpartneri Inlernet számláját!

Inlernet
2015.06.22.

Kedves Termékpartnerünk!

Amennyiben Ön használja a termékpartneri Inlernet® számláját a Webirodájában és van rajta egyenleg, akkor a készpénzes vásárlások berögzítésekor automatikusan, azonnal az Inlernet-Rendszer© levonja a jutalékot a számláról és jóváírja a Törzsvásárlónak. A levonás után természetesen a megszokott módon pénzügyi teljesítést már nem igénylő számlát fog kapni.

Az Inlernet® számlájának használata nem kötelező, de nagyon ajánlott, hiszen az Online-utalványok átutalásakor felszámított bankköltséget és a termékpartneri jutalék visszautalásakor jelentkező átutalási és egyéb díjakat megspórolhatja, ráadásul sokkal elégedettebb és növekvő törzsvásárlói körre számíthat.

Ön tetszése szerinti összeggel, bármikor fel is töltheti a termékpartneri Webirodájában vezetett Inlernet® számláját a fizetendő jövőbeni jutalékok fedezésére. Ehhez át kell utalnia, vagy be kell fizetnie az Inlernet Worldwide AG Erste Banknál vezetett (11600006-00000000-58091702) bankszámlájára az összeget és az átutalás, vagy befizetés során a termékpartneri azonosítóját szükséges feltüntetni a közlemény rovatban. (Pl.: HU1234PP) Töltse fel azonnal az Inlernet® számláját!

Fontos! Ha Ön már töltötte fel az Inlernet® számláját, akkor a könyveléstechnikai változás miatt a mai naptól NE a megszokott módon az Inlernet Hungary Partners Zrt. bankszámlájára utalja az Inlernet® számlájára küldendő összegeket, hanem az Inlernet Worldwide AG fent megadott bankszámlájára! Köszönjük figyelmét!

Köszönjük, hogy az Inlernet-Rendszer© -t használja értékesítései során, kívánunk Önnek és munkatársainak növekvő forgalmat és értékteremtést!

Inlernet® Worldwide termékpartneri ügyfélszolgálat

Boldog 2. Születésnapot Inlernet!

Inlernet
2015.06.22.

A Nap, amelyet mindenki remélt, hogy eljön, de sokan nem bíztak benne. A Nap, amelyen közel 450.000 ember visszakapott egy nagy értéket. A Nap, amelytől kezdve sok minden jobb, mint azelőtt. A Nap, amely újranyitotta a lehetőségek tárházát. A Nap, amelyen egy ígéret beteljesült.

Megígértük, így 2 évesek lettünk! Egyben biztos lehet mindenki: Az Inlernet® minden ígérete teljesülni fog! BOLDOG 2. SZÜLETÉSNAPOT INLERNET!!!

Legyen egyedi Inlernet ajánlói oldalad!

Inlernet
2015.06.19.

Kedves Törzsvásárlók és Termékpartnerek! Próbáld ki a legújabb fejlesztésünket, a világújdonságnak is számító, egyedileg kialakítható Weboldalunkat! 

Ehhez nem kell mást tenned, mint a böngészőbe a http://www.inlernet.com helyett, a https://www.inlernet.com címet írnod. Tehát a http helyett https, azaz a Weboldalunk biztonsága ezzel is tovább növekedett!

Állíts be egy általad tetszőleges kinézetű ajánlói oldalt, majd mentsd el azt a kulcs ikonra kattintva a törzsvásárlói azonosítód és a jelszavad segítségével!

Onnantól kezdve az ajánlói oldaladat az ismerőseid az általad beállított formában tudják megtekinteni! Az ajánlói oldalad címe a https://www.inlernet.com/ide jön az azonosító számod pl.: HU123456, vagy a Webirodádban beállított Nick neved.

Használd ki a szabadságot! Zárd be a főoldalon a menücsempéket, vagy nyiss újakat! A + és - gombokkal ezt megteheted, vagy a menüsávból ki is húzhatod a menüt csempének egy általad tetszőlegesen meghatározott helyre.

Helyezd át a csempéket, vagy akár helyezd őket egymásra és így létrehozhatsz menüsorokat! 

A menüsorokon belül az egyes menüket is átrendezheted. Ehhez fogd meg az egér mutatóval a menüsorokban a menüt és mozgasd át egy másik helyre a csempén belül. Sőt, a szélső menüsávban is átrendezheted a menük sorrendjét, ehhez a menüsávban fogd meg a kis nyíllal a menüt és húzd át egy másik menü elé, vagy alá, de akár ki is húzhatod azt az oldal közepére csempének.

Alakítsd ki az ismerőseid számára a legpraktikusabb, leghasználhatóbb, legtöbb információt megmutató ajánlói Weboldaladat és kezd el még ma továbbajánlani az Inlernetet vele! Már a Weboldal egyedi kialakítása is jó időtöltés, vagy akár ha úgy tetszik jó kis játék!

A játszás után pedig keress komolyan pénzt az Inlernettel és légy büszke Te is a legújabb Weboldalunkra!

(Segítséget az egyedi beállításhoz a bal sarokban található segítség gombbal is kaphatsz!)

Vásárlási láz, de okosan!

Inlernet
2015.06.15.

Igazi afrikai hőséggel köszöntött be a nyár, és ez azt is jelenti, hogy mindenkinek máris a nyaralás, a hűsítő habok, egy finom lángos, egy ízletes sült hal, egy nagy korsó hűsítő sör, vagy egy hatalmas kehely fagylalt lebeg a szeme előtt, illetve a napozás és pihenés valamelyik vízparton. Ilyenkor még hamarabb menekülünk be a plázák hűvösebb üzletsoraihoz, hogy megmeneküljünk a városi betondzsungelek mindent felperzselő forrósága elől.

Vásárolnunk nyáron is kell, sőt, ilyenkor foglaljuk le a nyaralásainkat, ilyenkor érkezik el az esküvői szezon, a ballagások, diplomaosztók örömteli pillanatai és máris – a szó átvitt értelmében is – főhet a fejünk, hogy hová induljunk, milyen ajándékot vegyünk, hol tartsuk a lagzinkat, vagy éppen milyen méretű bőröndöt vegyünk, amelyet a repülőgép fedélzetére is fel tudunk majd vinni.

Elgondolni könnyű, de megvalósítani ezeket, már nem is olyan egyszerű feladat. Hiszen hány, de hány órát vagyunk képesek eltölteni egy-egy kiszemelt úti cél kiválasztásával, majd jöhet az utazási iroda vadászat, illetve a legkedvezőbb árú repülőjegy foglalásának keserves időszaka. Sokan nem tudják ugyanis, hogy a repülőtársaságok az online foglalási rendszereinkbe egy olyan analitikát építettek be, amely az IP címünk alapján rögzíti, hogy hová, mikor és melyik járattal utaznánk, és ha nem foglalunk azonnal, a következő alkalommal már magasabb árat mutat és ezt minden alkalommal megteszi, ha sokáig döntésképtelenek vagyunk. Persze, arról még nem is tettünk említést, hogy mekkora lutri a kiválasztás, hiszen majd csak a nyaralásunk, vagy az esküvőnk végén derül ki, hogy igazán jól választottunk-e irodát, szervezőt, hotelt, éttermet, kölcsönzőt, szabót, cipőboltot, virágost és sorolhatnánk a végtelenségig.

Miért tennéd ezt, amikor az Inlernet®, egy igazán hatékony Rendszert© dolgozott ki és valósított meg, hogy a vásárlásainkat könnyebbé, gyorsabbá és főleg költséghatékonyabbá tegye!? Hiszen mindannyian jártunk már úgy, hogy bár volt egy előre eltervezett keretösszegünk, de akkor sem tudtunk beleférni, mert ami tetszett, ott éppen nem volt akció, leárazás, nem volt oda törzsvásárlói kártyánk, stb., vagy éppen úgy döntöttünk, „egyszer élünk”, túllépjük a tervezett keretet és máshonnan vonjuk el ezt a plusz összeget. Vannak, akik pedig hitelhez nyúlnak és abból finanszírozzák ezeket a kiadásaikat. Ennek következményeiről, pedig szintén hallottunk már…

Az Inlernet® ezzel szemben egy egyszerű és átlátható keresőplatformon nyújtja szolgáltatásait. Nem kell a forróságban bolyongva keresnünk a legjobb ajánlatot, hogy megkíméljük a családi kasszát, hiszen nálunk az év minden napján és percében kedvezmények tízezrei várnak és nincs más teendőd, mint belépni az Inlernet® honlapjának – www.inlernet.com – Termékpartner-kereső felületére, megadni az általad elképzelt termék, vagy szolgáltatás paramétereit, kiválasztani az országnak azt a területét, ahol vásárolni szeretnél, majd elindítani a szűrőprogramot. Ennél egyszerűbb folyamatot nehéz találni. Azonnal rá is lelsz a hozzád legközelebbi kereskedőkre és nem mellékesen a legnagyobb kedvezményt kínáló vállalkozást találod az első helyen. Termékpartnereink felületein, pedig elolvashatod róluk a releváns információkat, hogy még könnyebben tudj választani és akár e-mailen, vagy telefonon is tudsz náluk érdeklődni a termék, vagy a szolgáltatás részleteiről. Egyszerű, gyors, átlátható, és főleg állandó kedvezményeket biztosít. Nincs lutri, mert az Inlernet- Rendszer© Termékpartnerei valóban állandó kedvezményeket biztosítanak Törzsvásárlóinknak. Lehetőségük van egyedi Inlernetes kedvezményeket nyújtani is és nem utolsó sorban, a legfontosabb, hogy a minőségre is garanciát vállalnak, hiszen Törzsvásárlóink visszajelzése esetén referenseink azonnal felveszik a kereskedővel a kapcsolatot, ha bármilyen problémát tapasztalnak és minőségcsökkenés, gyenge szolgáltatás esetén, akár a Rendszerből© is kikerülhet a Termékpartner. Arra törekszünk referenseinkkel együtt, hogy kizárólag minőségi Termékpartnereket találhass Rendszerünkben© és a lehető legjobb szolgáltatásokat érhesd el, a legjobb áron igénybe véve.

Természetesen mi, akik tudatosan vásárolunk az év minden napján és így tudatosan választjuk Termékpartnereinket, éves szinten óriási összegekhez jutunk, amely hozzásegít bennünket, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatásokat vegyünk igénybe és még több régi vágyunkat elégíthessük ki egy-egy nyaraláskori utazási cél kiválasztásakor is.

„Ennyi az egész?”, kérdezhetnéd. Igen ennyi. Tudatosság, és ha még több bevételre kívánsz szert tenni, akkor a tudatosságra nevelés. Ez a kettő. Nem sok, amit kérünk, viszont annál több, amit kínálunk. Valódi, hosszú távú anyagi biztonság és egy olyan Rendszer©, ahol nem kell vadásznod az akciókra, nincs szükséged kuponokra, csak az elhatározásodra.

Persze, a vásárlási szokásaink ennél sokkal összetettebbek, és ha külön vizsgáljuk a női- és a férfi szokásainkat, rögvest észrevehetjük az alapvető különbségeket is.

Mindannyian tudjuk, hogy döntéseinket ösztöneink vezénylik és ezek igencsak a régmúltból eredeztethetőek. Éppen emiatt, a vásárlási szokásaink is eltérőek, hiszen a férfiak régen vadásztak, a nők pedig közben gondoskodtak a családról és kitartóan gyűjtögették össze a napi betevőt. Miképpen is néz ez ki, a mai „shoppingolási láz” közben?

Alapvető különbség, hogy a nők számára elengedhetetlen, hogy a vásárlás egy közösségi élmény legyen. Ezért szeretnek barátnőkkel, vagy családtagokkal együtt vásárolni, még akkor is, ha legtöbbször ezek a pillanatok a férfi partnerek hosszas várakozásával telnek. Nem ritka pillanat az üzletsorok előtti korlátnak támaszkodva várakozó férfiak sora. Fontos számukra, hogy az eladók segítőkészek és kedvesek legyenek, ne csak ellássák információval és végül kiszolgálják őket. Szeretnek több dolgot kipróbálni, felpróbálni és a tapasztalataik alapján eldönteni, hogy mit szeretnének venni. Fontos számukra az is, hogy másnak mi a véleménye, nézze meg miképpen áll rajtuk az a cipő, kosztüm, vagy éppen fürdőruha. Persze, sokszor éppen elegendő az is, ha csak ott van valaki és igazán nem a véleménye számít – mert már eldöntötték, hogy melyiket fogják megvenni, de a döntésbeli felelősség megosztásában van a partnerre szükségük.

Vásárlásaik során a hölgyek legtöbbször szem előtt tartják mások érdekeit is. Olyan ételeket vásárolnak, amelyet a család apraja-nagyja szeret, vagy abban az esetben is a kosárba kerül egy, s más a szeretteinek, ha kifejezetten maguknak mentek el valamit vásárolni. Sokkal könnyebben nyílik meg náluk a pénztárca, vagy éppen nehezebben záródik be és ugyanez az oka annak is, hogy a marketingszakemberek tömege a hirdetéseikkel és az akcióikkal pontosan a hölgyeket célozza meg, és egy reklámújság tartalmának is csak töredéke szól a férfi vásárlókhoz.

A férfi vásárlók legnagyobb része azonban merőben másképpen működik.  A férfiak munkának, illetve egy megoldandó feladatnak tekintik a vásárlást, amelynek két célja van: minél gyorsabban, minél több információt szerezni arról, amit keresnek és ez időszak alatt az emberi kapcsolatok másodlagosak számukra, és sokkal kevésbé fontos az, hogy milyen az eladó. A másik, hogy minél gyorsabban eljussanak a pénztárig és végezzenek ezzel a feladattal. Mindezt nem azért teszik így, mert idegesíti őket a vásárlás, hanem amiatt, mert egy férfi számára a tökéletes és hatékony feladatmegoldás része a feladatok gyors, minél rövidebb időn belüli teljesítése is.

A férfiak a legtöbb esetben kizárólag csak azt veszik meg, amire éppen szükségük van. Nagyon ritka jelenség az, hogy egy férfi elindul fekete bőrcipőt venni és közben, egy hirtelen gondolattól vezérelve farmert és inget is vásárol hozzá, mert ezek sokkal jobban fognak passzolni az új cipőhöz – egy öltözethez passzoló zokniról nem is beszélve – és kiemelve azt a tényt, hogy mennyivel ritkábban fordul meg a fejükben az, hogy párjuknak is vásároljanak valamit. A férfiak legtöbbjét ugyanis fárasztja a vásárlás, az üzletsoroknál tapasztalható tömeg, a sorban állás, és ha megfelelő a méret, általában az első helyen megvásárolják azt a bizonyos fekete cipőt.

A nők, ezzel szemben imádják a bevásárlóközpontokat, pontosan azért, mert az életükhöz szükséges összes dolgot megtalálják egy helyen, ráadásul a különböző üzletek ajánlatai között válogathatnak, amiket tesztelnek és fel is próbálnak. Fontos részlet számukra a gazdaságos vásárlás. Ez annak is köszönhető, hogy több időt szánnak erre, így megtalálják az ugyanolyan jó minőségű, ám olcsóbb termékeket, a szezonális akciókat – így takarékoskodnak…illetve takarékoskodnának. Ugyanis épp a „gyűjtögetés” ösztöne miatt, olyan dolgokat is megvesznek rendszeresen, amelyekre nincs is szükségük, vagy legalábbis nem feltétlenül kellene rá pénzt költeni. Ezáltal, sokuk éppen az akciók bűvöletében élve veszíti el a mértéket és vásárol sokkal többet, mint amelyet tervezett. Hiszen most annyira jó áron elérhető, veszünk belőle három darabot is, vagy más színekben is… És milyen jó lesz ez majd jövőre a lányunknak ez a kis blúz – majd addigra belenő –, pedig addigra már más lesz már a divat és tudjuk jól, sohasem fogja felvenni.

Természetesen férfit is találunk hasonló attitűddel, aki megveszi a negyvenedik régi magnót is, amit gyűjt, vagy még három úszót a horgászboltban. De a férfiak esetében, inkább a „kóros” gyűjtőkre jellemzőek ezek a pillanatok.

A férfiak a kisebb üzleteket sokkal jobban kedvelik. Áttekinthetőbb számukra a kínálat, kevesebb a vásárló, vagy nézelődő és sokkal jobban körülhatárolhatóak a célpontok. Ők sokkal jobban ragaszkodnak a már jól bevált boltjaikhoz, nehezükre esik váltani és egy-egy üzlet megszűnésekor nehezen szoknak át egy másik kereskedő üzletébe. Még abban az esetben is ugyanazon a helyen vásárolnak, ha tudják, hogy kicsit drágábban jutnak hozzá a kiszemelt termékekhez. A férfiak mindig a megszokott minőségre hajtanak. Míg egy nő, a családi kiszerelésű kávét veszi meg, addig a férfi még akkor is a kedvenc kávéját helyezi a bevásárlókosárba, ha az jelentősen drágább és még abban az esetben is ugyanazt cselekszi, ha egyáltalán nincs nagy különbség a két termék minősége között. A legérdekesebb azonban, hogy a nemek különböző vásárlási szokásai ellenére is – pont ezek miatt az „apró” technikák miatt –, a pénztárnál szinte ugyanakkorra összeget mutat a két nem számlája, akár ruhákról, akár élelmiszerekről legyen is szó.

Ezek alapján is látható, a vásárlási láz mindkét nemet képes ledönteni a lábáról és a legjobb ellenszere a családi kassza értékmegőrzésének a tudatos vásárlás, amelyben az Inlernet® verhetetlen partner és segítség. Mindkét félnek lehetősége van ugyanis a szokásaikat folytatni, de minden esetben legalább olyan helyen teszik mindezt, ahol állandó kedvezmények várják őket és már több tízezer Törzsvásárló is tesztelte ezeket az üzleteket.

Használd te is bátran és napi szinten az Inlernet® Termékpartnereit és teremts értéket minden vásárlásod által, egy jobb és sikeresebb, jobban prosperáló jövő érdekében!

Ezeket a cikkeket olvastad már?